Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Karitsanlihaa  (Luettu 15709 kertaa)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Karitsanlihaa
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta muistutan vielä lampaiden oikea paikka on Honkajoki Oy.

Sianliha ei ole ihmisravintoa.

Kerronko terveisiä sikatilalle huomenna .  ;D

Totuus ei pala tulessakaan!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Karitsanlihaa
Koska kuluttaja on kuningas niin voimme voimme tilastoista katsoa mitä halutaan syödä ja sehän on sianliha josta saa tehtyä todella maukasta ruokaa.

Raaka-aine on keinopöhötettyä styroxia ja maku saadaan mausteilla.  Oletko koskaan syönytkään vilja-omenapossua?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Karitsanlihaa
landehoo pääsi vauhtiin...

 ;D
Kui mää ain olen paras?

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Karitsanlihaa
Olettekos Timppa ja Pigman maistaneet ihan oikeasti koskaan kotimaista karitsanlihaa?? Teidän ennakkoluulot näyttävät valtaavan mielen. Minä tohdin maistaa kaikea ja kerron avoimesti kokemuksistani....

Jos ne ei oo muuta syöneetkään kuin kuraisia vanttuita, niin ei paljon voi vaatiakkaan mielipiteitä. ;D

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Karitsanlihaa
Savustettuna en ole koskaan maistannu mutta muuten kyllä, aina pettyen.
Meillä on yksi rantapalsta laitumena, maisemasopimuksella. Maanomistajan kanssa (70-vuotias pariskunta) sovittiin, että vuokra (20 euroa vuosi) maataloustuotteina. Isäntä vielä totesi, että "minä en sitten perusta lampaanlihasta". Vein joulun alla vaimolle leikosta tehdyn savulihapötkön ja sanoin, että syöttää isännälle jossain vaiheessa.

Isäntä soitti joulun jälkeen ja kehui jotta "näköjään lampaastakin saa ihan hyvää, kun kunnolla laittaa".

Mutta syö sitä muutenkin. Peruslammasruoka meillä on niitä lihaisia luita ensin pari tuntia kattilassa haudutellen, sitten perään perunoita ja juureksia, tunnin päästä syömään. Ei sitä lihaa nyt niin paljoa ole, mutta maku on ihan ok.

Petri

Petri

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Karitsanlihaa
landehoo pääsi vauhtiin...

 ;D

Vatsa täynnä huolellisesti riiputettua peuran ulkofilettä ja huomenna jatkan samasta... ;D

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Karitsanlihaa
Ei kai sille mahda mitään kun timppa ei ole taitava kokki. hyvätkin raakaaineet saa pilattua. Syököön hän vaikka sammakoita, sama se minulle. Makuasioista on muutenkin turha kiistellä, lammasta mureampaa en ole kyllä syönyt.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Karitsanlihaa
Ei kai sille mahda mitään kun timppa ei ole taitava kokki. hyvätkin raakaaineet saa pilattua. Syököön hän vaikka sammakoita, sama se minulle. Makuasioista on muutenkin turha kiistellä, lammasta mureampaa en ole kyllä syönyt.

Me grillattiin kerran lampaan kylkiluita, olihan ne hyviä, kun ne on niin helevetin rasvasia ...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Karitsanlihaa
Ei kai sille mahda mitään kun timppa ei ole taitava kokki. hyvätkin raakaaineet saa pilattua. Syököön hän vaikka sammakoita, sama se minulle. Makuasioista on muutenkin turha kiistellä, lammasta mureampaa en ole kyllä syönyt.

**Ei tunnu olevan mun syömiset ihan sama nettiraadille.

 :D
Kui mää ain olen paras?

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Karitsanlihaa
Ei kai sille mahda mitään kun timppa ei ole taitava kokki. hyvätkin raakaaineet saa pilattua. Syököön hän vaikka sammakoita, sama se minulle. Makuasioista on muutenkin turha kiistellä, lammasta mureampaa en ole kyllä syönyt.

**Ei tunnu olevan mun syömiset ihan sama nettiraadille.

 :D

Nuijitko ja leivitätkö siannahkahanskalehtipihvisi? Nahkaperunat kaiketi kuuluvat myös menuusi!  ;D
Hanska on hanska vaikka voilla paistais. ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Karitsanlihaa

**Ei tunnu olevan mun syömiset ihan sama nettiraadille.

 :D
[/quote]

landehoo syö spermalla kuorrutettua nappulahanskaa Tummelin kera.

Kunnon porsaankyljykset jo mielessä, kevään grillauskautta odotellen.

 ;D

Viimeksi muokattu: 27.03.10 - klo:22:04 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Karitsanlihaa
Timpalla on ilmiselvä syömishäiriö. Sen pötsi menee nurin kaikesta hyvästä ja kauniista.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Karitsanlihaa


Ajatuskin yököttää.

Puistatuttaa.

met Timpan kans syyvään hirvenlihhaa jouluna ja pääsiäisenä.Sei puistata :D

..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Karitsanlihaa


Ajatuskin yököttää.

Puistatuttaa.

met Timpan kans syyvään hirvenlihhaa jouluna ja pääsiäisenä.Sei puistata :D



Näi on! Simmo saapui pelastavana enkelinä.

Salakaadettua hirveä ei mikkään päihitä kun liharuoka on aiheena.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Karitsanlihaa
Kyllä meilläkin kuluu tuota hirveä vaihtelevasti, 80-150kg vuosi. Mistä lienee johtuu kun tuo meidän martta ei sitä kuivaa lihaa mielellään laita. Kyllä silläkin nälkä lähtee. Hankintahinta on vaan korkea. Mutta harrastukset maksaa.