Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitenkähän on?  (Luettu 11824 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Mitenkähän on?
...
Ei ne ole ennenkään miehet vaimoa ottaneet vaan nainen se miehen on aina ottanut ????
[/quote]Mutta on erittäin paha, jos äiti puuttuu peliin millään tavalla ! Se on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
[/quote]
minähän sanoin,etten aio siihen puuttua,seuraan vain sivusta.heitin kysymyksen ilmaan vain mielipidettä kysellessä.Jokainen lapsi on puolisonsa itse valinnut, ja siihen olen tyytynyt.Mulla on kolme miniää ja yksi vävy, tällä hetkellä .Eroaminen on minulle aina ikävä asia,se sattuu ikävästi,jos ero tulee.Toivon aina ,ettei kukaan lapsista ei eroaisi.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Mitenkähän on?
...
Ei ne ole ennenkään miehet vaimoa ottaneet vaan nainen se miehen on aina ottanut ????
Mutta on erittäin paha, jos äiti puuttuu peliin millään tavalla ! Se on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
[/quote]
minähän sanoin,etten aio siihen puuttua,seuraan vain sivusta.heitin kysymyksen ilmaan vain mielipidettä kysellessä.Jokainen lapsi on puolisonsa itse valinnut, ja siihen olen tyytynyt.Mulla on kolme miniää ja yksi vävy, tällä hetkellä .Eroaminen on minulle aina ikävä asia,se sattuu ikävästi,jos ero tulee.Toivon aina ,ettei kukaan lapsista ei eroaisi.
[/quote]  Sama toive on minullakin ja toki puuttuisin itsekin , jollain tasolla, jos huomaisin lapseni valinneen huonosti!

MLK

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: Mitenkähän on?
...
Ei ne ole ennenkään miehet vaimoa ottaneet vaan nainen se miehen on aina ottanut ????
Mutta on erittäin paha, jos äiti puuttuu peliin millään tavalla ! Se on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
minähän sanoin,etten aio siihen puuttua,seuraan vain sivusta.heitin kysymyksen ilmaan vain mielipidettä kysellessä.Jokainen lapsi on puolisonsa itse valinnut, ja siihen olen tyytynyt.Mulla on kolme miniää ja yksi vävy, tällä hetkellä .Eroaminen on minulle aina ikävä asia,se sattuu ikävästi,jos ero tulee.Toivon aina ,ettei kukaan lapsista ei eroaisi.
[/quote]  Sama toive on minullakin ja toki puuttuisin itsekin , jollain tasolla, jos huomaisin lapseni valinneen huonosti!
[/quot

Ei vanha lehmä muista vasikkana olleensa ;D
"Jos seipään molemmissa päissä on pässinpää,kumman osa on onnekkaampi?"
  Bisquit

Järjen Valo

  • Vieras
Vs: Mitenkähän on?
Kun edellinen puoliso oli 21 vuotta vanhempi, niin nyt kannattaisi kokeilla nuorempaa, vaikkapa alle 30-vuotiasta viriiliä miestä, yli 30-vuotiaissa vapaissa  on hyvin vähän enää jäljellä laadukkaita  uroksia, parhaat viedään käsistä nopeasti, sama koskee vapaita yli 30 vuotiaita naisia, eronneita ja yksinhuoltajia on tietysti  pilvin pimein, mutta kuka nyt on niin hölmö, että alkaisi elättämään jonkun toisen alulle panemaa lasta?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Mitenkähän on?
Minua vähän huolestuttaa tuollainen asia,että mahtaako tytär enää saada miestä tuohon maatilalle,kun tuntuu,ettei meihin vanhuksiinkaan voi enää kauaa luottaa?
Onko enää sellaisia miehiä,jotka lähtevät kotivävyksi?En aio puuttua asiaan puhemiehen roolissa, heitän vain ilmaan kysymyksen,mitä mieltä olette?
On kovaa jäädä leskeksi 33vuotiaana,jolla on kaksi pientä lasta.
Mitä luulette,löytyykö Suomesta vielä miehiä,jotka haluaisivat tehdä karjataloustöitä ym.sellaista ,mitä maatalossa yleensä pitää tehdä?Minä itse olen epävarmalla kannalla.
ensivuoden maajussin morsiameen ;D ;D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Mitenkähän on?
Laita kuva, mieluummin kokovartalo, niin voin antaa arvion :-*
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

ronikki

  • Vieras
Vs: Mitenkähän on?
Minua vähän huolestuttaa tuollainen asia,että mahtaako tytär enää saada miestä tuohon maatilalle,kun tuntuu,ettei meihin vanhuksiinkaan voi enää kauaa luottaa?
Onko enää sellaisia miehiä,jotka lähtevät kotivävyksi?En aio puuttua asiaan puhemiehen roolissa, heitän vain ilmaan kysymyksen,mitä mieltä olette?
On kovaa jäädä leskeksi 33vuotiaana,jolla on kaksi pientä lasta.
Mitä luulette,löytyykö Suomesta vielä miehiä,jotka haluaisivat tehdä karjataloustöitä ym.sellaista ,mitä maatalossa yleensä pitää tehdä?Minä itse olen epävarmalla kannalla.
Seuraavaan maajussille morsian ohjelmaan vaan, sulhasehdokkaita on ***** suorana satamäärin.Ja kun laittaa ne kantturat pois niin vielä paree.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mitenkähän on?
, mutta kuka nyt on niin hölmö, että alkaisi elättämään jonkun toisen alulle panemaa lasta?

 Helepommalla piäsöö ,ku ei tarvii hikpiässä panna lasta alule. Voep keskittyvä pelekkään naotintoon. Ei laakasta, naatitaan ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Mitenkähän on?
Laita kuva, mieluummin kokovartalo, niin voin antaa arvion :-*

No mie voin kertoa pituuden ja painon:170cm-64kg-kasvot pyöreät,pysty nenä.Ihan tavallisen näköinen.Ei kuitenkaan kaunotar.Kuvan vois nähdä facebookissa,siellä se joskus käy.Mutta nimeä en uskalla tässä kertoa. ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Mitenkähän on?

[/quote]
Seuraavaan maajussille morsian ohjelmaan vaan, sulhasehdokkaita on ***** suorana satamäärin.Ja kun laittaa ne kantturat pois niin vielä paree.
[/quote]
--ei lähde siihen ohjelmaan,on aivan liian ujo sellaiseen. ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Veeti

  • Vieras
Vs: Mitenkähän on?
Laita kuva, mieluummin kokovartalo, niin voin antaa arvion :-*

No mie voin kertoa pituuden ja painon:170cm-64kg-kasvot pyöreät,pysty nenä.Ihan tavallisen näköinen.Ei kuitenkaan kaunotar.Kuvan vois nähdä facebookissa,siellä se joskus käy.Mutta nimeä en uskalla tässä kertoa. ::)

Jos Veeti olisi puolta nuorempi ja poikamies, niin Veeti lähtisi heti Simmolle vävyksi  ;D

ronikki

  • Vieras
Vs: Mitenkähän on?
Ja joutusit lehmiä hoiteleen älä unta nää

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Mitenkähän on?
Lehmien hoito onkin Veetin märkä päiväuni.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

ronikki

  • Vieras
Vs: Mitenkähän on?
Niinpä aika usein hän ottaa kantaa maitoon liittyviin asioihin,että ilmeisen märkiä/maitoisia uneksii päivin öin.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Mitenkähän on?
Laita kuva, mieluummin kokovartalo, niin voin antaa arvion :-*

No mie voin kertoa pituuden ja painon:170cm-64kg-kasvot pyöreät,pysty nenä.Ihan tavallisen näköinen.Ei kuitenkaan kaunotar.Kuvan vois nähdä facebookissa,siellä se joskus käy.Mutta nimeä en uskalla tässä kertoa. ::)

Jos Veeti olisi puolta nuorempi ja poikamies, niin Veeti lähtisi heti Simmolle vävyksi  ;D

aloita veeti pehmeä lasku ja rupea maataouslomittajaksi, kun tissituntumaa on tarpeeksi, niin
leskiemäntää kosimaan ::)

annelista kyllä huoli pidetään :P