Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitenkähän on?  (Luettu 11780 kertaa)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Mitenkähän on palkka?





mitä se mies saisi 19 vuodelta????????

--erotilanteessa yhdeksäntoista vuoden palkan,vähennettynä ruoka ja ilmainen asuntoetu.Näinhän se menee..............
[/quote]
kovalle meinaatte miehen pistää,........entä kuinka hinnoitellaan työvaatteet, kaljarahat, seksi ja onko vapaa-aikaa???

muutamassa naapurissa on juuri karjataloudesta luopuneita aikamiespoikia, mutta en
vielä antamillasi tiedoilla uskalla tyttäresi osoitetta heille antaa ;D ;D ;D ;D ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Mitenkähän on palkka?

kovalle meinaatte miehen pistää,........entä kuinka hinnoitellaan työvaatteet, kaljarahat, seksi ja onko vapaa-aikaa???--turhaa spekulaatiota,sillä jos tytär vielä ukon ottaa,nii eiköhän tuo erota oikean miehen luuserista.

muutamassa naapurissa on juuri karjataloudesta luopuneita aikamiespoikia, mutta en
vielä antamillasi tiedoilla uskalla tyttäresi osoitetta heille antaa ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Mitenkähän on?




   No sit ei oo mitään hättää. Sinäkii omistat taivasten valtakunnan ;D
Muuten ihan komiaa tasasta peltoa sun tytöllä. google mapsilla katselin. Aika paljon vissiin naapureita, jotta ostelee vaan pois ;D
---näitkö talonki,mistä tiesit osoitteen?olen minä isekin katsellut niitä googlesta.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)