Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Simmolle katumusharjoituksia  (Luettu 9752 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Mää pikkusen ihmettelen maanviljeliän parkumista lypsykarjatilojen tuloista . Kateus on suuri viljanviljeliän voimavara.  >:(

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Mää pikkusen ihmettelen maanviljeliän parkumista lypsykarjatilojen tuloista . Kateus on suuri viljanviljeliän voimavara.  >:(
Kateus on voimavara. Etumerkki sillä vaan on -.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Mää pikkusen ihmettelen maanviljeliän parkumista lypsykarjatilojen tuloista . Kateus on suuri viljanviljeliän voimavara.  >:(

Kateuden voimavara on valitettava luononvara.

Kotieläintiloilla kun on 6+5 vuoden toiminnan jatkumisen velvoite. Muuten tapahtuu aloitustukien takaisin perintaa. Siihen jos on investointituella vielä investoitu, niin pamahtaa 5 vuotta lisää(jos ei mahdu edellisten sisään).
Itselläni on tämän vuoden jälkeen vielä 5 vuoden velvoite jäljellä.
Eläinten pito velvoitteessa ei auta vaikka kuinka laskelmat osoittaisi että viljatilaksi ja kumpikin palkkatöihin että tulot riittää.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Mää pikkusen ihmettelen maanviljeliän parkumista lypsykarjatilojen tuloista . Kateus on suuri viljanviljeliän voimavara.  >:(
Kateus on voimavara. Etumerkki sillä vaan on -.
Juu itte haukuin maanviljelijän poistetussa ketjussa ja teen sen taas >:(

Veeti

  • Vieras
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Mää pikkusen ihmettelen maanviljeliän parkumista lypsykarjatilojen tuloista . Kateus on suuri viljanviljeliän voimavara.  >:(

Kateuden voimavara on valitettava luononvara.

Kotieläintiloilla kun on 6+5 vuoden toiminnan jatkumisen velvoite. Muuten tapahtuu aloitustukien takaisin perintaa. Siihen jos on investointituella vielä investoitu, niin pamahtaa 5 vuotta lisää(jos ei mahdu edellisten sisään).
Itselläni on tämän vuoden jälkeen vielä 5 vuoden velvoite jäljellä.
Eläinten pito velvoitteessa ei auta vaikka kuinka laskelmat osoittaisi että viljatilaksi ja kumpikin palkkatöihin että tulot riittää.

Ei ole mitään velvoitetta. Aloitus- ja investointitukia ei ole pakko ottaa eikä niitä ole edes kovin kauaa ollutkaan.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Simmolle katumusharjoituksia


 


Simmo antoi niin hyvät tuntomerkit tilasta ja omistajasta että ainakin lähitienoo tietää kenestä kyse ja kun simmokin on tunnettu henkilö niin siitä yhdistelemällä ei ole edes vaikea selvittää henkilöä. Minä puutuin vain siihen että ko ikävää tapausta käytettiin tissinkoittajien tukipoliittiseen mulle mulle ammuuu kähmintään. Simmonkin pitäisi kristittynä ja ikäihmisenä hieman ymmärtää mitä kirjoittelee.
--ensinnäkään,minä en ole tunnettu.Edes mun jälkikasvu ei jaksa olla kiinnostunut mun kirjoituksista,miten sitte joku muu?Täällä on isoja robottitiloja paljonki.Elä yritä tehä minusta tärkiää ihimistä.Minähän pyysin jo anteeksi,eikö se riitä? Olen huomannut,ettei täällä saa mitään asiallista keskustelua aikaan mistään asiasta.Tämä on turhautuneitten ihmisten kaatopaikka,tämä saitti.Kaikki purkaa täällä pahaa oloaan.Jos löytäisin täältä netistä jonkun mukavemman keskustelupalstan,niin vaihtasin mielellään.Onks kellään tietoa?

Tuo nimimerkki maanviljelijä ei ole kovin vakavasti otettava :D Sekoittelee mielikseen asioita.  Tuollaisista tapauksista lähitienoo tietää joka tapauksessa.

Lue tuo nyt ajatuksen kanssa jos sulla jotain päässä liikkuu. Olen kyllä ennenkin huomannut ettet ole mikään järjen jättiläinen :(
Viestiketjun poiston syynä on yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen, joka on omiaan aiheuttamaan kärsimystä kirjoittelun kohteena olevan henkilön omaisille ja on siten rikoslaissa kielletty. Viestiketjun kohteena olevan tilan omistajat eivät ole tiettävästi antaneet lupaa yksityiselämän ydinalueelle kuuluvan tiedon julkistamiseen Agronetin Keskustelukanavalla.
 Simmo väittää ettei ole tunnistettavissa kun niitä robotiloja on useita. Kertoi kuitenkin muitakin asioita mm opetushommista ym. Ja tunnetulla tarkoitan että Simmon henkilöllisyys tiedetään. Valittakaa ylläpidolle jos ketju on mielestänne asiattomasti poistettu!
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Mää pikkusen ihmettelen maanviljeliän parkumista lypsykarjatilojen tuloista . Kateus on suuri viljanviljeliän voimavara.  >:(

Kateuden voimavara on valitettava luononvara.

Kotieläintiloilla kun on 6+5 vuoden toiminnan jatkumisen velvoite. Muuten tapahtuu aloitustukien takaisin perintaa. Siihen jos on investointituella vielä investoitu, niin pamahtaa 5 vuotta lisää(jos ei mahdu edellisten sisään).
Itselläni on tämän vuoden jälkeen vielä 5 vuoden velvoite jäljellä.
Eläinten pito velvoitteessa ei auta vaikka kuinka laskelmat osoittaisi että viljatilaksi ja kumpikin palkkatöihin että tulot riittää.

Ei ole mitään velvoitetta. Aloitus- ja investointitukia ei ole pakko ottaa eikä niitä ole edes kovin kauaa ollutkaan.

Ei tietenkään, varsinkaan sen joka ostaa konkkaan meneen lafkan. Niin kuin pälkäneellä. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Mää pikkusen ihmettelen maanviljeliän parkumista lypsykarjatilojen tuloista . Kateus on suuri viljanviljeliän voimavara.  >:(
Kateus on voimavara. Etumerkki sillä vaan on -.
Juu itte haukuin maanviljelijän poistetussa ketjussa ja teen sen taas >:(

täysin samaa mieltä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Simmolle katumusharjoituksia

 Simmo väittää ettei ole tunnistettavissa kun niitä robotiloja on useita. Kertoi kuitenkin muitakin asioita mm opetushommista ym. Ja tunnetulla tarkoitan että Simmon henkilöllisyys tiedetään. Valittakaa ylläpidolle jos ketju on mielestänne asiattomasti poistettu!
[/quote
Herranen aika,se tila ei ole täällä lähimaillakaan.Jos on 15 vuotta sitten käynyt antamassa opetustunnin jossakin,niin siitä ei kyllä pitäisi tunnistaa.  Se viestiketju poistettiin sinun takia,koska sulla on aina hampaankolossa jotain minua vastaa.Et tuntenut vähääkään sympatiaa sitä tilaa kohtaan vaan tarkoituksesi oli pelästyttää ja nolata minut, missä kyllä epäonnistuit surkeasti.Minä kannan aina vastuun kirjoittamisistani,enkä tahallaan loukkaa ketään.Minä osaan ja uskallan pyytää anteeksi.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Veeti

  • Vieras
Vs: Simmolle katumusharjoituksia

 Simmo väittää ettei ole tunnistettavissa kun niitä robotiloja on useita. Kertoi kuitenkin muitakin asioita mm opetushommista ym. Ja tunnetulla tarkoitan että Simmon henkilöllisyys tiedetään. Valittakaa ylläpidolle jos ketju on mielestänne asiattomasti poistettu!
[/quote
Herranen aika,se tila ei ole täällä lähimaillakaan.Jos on 15 vuotta sitten käynyt antamassa opetustunnin jossakin,niin siitä ei kyllä pitäisi tunnistaa.  Se viestiketju poistettiin sinun takia,koska sulla on aina hampaankolossa jotain minua vastaa.Et tuntenut vähääkään sympatiaa sitä tilaa kohtaan vaan tarkoituksesi oli pelästyttää ja nolata minut, missä kyllä epäonnistuit surkeasti.Minä kannan aina vastuun kirjoittamisistani,enkä tahallaan loukkaa ketään.Minä osaan ja uskallan pyytää anteeksi.

Simmo on symppis!

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Täällä muualla oleville on aivan sama,kuka oli kyseessä. Lähitienoo tietää ilman Simmoakin tapauksen. Turhaa porua Simmoa kohtaan. ???

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Simmolle katumusharjoituksia

 Simmo väittää ettei ole tunnistettavissa kun niitä robotiloja on useita. Kertoi kuitenkin muitakin asioita mm opetushommista ym. Ja tunnetulla tarkoitan että Simmon henkilöllisyys tiedetään. Valittakaa ylläpidolle jos ketju on mielestänne asiattomasti poistettu!
[/quote
Herranen aika,se tila ei ole täällä lähimaillakaan.Jos on 15 vuotta sitten käynyt antamassa opetustunnin jossakin,niin siitä ei kyllä pitäisi tunnistaa.  Se viestiketju poistettiin sinun takia,koska sulla on aina hampaankolossa jotain minua vastaa.Et tuntenut vähääkään sympatiaa sitä tilaa kohtaan vaan tarkoituksesi oli pelästyttää ja nolata minut, missä kyllä epäonnistuit surkeasti.Minä kannan aina vastuun kirjoittamisistani,enkä tahallaan loukkaa ketään.Minä osaan ja uskallan pyytää anteeksi.
Dementian lisäksi et osaa lukea. Se ketju poistettiin siitä syystä että sinä levittelit ilman lupaa toisten asioita. Minä en saanut minkäännäköistä huomautusta asiasta vaan ainoastaan tuon syyn viestiketjun poistamiselle. Asia loppuunkäsitelty. Piste
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.