Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Simmolle katumusharjoituksia  (Luettu 11146 kertaa)

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Simmolle katumusharjoituksia
Itsemurha on niitä harvoja juttuja, joita ei jälkikäteen tarvitse katua...

Oletko varma? Moni on katunut ennen kuolemaa.

Raaimman itsemurhan teki se sisilian mafian jäsen, josta löytyi 38 luodin reikää?

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Maanviljelija. "Haista sinä mursu paska"

Tapahtunut tragedia on tosiasia, henkilöä tai tilaa en tiedä, eikä kait viestissä tullut ilmikään. Montako marttyyriä tarvitaan, että silmät aukeaa. Viljelijat ovat kuin kanalauma, joku sortuu niin nokkiminen alkaa! Hävetkää!

Byrokratia on SYYLLINEN ja kaupan harjoittama bisnes, mitä te aiotte asioille tehdä. Ei mitään, ei edes asennetasolla.

Osanotto tilalle, perheelle ja voimia!

Seuraava banniehdokas? Tuollaiset haistattelut eivät kuulu hyvään keskustelukulttuuriin. Simmo antoi niin hyvät tuntomerkit tilasta ja omistajasta että ainakin lähitienoo tietää kenestä kyse ja kun simmokin on tunnettu henkilö niin siitä yhdistelemällä ei ole edes vaikea selvittää henkilöä. Minä puutuin vain siihen että ko ikävää tapausta käytettiin tissinkoittajien tukipoliittiseen mulle mulle ammuuu kähmintään. Simmonkin pitäisi kristittynä ja ikäihmisenä hieman ymmärtää mitä kirjoittelee. 8)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sinähän ne asiattomuudet sinne kirjoitit >:(

"Viestiketjun poiston syynä on yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen, joka on omiaan aiheuttamaan kärsimystä kirjoittelun kohteena olevan henkilön omaisille ja on siten rikoslaissa kielletty. Viestiketjun kohteena olevan tilan omistajat eivät ole tiettävästi antaneet lupaa yksityiselämän ydinalueelle kuuluvan tiedon julkistamiseen Agronetin Keskustelukanavalla."

Täh? :P

Mitähän sinne joku sit illalla kirjoitti. Minäkään en jouda aivan jatkuvasti päivystämään ;D

Eiköhän se kirjoittaja ollut tähänkin ketjuun aimemmin osallistunut Stalinisti. En nyt nimeltä mainitse, mutta varmaan suurin palstan marisia.
Mutta sentään lukutaitoinen. Tuossahan se syy on ihan präntättynä ylläpidon lähettämänä. Minä en ole kenenkään yksityiselämää julkistanut.
[/quote]

Yllytit vakuutuspetokseen kertomalla miten olet päättänyt ongelmasi ratkaista,mä vaan suosittelin suorittamaan loppuun asti kun kerran asiat on jo noin valmiiksi mietitty ja sain huomautuksen.Ei ikinä ennen ja nyt taas :o
[/quote]
 :o :'(
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

ronikki

• Vieras
Kysyn vieläkin,miksi mulle,viestiketjun aloittajalle ei tullut huomautusta????

Epäilen että sopimattomampaa kyseisessä viestiketjussa oli sen aikaansaama aluepoliittinen ja tuotantosuuntien välinen ja muutenkin asiaton kinastelu kuin tapahtuneen asian esilletuonti. Mielestäni olit oikealla asialla.
Ei ollut oikealla asialla lainkaan.Yksityisten tilojen ja henkilöiden asiat eivät kuulu julkiselle keskustelupalstalle.Onhan se nähty ettei Aulis Anttilasta ja Veetistäkään mitä hyvän kirjoiteta.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuollaiset haistattelut eivät kuulu hyvään keskustelukulttuuriin. Simmo antoi niin hyvät tuntomerkit tilasta ja omistajasta että ainakin lähitienoo tietää kenestä kyse ja kun simmokin on tunnettu henkilö niin siitä yhdistelemällä ei ole edes vaikea selvittää henkilöä. Minä puutuin vain siihen että ko ikävää tapausta käytettiin tissinkoittajien tukipoliittiseen mulle mulle ammuuu kähmintään. Simmonkin pitäisi kristittynä ja ikäihmisenä hieman ymmärtää mitä kirjoittelee.

***Aika erikoista jos joku yrittää salata oman itsemurhansa.

;D
Kui mää ain olen paras?

Teroman

Juu ei saa haistatella ketään netin kautta,,,,,,,
 :'(

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Kysyn vieläkin,miksi mulle,viestiketjun aloittajalle ei tullut huomautusta????

Epäilen että sopimattomampaa kyseisessä viestiketjussa oli sen aikaansaama aluepoliittinen ja tuotantosuuntien välinen ja muutenkin asiaton kinastelu kuin tapahtuneen asian esilletuonti. Mielestäni olit oikealla asialla.
Ei ollut oikealla asialla lainkaan.Yksityisten tilojen ja henkilöiden asiat eivät kuulu julkiselle keskustelupalstalle.Onhan se nähty ettei Aulis Anttilasta ja Veetistäkään mitä hyvän kirjoiteta.

Eihän kyseisen ketjun aloittaja edes kertonut tunnistettavia henkilötietoja. Kyseinen tapaus voidaan uutisoida vaikkapa paikallisessa lehdessä, Tundra Sanomissa. Tämän päivän lehdestä en juttua löytänyt mutta se voi siellä olla jo huomenna "yleisellä tasolla" esitettynä, ilman että kyseessä on "yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen".

Viimeksi muokattu: 24.03.10 - klo:17:33 kirjoittanut Luomujussi

ronikki

• Vieras
Eipä itsemurhat ylitä uutiskynnystä

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

[/quote]

Simmo antoi niin hyvät tuntomerkit tilasta ja omistajasta että ainakin lähitienoo tietää kenestä kyse ja kun simmokin on tunnettu henkilö niin siitä yhdistelemällä ei ole edes vaikea selvittää henkilöä. Minä puutuin vain siihen että ko ikävää tapausta käytettiin tissinkoittajien tukipoliittiseen mulle mulle ammuuu kähmintään. Simmonkin pitäisi kristittynä ja ikäihmisenä hieman ymmärtää mitä kirjoittelee.
--ensinnäkään,minä en ole tunnettu.Edes mun jälkikasvu ei jaksa olla kiinnostunut mun kirjoituksista,miten sitte joku muu?Täällä on isoja robottitiloja paljonki.Elä yritä tehä minusta tärkiää ihimistä.Minähän pyysin jo anteeksi,eikö se riitä? Olen huomannut,ettei täällä saa mitään asiallista keskustelua aikaan mistään asiasta.Tämä on turhautuneitten ihmisten kaatopaikka,tämä saitti.Kaikki purkaa täällä pahaa oloaan.Jos löytäisin täältä netistä jonkun mukavemman keskustelupalstan,niin vaihtasin mielellään.Onks kellään tietoa?
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

ronikki

• Vieras
Olet hyvin pitkälle oikeassa.Mutta siinä olet väärässä ettei Sinua tunnettaisi,täällä palstalla.Joten parempi niin että antaa jo asian olla.

Viimeksi muokattu: 24.03.10 - klo:20:37 kirjoittanut ronikki

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

Mitä ukolle kuuluu, entäs "hulttiopojalle?  ...ja mitä  Allahin morsiamelle?
[/quote]
Ukolleko? Hyvää kait,kun eihän tuo valita.Käydään yhdessä avannossa ja kilpaillaan,kumpi pystyy olemaan siellä kauemmin ;D

Ei ole hulttiopoikaa,on ihan kunnollinen perheellinen mies ja olen hänen ansiostaan tulossa aivan kohta taas mummoksi. ;D

"Allahin morsian" on väärä ilmaisu,mutta kaveri on edelleen sama.Saa nähdä kumpi uskonto voittaa. 8)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

AgriAllah

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla on Allahin morsion. Entinen tyttö ystävä eli nykyinen vaimoni. Ja hyvää kuuluu  ;)
Tranceforming the world

Sepedeus

• Vieras

Mitä ukolle kuuluu, entäs "hulttiopojalle?  ...ja mitä  Allahin morsiamelle?
Ukolleko? Hyvää kait,kun eihän tuo valita.Käydään yhdessä avannossa ja kilpaillaan,kumpi pystyy olemaan siellä kauemmin ;D

Ei ole hulttiopoikaa,on ihan kunnollinen perheellinen mies ja olen hänen ansiostaan tulossa aivan kohta taas mummoksi. ;D

"Allahin morsian" on väärä ilmaisu,mutta kaveri on edelleen sama.Saa nähdä kumpi uskonto voittaa. 8)
[/quote]

Ja kohta sit lapsia etitään Marokosta, vai mistä se nyt oli ;D

AgriAllah

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä on pojilla taas ennakkoluulot  :o :o ??? ???
Tranceforming the world

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Simmo antoi niin hyvät tuntomerkit tilasta ja omistajasta että ainakin lähitienoo tietää kenestä kyse ja kun simmokin on tunnettu henkilö niin siitä yhdistelemällä ei ole edes vaikea selvittää henkilöä. Minä puutuin vain siihen että ko ikävää tapausta käytettiin tissinkoittajien tukipoliittiseen mulle mulle ammuuu kähmintään. Simmonkin pitäisi kristittynä ja ikäihmisenä hieman ymmärtää mitä kirjoittelee.
--ensinnäkään,minä en ole tunnettu.Edes mun jälkikasvu ei jaksa olla kiinnostunut mun kirjoituksista,miten sitte joku muu?Täällä on isoja robottitiloja paljonki.Elä yritä tehä minusta tärkiää ihimistä.Minähän pyysin jo anteeksi,eikö se riitä? Olen huomannut,ettei täällä saa mitään asiallista keskustelua aikaan mistään asiasta.Tämä on turhautuneitten ihmisten kaatopaikka,tämä saitti.Kaikki purkaa täällä pahaa oloaan.Jos löytäisin täältä netistä jonkun mukavemman keskustelupalstan,niin vaihtasin mielellään.Onks kellään tietoa?

Tuo nimimerkki maanviljelijä ei ole kovin vakavasti otettava :D Sekoittelee mielikseen asioita.  Tuollaisista tapauksista lähitienoo tietää joka tapauksessa.