Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa  (Luettu 2058 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Jenkit ja kanadalaiset roudaavat niitä kummia koppejaan jäälle ja pilkkivät niistä. Suomessa tätä toimintaa ei harrasteta. Itseäni kiinnostaisi hurjasti "talvituulastus" avannosta atraimella. Onko joku kokeillut?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
koklaa dynyä  ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Jenkit ja kanadalaiset roudaavat niitä kummia koppejaan jäälle ja pilkkivät niistä. Suomessa tätä toimintaa ei harrasteta. Itseäni kiinnostaisi hurjasti "talvituulastus" avannosta atraimella. Onko joku kokeillut?
En minä ainakaan mutta teltassa panemista kyllä .  8)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Niin kanukithan vie ne kopperonsa jo syksyllä sinne jäälle ja käyvät tavallaan vähän niinkuin mökillä, eli koko talven pilkkimässä siinä kopperossa ....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
koklaa dynyä  ;D

Khrmm... Olen kokeillut mm. TNT, pentriitti, aniitti, HMTD, ja mikä vielä... sellainen "sininen hunaja" ja sitten tuo ammoniumnitraatti+polttoöljy  ;D

-> Vaan kun tahto on valita ennen tappamista. Keihäs, atrain ja jousi ovat ainoat oikeat kalastusvälineet.

mah

  • Vieras
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Talvituulastus onnistuu parhaiten kaupan pakestealtaalla. Kalapuikot on aina varma valinta.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
vettää ne täällä jotku lynksin perässä kopperoa jossa on kamina ja kahavinkeittovehkkeet
Elämä on parasta kometiijjaa

mah

  • Vieras
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Meilläpäin vetävät taunuksilla sellasta koppia myös. Kutsuvat asuntovaunuiksi.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Kyllä net pöksät kaupaksi käyvät, tämmönen "pilleri" sattu kohalle... ja näköjään heti menny kaupaksi.

http://www.nettikone.com/797336

Ei muutaku Joharaki kunnalta hallia pyytämään ja kaikki työllisyys avustukset pois. Tämmösiä pillereitä ku kansalle tarjoaa, niin jää ihmisillä monet apteekin pillerit ottamatta ku pääsevät ulos luontoon.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Meilläpäin vetävät taunuksilla sellasta koppia myös. Kutsuvat asuntovaunuiksi.
Minä en oo ikinä ymmärtänyt tota caravaanari juttua. Vetää semmosta kusikoppia auton perässä. Tai pahimmassa tapauksessa se asuntovaunu on parkkeerattu jollekkin caravaanari alueelle moneksi vuoksi. Talvet asutaan kerros-/rivitalossa ja sitten mennään lomalla jonnekkin tiukkaan ahdetulle alueelle, jossa ne vaunut on ahdettu vieri viereen :)

Nikujussi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Jo edesmennyt vannoutunut kalastaja oli jo -70 luvulla teheny pilikkireijän autonpohjaan, istuuskeli takapenkillä
tuulelta suojasa ja pensalämmitin piti olot sopivana.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Meilläpäin vetävät taunuksilla sellasta koppia myös. Kutsuvat asuntovaunuiksi.
Minä en oo ikinä ymmärtänyt tota caravaanari juttua. Vetää semmosta kusikoppia auton perässä. Tai pahimmassa tapauksessa se asuntovaunu on parkkeerattu jollekkin caravaanari alueelle moneksi vuoksi. Talvet asutaan kerros-/rivitalossa ja sitten mennään lomalla jonnekkin tiukkaan ahdetulle alueelle, jossa ne vaunut on ahdettu vieri viereen :)


Minä taas olen kyseistä hommaa aikanaan harrastanut, se on monelle yrittäjälle hyvä tapa irtautua kuvioista ja paikkakunnalta hetkeksi, kun pistää vaunun perään ja ajelee hetken jonnekkinpäin, kun asiakkaat soittelee niin pitää vaan todeta että on vaunun kanssa matkalla jonnekkin ....
Sitä kun istuu kotona lomilla, niin miettii niitä samoja työasioita kokoajan, eli yrittäjällä homma on tavallaan kokaikaista ja varmaan myös maajusseilla on näin, suosittelen vaunun hankkimista ja välillä vähän liikkumista jopa täällä tundralla, myös Veetille ....
Toiset viihtyy kyllä hotelleissa ja ulkomailla, valmis pöytä aamulla ja henkilökunta siivoaa huoneen, ei paha tapa sekään ....

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Meilläpäin vetävät taunuksilla sellasta koppia myös. Kutsuvat asuntovaunuiksi.
Minä en oo ikinä ymmärtänyt tota caravaanari juttua. Vetää semmosta kusikoppia auton perässä. Tai pahimmassa tapauksessa se asuntovaunu on parkkeerattu jollekkin caravaanari alueelle moneksi vuoksi. Talvet asutaan kerros-/rivitalossa ja sitten mennään lomalla jonnekkin tiukkaan ahdetulle alueelle, jossa ne vaunut on ahdettu vieri viereen :)


Minä taas olen kyseistä hommaa aikanaan harrastanut, se on monelle yrittäjälle hyvä tapa irtautua kuvioista ja paikkakunnalta hetkeksi, kun pistää vaunun perään ja ajelee hetken jonnekkinpäin, kun asiakkaat soittelee niin pitää vaan todeta että on vaunun kanssa matkalla jonnekkin ....
Sitä kun istuu kotona lomilla, niin miettii niitä samoja työasioita kokoajan, eli yrittäjällä homma on tavallaan kokaikaista ja varmaan myös maajusseilla on näin, suosittelen vaunun hankkimista ja välillä vähän liikkumista jopa täällä tundralla, myös Veetille ....
Toiset viihtyy kyllä hotelleissa ja ulkomailla, valmis pöytä aamulla ja henkilökunta siivoaa huoneen, ei paha tapa sekään ....
En minä tarkoittanutkaan, että kotona pitäs mököttää. Pari viikkoa sitten oli isompi tapahtuma, niin paikallisen maatilamatkailuyrityksen tytär sano, että hänen täyty lähtee evakkoon naapuriin, että saivat vieraita sijoittettuu hänen huoneeseen :)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kanadalaiset? pilkkivät teltoissa
Joo, välillä kannattaa käydä kotoa poissa ja katsella vähän maailmaa ....