Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Susikoira  (Luettu 6591 kertaa)

Mycase

  • Vieras
Susikoira
Eräs ystäväni kauppasi vanhaa susikoiraansa "ilmaiseksi" minulle. Ei oikein ole kokemusta sudesta. Saako sellaista 2-vuotiasta enää opetettua talon tavoille? Niinku, et sängys ei nukuta ja syödään muutakin kuin sisäfilettä.

plini

  • Vieras
Vs: Susikoira
liikkiksen tuttu oli pistiny itseasias just tollasel koiral nimks roi

Sirre65

  • Vieras
Vs: Susikoira
liikkiksen tuttu oli pistiny itseasias just tollasel koiral nimks roi

Se varmaan oli hyvää Sijoitetun pääoman tuottoa

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3597
Vs: Susikoira
Eräs ystäväni kauppasi vanhaa susikoiraansa "ilmaiseksi" minulle. Ei oikein ole kokemusta sudesta. Saako sellaista 2-vuotiasta enää opetettua talon tavoille? Niinku, et sängys ei nukuta ja syödään muutakin kuin sisäfilettä.


Voi harmin harmi ettei tuossa merkkivalikoimassa ole sitä kansainvälistä merkkiä , jos olisi näyttäisin sitä SINULLE!!!!!!!!!!  Tuo kyselemäsi koira on rodultaan SAKSANPAIMENKOIRA .....muista se . Kyllä kaks vuotiaan sakemannin saa vielä opetettua tavoille edellyttäen ettei sitä ole ed.om. toimesta kokonaan pilattu .
#ittu oikeen nousee karvat pystyyn otsikon lukiessa toivoo nim. ex sakemannin omistaja

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3597
Vs: Susikoira
Eräs ystäväni kauppasi vanhaa susikoiraansa "ilmaiseksi" minulle. Ei oikein ole kokemusta sudesta. Saako sellaista 2-vuotiasta enää opetettua talon tavoille? Niinku, et sängys ei nukuta ja syödään muutakin kuin sisäfilettä.


Voi harmin harmi ettei tuossa merkkivalikoimassa ole sitä kansainvälistä merkkiä , jos olisi näyttäisin sitä SINULLE!!!!!!!!!!  Tuo kyselemäsi koira on rodultaan SAKSANPAIMENKOIRA .....muista se . Kyllä kaks vuotiaan sakemannin saa vielä opetettua tavoille edellyttäen ettei sitä ole ed.om. toimesta kokonaan pilattu .
#ittu oikeen nousee karvat pystyyn otsikon lukiessa toivoo nim. ex sakemannin omistaja

Eiks se susikoira oo ihan sama kuin saksanpaimenkoira. Vähän niinku maanviljelija on maajussi.







Susikoiraa EI ole olemassakaan...........................

Sirre65

  • Vieras
Vs: Susikoira
Eräs ystäväni kauppasi vanhaa susikoiraansa "ilmaiseksi" minulle. Ei oikein ole kokemusta sudesta. Saako sellaista 2-vuotiasta enää opetettua talon tavoille? Niinku, et sängys ei nukuta ja syödään muutakin kuin sisäfilettä.


Voi harmin harmi ettei tuossa merkkivalikoimassa ole sitä kansainvälistä merkkiä , jos olisi näyttäisin sitä SINULLE!!!!!!!!!!  Tuo kyselemäsi koira on rodultaan SAKSANPAIMENKOIRA .....muista se . Kyllä kaks vuotiaan sakemannin saa vielä opetettua tavoille edellyttäen ettei sitä ole ed.om. toimesta kokonaan pilattu .
#ittu oikeen nousee karvat pystyyn otsikon lukiessa toivoo nim. ex sakemannin omistaja

Eiks se susikoira oo ihan sama kuin saksanpaimenkoira. Vähän niinku maanviljelija on maajussi.







Susikoiraa EI ole olemassakaan...........................

Eiks sit maajussejakaan  ;D ;D ;D ;)

Aulis Anttila

  • Vieras
hÖH
Susikoiraa EI ole olemassakaan...........................

Susikoira voi viitata johonkin seuraavista:

    * koirasusi eli koiran ja suden risteytys
    * italialainen koirarotu italiansusikoira
    * hollantilainen koirarotu saarloosinsusikoira eli saarlooswolfhond
    * tšekkoslovakialainen koirarotu tšekkoslovakiansusikoira eli ceskoslovensky vlcak
    * irlantilainen vinttikoirarotu irlanninsusikoira
    * puhekielessä nimityksellä susikoira saatetaan tarkoittaa saksanpaimenkoiraa

Mycase

  • Vieras
Vs: Susikoira
Nyt se ystäväni yrittää myydä sitä koiraansa mulle 2500 eurolla. Ensin se vähän lupas ilmatteeksi ja nyt jo tinkaamassa hintaa ylöspäin.

Rupee vaikuttaa siltä, että mahtaako se olla persoonallisuushäiriöinen... meinaa se koira

Viimeksi muokattu: 25.01.08 - klo:17:05 kirjoittanut Mycase

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3597
Kiitos Aulis

    * puhekielessä nimityksellä susikoira saatetaan tarkoittaa saksanpaimenkoiraa
[/quote]



Juuri tätä tarkoitin .........minulla entisenä saksanpaimenkoiran omistajana nousee karvat pystyyn tuosta
"susikoirasta"   

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Susikoira
Eräs ystäväni kauppasi vanhaa susikoiraansa "ilmaiseksi" minulle. Ei oikein ole kokemusta sudesta. Saako sellaista 2-vuotiasta enää opetettua talon tavoille? Niinku, et sängys ei nukuta ja syödään muutakin kuin sisäfilettä.

    Kannattais ottaa selvää miksi luopuu, en kylläkään maksaisi mitään.
Itsellä ollut kaksi saksanpaimenkoiraa. Molemmat sellaisia luovutettuja.
Eka sopeutui erittäin hyvin. Ei mitään ongelmaa. Eitarvinnut narussa pitää, pihalla pysyi. Toinenkin sopeutui muuten hyvin ,mutta uros koirana kävi joskus vieraissa :D  Ainut huono puoli näissä saksanpaimenkoirissa on tää geeniperimä. Tää toinen jouduttiin piikittämään kesken ikiään sairauden vuoksi. Olis pitänyt leikata ja lääkäri antoi huonon arvion tuloksesta.

Mycase

  • Vieras
Vs: Susikoira
Eräs ystäväni kauppasi vanhaa susikoiraansa "ilmaiseksi" minulle. Ei oikein ole kokemusta sudesta. Saako sellaista 2-vuotiasta enää opetettua talon tavoille? Niinku, et sängys ei nukuta ja syödään muutakin kuin sisäfilettä.

    Kannattais ottaa selvää miksi luopuu, en kylläkään maksaisi mitään.
Itsellä ollut kaksi saksanpaimenkoiraa. Molemmat sellaisia luovutettuja.
Eka sopeutui erittäin hyvin. Ei mitään ongelmaa. Eitarvinnut narussa pitää, pihalla pysyi. Toinenkin sopeutui muuten hyvin ,mutta uros koirana kävi joskus vieraissa :D  Ainut huono puoli näissä saksanpaimenkoirissa on tää geeniperimä. Tää toinen jouduttiin piikittämään kesken ikiään sairauden vuoksi. Olis pitänyt leikata ja lääkäri antoi huonon arvion tuloksesta.

Kyseinen omistaja luopuisi koirastaan, koska se on niin lemppu. Siitä ei ole kuulemaa talon vahdiksi. Minulle sopisi tällainen seurakoira, kun itse en tarvitse mitään vahtia taloon. Ainoa ongelma on, että jos se koira ei usko mitään. Kyllä koiran ainakin pitäisi pysyä omassa kotipihassa.

plini

  • Vieras
Vs: Susikoira
ei voiolla huono rotu   ei kaiki polisit voi olla vääräs
(on polisikoirarotu meinaan)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Susikoira
Kyseinen omistaja luopuisi miehestään, koska se on niin lemppu. Siitä ei ole kuulemaa talon vahdiksi. Minulle sopisi tällainen mies, kun itse en tarvitse mitään vahtia taloon. Ainoa ongelma on, että jos se mies ei usko mitään. Kyllä miehen ainakin pitäisi pysyä omassa kotipihassa.


Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Susikoira
Eräs ystäväni kauppasi vanhaa susikoiraansa "ilmaiseksi" minulle. Ei oikein ole kokemusta sudesta. Saako sellaista 2-vuotiasta enää opetettua talon tavoille? Niinku, et sängys ei nukuta ja syödään muutakin kuin sisäfilettä.

    Kannattais ottaa selvää miksi luopuu, en kylläkään maksaisi mitään.
Itsellä ollut kaksi saksanpaimenkoiraa. Molemmat sellaisia luovutettuja.
Eka sopeutui erittäin hyvin. Ei mitään ongelmaa. Eitarvinnut narussa pitää, pihalla pysyi. Toinenkin sopeutui muuten hyvin ,mutta uros koirana kävi joskus vieraissa :D  Ainut huono puoli näissä saksanpaimenkoirissa on tää geeniperimä. Tää toinen jouduttiin piikittämään kesken ikiään sairauden vuoksi. Olis pitänyt leikata ja lääkäri antoi huonon arvion tuloksesta.

Kyseinen omistaja luopuisi koirastaan, koska se on niin lemppu. Siitä ei ole kuulemaa talon vahdiksi. Minulle sopisi tällainen seurakoira, kun itse en tarvitse mitään vahtia taloon. Ainoa ongelma on, että jos se koira ei usko mitään. Kyllä koiran ainakin pitäisi pysyä omassa kotipihassa.

  Mulla on ollu sellainen laki, että jos koira ei pysy pihassa ilman narua , niin nappi ohtaan. Saksanpaimenkoirasta ei kyllä oo varkaiden vahdiksi.
On nimittäin kaikkien kaveri jos on selväpäinen, eikä oo opetettu vartiokoira. Sit pitää olla kuonokoppa :D

 

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Susikoira
Kyseinen omistaja luopuisi miehestään, koska se on niin lemppu. Siitä ei ole kuulemaa talon vahdiksi. Minulle sopisi tällainen mies, kun itse en tarvitse mitään vahtia taloon. Ainoa ongelma on, että jos se mies ei usko mitään. Kyllä miehen ainakin pitäisi pysyä omassa kotipihassa.




  Ai sun emännällä on tuollainen ongelma :D Pitäisköhän Timpalle laittaa radiopanta. Nyt on näitä uusia kepsipantoja. Näyttää melko tarkasti missä Timppa luuraa :D