Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kolme poistoa....  (Luettu 5349 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
Oliskos noin? Minusta vaan tuntuu että suurelle osalle tätä porukkaa ei ole oikein selvillä mitä saa tehdä ja mitä ei? Liian vaikea juttu ymmärtää? Esimerkiksi Auliksen jutut ovat pääsääntöisesti ns yleisellä tasolla ja olisi täysin mahdotonta esimerkiksi haastaa häntä sanomisistaan oikeuteen. Sen sijaan mm sorkkis kirjoittaa sekä Aulikselle että Sepedeukselle sellaisia juttuja että niistä asianosainen voisi vetää leivättömän pöydän ääreen vastaamaan sanomisistaan ja voisi jopa rapsahtaa kohdalle. Ja veeti/eemeliä herjaa varsin moni ja vielä oikealla henkilöllisyydellä ("markku" jotakin?) siihen malliin että hyvinkin voisi rapsahtaa. Korkeintaan veeti/eemeli tai Aulis olisivat ehkä leivättömän pöydän ääressä pykälästä "kiihotus kansanryhmää vastaan" mutta sanoisin että toistaiseksi juttunsa ovat niin yleisellä tasolla ja kesyjä ja Auliksen jutut varsinkin mutta myös veeti/eemelin sisältävät lähes poikkeuksetta lähdeviitteillä todennettavia asioita, ei siis pelkkää "herjaa". Mutta tämän eron tajuaminen on ilmeisesti joillekin ylivoimaista?

Hmm. Aulis ja Sepe on meikäläistä herjannut samoin oli niiden kahdenlaita Arvaaja ja Neke .

Jos ketää vedettyä Auliksen oikeuteen on Matti Vanhanen ja Sirkka-Liisa Anttila .

Sähköposteja ovat molemmat saaneet . Eivät minulta vaan .....

Emmä sua sorkis herjaa,vaa su kirjootuksia ku e ymmärrä et aikuune ihmine voi kirjoottaa ni tyhmiä.Mut älä välitä,samaa kategor. kuuluu apem.ja ojala.

En tietenkään vlitä . Olet rumempi kuin minä vaikka rumaksi väitit minua yhdessä kirjoituksessasi
 :P


agn3220

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
  • Sorkkahoitoa sinne minne tilataan(Suomen rajat)
Vs: Kolme poistoa....
Mistä sorkkiksen kauneuden  osaa arvata? kun profiilisi kuva lienee "Pruk Willis"?  Laita oma alkuperäinen kuvasi esille.
Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa   

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
Mistä sorkkiksen kauneuden  osaa arvata? kun profiilisi kuva lienee "Pruk Willis"?  Laita oma alkuperäinen kuvasi esille.
Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa   

Että täh . Se on mun kuvani , höh .

Veeti

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
Mistä sorkkiksen kauneuden  osaa arvata? kun profiilisi kuva lienee "Pruk Willis"?  Laita oma alkuperäinen kuvasi esille.
Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa   

Tervetuloa saitille, sorkanhoitaja!

agn3220

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
  • Sorkkahoitoa sinne minne tilataan(Suomen rajat)
Vs: Kolme poistoa....

Mistä sorkkiksen kauneuden  osaa arvata? kun profiilisi kuva lienee "Pruk Willis"?  Laita oma alkuperäinen kuvasi esille.
Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa   
[/quote]

Että täh . Se on mun kuvani , höh .
[/quote]

Eihän agronetin sorkkis profiilin kuva sinusta ole!. Tai onnea sille plastiikka kirurgille joka on muokannut sinusta ihan erinäköisen mitä luonnossa olet ollut kun joskus olen nähnyt. 

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....

Mistä sorkkiksen kauneuden  osaa arvata? kun profiilisi kuva lienee "Pruk Willis"?  Laita oma alkuperäinen kuvasi esille.
Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa   

Että täh . Se on mun kuvani , höh .
[/quote]

Eihän agronetin sorkkis profiilin kuva sinusta ole!. Tai onnea sille plastiikka kirurgille joka on muokannut sinusta ihan erinäköisen mitä luonnossa olet ollut kun joskus olen nähnyt. 
[/quote]Puhuttelet eri henkilöä .  8)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
Olen täällä tuntemattomana . ;D

Veeti

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
Olen täällä tuntemattomana . ;D

He, kaikki Sorkkahessun (nyk Sorkkis) tuntee.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
Olen täällä tuntemattomana . ;D

He, kaikki Sorkkahessun (nyk Sorkkis) tuntee.
Kuten myös Ent talonjussi ja .... enpäs kerrokkaan kokonimeäsi .
Tavataan . 8)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Kolme poistoa....
Olen täällä tuntemattomana . ;D

He, kaikki Sorkkahessun (nyk Sorkkis) tuntee.
Kuten myös Ent talonjussi ja .... enpäs kerrokkaan kokonimeäsi .
Tavataan . 8)

Sä sorkka kirojota tyhmiä.(lapsellisia)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
Olen täällä tuntemattomana . ;D

He, kaikki Sorkkahessun (nyk Sorkkis) tuntee.
Kuten myös Ent talonjussi ja .... enpäs kerrokkaan kokonimeäsi .
Tavataan . 8)

Sä sorkka kirojota tyhmiä.(lapsellisia)
Sä kirjoitat vielä tyhmempää .  :P

agn3220

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
  • Sorkkahoitoa sinne minne tilataan(Suomen rajat)
Vs: Kolme poistoa....
Olen täällä tuntemattomana . ;D
[/quote]

En tunne kuvan perusteella yhtään sorkkahoitajaa, joka väittää "täh, se on mun kuvani , Höh > "olen täällä tuntemattomana". Mistä löydän SUOMESTA kuvan näköisen joka profiilissaan kirjoittaa "Sorkkahoito aatelia" kun kerrot mistä löytyy lähden tutustumaan kyseiseen henkilöön. 

Viimeksi muokattu: 15.03.10 - klo:21:57 kirjoittanut agn3220

^tronic^

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
mää ainakaan ole mihinkään häippässy,pitää vain näämmä uusia nimmaria koska eräs ei satu siitä pitämään.

Veeti

  • Vieras
Vs: Kolme poistoa....
Olen täällä tuntemattomana . ;D

He, kaikki Sorkkahessun (nyk Sorkkis) tuntee.
Kuten myös Ent talonjussi ja .... enpäs kerrokkaan kokonimeäsi .
Tavataan . 8)

Kaffeet tarjoan jos liikut täällä päin.