Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepuhiihtäjä kärysi taas  (Luettu 9926 kertaa)

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
Eikös tossa just yks kokkelikin kärähtänyt ratista ja eronnut toimestaan? ;D (Vihje Saipa...)

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
KOROOSTAAN,toistaiseksi pelkkä epäilys ;)
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

plini

  • Vieras
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
joo mut harmi jos tuo on tootta
kaisa hyvä urheilia (vtr. maailnancub-voitto jo tällä kaurdella)

Reginan vanki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Köyhän kans on niin raskas jutella.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22126
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
http://www.iltalehti.fi/urheilu/200801247144879_ur.shtml

No kyl tää taas rupee vaikuttamaan, jotta kepu se on.

Hakamaa

  • Vieras
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
Eikös tossa just yks kokkelikin kärähtänyt ratista ja eronnut toimestaan? ;D (Vihje Saipa...)

Hipukeehtäjä käpykerysi tapukees, Äpykenkura hopukeksannut upukeedon tapukevan ipukelmaista ipuketseään.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22126
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
No puoluepoliittisesta kannasta riippumatta, joskus variksen haastattelu on herättänyt ajatuksia sairaasta ihmisestä, jonka ilottomasta ja vakavasta ilmeestä heijastuu pärjäämisen pakko.

Kun huippu-urheilusta on tullut sairaus ja muiden voittamisesta pakkomielle, keinoja kaihtamatta.

Tosin näitä tälläisia vastaavanlaisia tapauksia  kyllä löytyy ihan maakuntasarjan urheilijoistakin.

Kun on koko ikänsä verta ja kyyneleitä sekä taloudellisia uhrauksia säästämättä harjoitellut mielessä vain ajatus ,olen paras olen paras, mutta jos oma kantti ei riitäkkään, ei ihme jos mieli sairastuu ja katkeroituu ja siinä samalla kärsii seuraavakin sukupolvi kun lahjattomista koetetaan väkipakolla tehdä alansa parhaimmistoa.

Silloin urheilun perusaate on kadonnut ja tilalle on tullut henkinen sairaus.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
Oletko Eemeli itse koskaan miettinyt sitä että minkähänlaisen diagnoosin sinusta voisi juttujesi perusteella tehdä?? Jotkut vain onnistuvat elämässään, jotkut eivät.

Viimeksi muokattu: 24.01.08 - klo:16:14 kirjoittanut Luomujussi

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
Oletko Eemeli itse koskaan miettinyt sitä että minkähänlaisen diagnoosin sinusta voisi juttujesi perusteella tehdä?? Jotkut vain onnistuvat elämässään, jotkut eivät.

...ehtottomasti Eemelin pitäisi lisätä dopingin käyttöä...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22126
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
Oletko Eemeli itse koskaan miettinyt sitä että minkähänlaisen diagnoosin sinusta voisi juttujesi perusteella tehdä?? Jotkut vain onnistuvat elämässään, jotkut eivät.

Mulla  on elämässä se huumori, mtä kaikilla tosikoilla ei ole.

Ei kato kiristä pipa.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
No puoluepoliittisesta kannasta riippumatta, joskus variksen haastattelu on herättänyt ajatuksia sairaasta ihmisestä, jonka ilottomasta ja vakavasta ilmeestä heijastuu pärjäämisen pakko.

Kun huippu-urheilusta on tullut sairaus ja muiden voittamisesta pakkomielle, keinoja kaihtamatta.

Tosin näitä tälläisia vastaavanlaisia tapauksia  kyllä löytyy ihan maakuntasarjan urheilijoistakin.

Kun on koko ikänsä verta ja kyyneleitä sekä taloudellisia uhrauksia säästämättä harjoitellut mielessä vain ajatus ,olen paras olen paras, mutta jos oma kantti ei riitäkkään, ei ihme jos mieli sairastuu ja katkeroituu ja siinä samalla kärsii seuraavakin sukupolvi kun lahjattomista koetetaan väkipakolla tehdä alansa parhaimmistoa.

Silloin urheilun perusaate on kadonnut ja tilalle on tullut henkinen sairaus.

Kohta helpottaa

http://www.yle.fi/urheilu/ampumahiihto/id95895.html

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22126
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
http://www.yle.fi/urheilu/ampumahiihto/id95885.html

Varista aidoimmillaan, liikunnasta iloa ja reipasta mieltä.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22126
Vs: Kepuhiihtäjä kärysi taas
Tästä variksesta taas tuli mieleen yksi juttu.

Ennen Lahden dopingkäryjä esko aho oli hiihtoliiton puheenjohtaja.Esiintyi mielellään hiihtovetimissä sukset jalassa lehtien palstoilla.Se oli silloin mediaseksikästä.Jupakan jälkeen taisi esko-poika polttaa sukset vähin äänin.

Joten sekin oli sitä tyypillistä mediapeliä.Niin kauan on kivaa kun on hauskaa.