Viimeksi muokattu: 12.03.10 - klo:08:48 kirjoittanut webmaster2L
Veeti on aina jauhanut paskaa.
Viimeksi muokattu: 12.03.10 - klo:08:49 kirjoittanut webmaster2L
Itse asiassa,Ranskassa parempi tuottajahinta tällä hetkellä.Täällä 30c Ranska 32c
Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 12.03.10 - klo:07:52Itse asiassa,Ranskassa parempi tuottajahinta tällä hetkellä.Täällä 30c Ranska 32cPäivän paras vedätys. Totuus kokonaishinnasta on yhä lähempänä 40 c/l ellei joillakin jopa ylikin. Riittävää tulosta tekee vielä noin 25 c/l, jos sen alle mennään joutuu pidentämään hiukan Volvo 90vx vaihtoväliä. Ellei maituvaliokunta saa rosvottua lisää tukea toisten taskuista ennen sitä.
se on kyllä fakta että hinnan menossa 25c litra loppuu maidontuotanto eteläsuomesta parissa kolmessa vuoodessa mitä nopeammin saadaan tuotanto ajettua alas sitä parempi. silloin voi vielä pelastaa jotain .
Lainaus käyttäjältä: andy mckoi - 12.03.10 - klo:09:17se on kyllä fakta että hinnan menossa 25c litra loppuu maidontuotanto eteläsuomesta parissa kolmessa vuoodessa mitä nopeammin saadaan tuotanto ajettua alas sitä parempi. silloin voi vielä pelastaa jotain .Minä olen aika varma, että tolla hintatasolla tuotanto romahtaa myös pohjoisessa ....
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 12.03.10 - klo:09:19Lainaus käyttäjältä: andy mckoi - 12.03.10 - klo:09:17se on kyllä fakta että hinnan menossa 25c litra loppuu maidontuotanto eteläsuomesta parissa kolmessa vuoodessa mitä nopeammin saadaan tuotanto ajettua alas sitä parempi. silloin voi vielä pelastaa jotain .Minä olen aika varma, että tolla hintatasolla tuotanto romahtaa myös pohjoisessa ....Juurihan Tapani todisteli, kuinka paljon rahaa tulee ilman tukiakin.
Lainaus käyttäjältä: Syväkurkku - 12.03.10 - klo:08:28Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 12.03.10 - klo:07:52Itse asiassa,Ranskassa parempi tuottajahinta tällä hetkellä.Täällä 30c Ranska 32cPäivän paras vedätys. Totuus kokonaishinnasta on yhä lähempänä 40 c/l ellei joillakin jopa ylikin. Riittävää tulosta tekee vielä noin 25 c/l, jos sen alle mennään joutuu pidentämään hiukan Volvo 90vx vaihtoväliä. Ellei maituvaliokunta saa rosvottua lisää tukea toisten taskuista ennen sitä. Kun viljan hinta nousi kaksi vuotta sitten, ilmestyi MTK:n maatalousjohtaja Simo Tiainen elvistelemään aamu-TV lähetykseen: kuinka hyvin viljanviljelijöillä nyt meneekään, koneita uusitaan ja rahaa tuppaa joka tuutista. Mukana ollut viljanviljelijä yritti vähän tppuutella, että myös kustannukset ovat nousseet rajusti, mm. lannotteitten hinnat kaksinkertaistuneet.Kun maidon tuottajahinta nousi huomattavasti, jaksoi maituvaliokunta porata kurjuuttaan edelleenkin, ei ilmestynyt Kilpeläinen elvistelemään televisioon, kuinka hyvin maidontuottajilla nyt menee. ...että tämmöinen "etujärjestö" meillä...
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 12.03.10 - klo:09:28Lainaus käyttäjältä: Syväkurkku - 12.03.10 - klo:08:28Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 12.03.10 - klo:07:52Itse asiassa,Ranskassa parempi tuottajahinta tällä hetkellä.Täällä 30c Ranska 32cPäivän paras vedätys. Totuus kokonaishinnasta on yhä lähempänä 40 c/l ellei joillakin jopa ylikin. Riittävää tulosta tekee vielä noin 25 c/l, jos sen alle mennään joutuu pidentämään hiukan Volvo 90vx vaihtoväliä. Ellei maituvaliokunta saa rosvottua lisää tukea toisten taskuista ennen sitä. Kun viljan hinta nousi kaksi vuotta sitten, ilmestyi MTK:n maatalousjohtaja Simo Tiainen elvistelemään aamu-TV lähetykseen: kuinka hyvin viljanviljelijöillä nyt meneekään, koneita uusitaan ja rahaa tuppaa joka tuutista. Mukana ollut viljanviljelijä yritti vähän tppuutella, että myös kustannukset ovat nousseet rajusti, mm. lannotteitten hinnat kaksinkertaistuneet.Kun maidon tuottajahinta nousi huomattavasti, jaksoi maituvaliokunta porata kurjuuttaan edelleenkin, ei ilmestynyt Kilpeläinen elvistelemään televisioon, kuinka hyvin maidontuottajilla nyt menee. ...että tämmöinen "etujärjestö" meillä...Jotenkin tulee mieleen, että valitteeko nämä viljanviljelijät aina porukan tyhmimmän miehen edutajakseen, kun joku pitää jonnekkin valita ....