Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Talikko tunkioon, viimeisen kerran ? /Kalajoki 08.03.2010 klo 21.34  (Luettu 2420 kertaa)

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Kuinka kauan on viisasta talikoida parisuhteen tunkiosta yhteistuumin?
Milloin paljon on riittävästi? Missä vaiheessa se vähä ei enää riitä?
Entä missä on se piste missä se vanha kannattaa vaihtaa lopullisesti uuteen?
Oletko joutunut pohtimaan tätä problematiikkaa omassa elämässäsi ja parisuhteessasi? Jos olet, et ole ainut.
Viimmeisimmän talven ajan myös erkki.e.kukka on joutunut miettimään tätä arkipäivän ongelmaa useaan eri otteeseen, sekä eri näkökulmista
katsottuna.
Antautuakko nuoren uuden tyttö ystävän vietäväksi, vai hapata ja kuivettua rauhassa kotona entisen kanssa?
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Teroman


Onko Kalajoen kello eri ajassa kuin Jokioisten observatorion Kärynneessä agropolixessa

???????
 :'(

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Arvoisa Teroman;
Se Jokioisten observatorion kello on kyllä menneen talven lumia.
Oikea aika löytyy Kalajoelta.
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Arvoisa Teroman;
Se Jokioisten observatorion kello on kyllä menneen talven lumia.
Oikea aika löytyy Kalajoelta.

http://www.youtube.com/watch?v=BaMX7PHGCao

Niinpä  ;D
ps: Pohjanmaan mannermaisin baari löytyy Merisärkältä, viihtyminen ja päihtyminen
ei ole enää puitteista kiinni  ;D

Viimeksi muokattu: 08.03.10 - klo:22:46 kirjoittanut Ojala

Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

emo-heikki

  • Vieras
Erkki on osunut asian ytimeen, tavalliseen tyyliinsä analysoinut parisuhteensa tilaa ja tavoitteita ....

Kumpi on parempi, yksi pitkä je helvetin huono parisuhde vai useampi lyhyt ja hyvä parisuhde elämän aikana ????
Siinähän sitä on pähkäiltävää, en ala neuvomaan, jotta en joutuisi syytetyksi ja pahimassa tapauksessa asianosaiseksi, jos ratkaisujaan katuisi myöhemmin ja syyllistä etsisi muualta ....

emo-heikki

  • Vieras
No miten on Erkki tänään, vieläkö on menossa muija vaihtoon ????

Sepedeus

  • Vieras
No miten on Erkki tänään, vieläkö on menossa muija vaihtoon ????

 Ehkäpä Erkki on laittanu jo myynti-ilmoituksen. Pohojanmaalta löytyy maksava ostaja ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Sama haju tulee vieraastakin tunkiosta.

Toisaalta kaikki tunkiot tykkäävät pöyhimisestä.

Jos et sää erkki sitä pöyhi niin joku muu sen tekee.

Varo vaan ettet jää ilman vuoronumeroa...

 ;D
Kui mää ain olen paras?

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Kiitos rakkaat lukijat, erkki.e.kukka on erittäin otettu kun muut Agronettiläiset lukijat ja kanssa kirjoittajat ovat huomanneet ja antaneet tilanteeseen oivia neuvojaan, kiitos siitä. Nyt asiaan:
¤Emo-heikki, Kyllä nuori, notkea ja kaunis uusi tyttö ystävä antaa paljon uutta ajateltavaa ja uusia toiminnan mahdollisuuksia vanhaan verrattuna.
Kyllä erkki.e.kukasta vaihtaminen tuntuu nyt ihan oikealta ratkaisulta. Sen Vanhan saa kyllä korvauksetta käyttöönsä ilman myynti ilmoituksiakin
ainakin minun puolestani..
¤ Hyvä Timppa, Kyllähän se on niin että, kun pääsee uutta tunkiota tonkimaan, on into ihan uutta luokkaa kun vanhassa osoitteessa.Lisäksi
erkki.e.kukka on varma että ei jää ilman vuoronumeroa...
¤ Hyvä Ojala, nyt puhut asiaa Merisärkästä. Tämä on tuttua kukalle.
¤ Lopuksi myös lämmin kiitos  Altia Oy:lle tuotteestaan 573860-01 Leijona original, joka auttoi tekstin luomisessa ja kirjoittajan luomisvoiman saavuttamisessa.
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Olisko se vanha näytillä jossain?

Esim. Huuto.net:ssä.
Kui mää ain olen paras?

emo-heikki

  • Vieras
Olisko se vanha näytillä jossain?

Esim. Huuto.net:ssä.

Sehän voi olla ihan käyttökelpoinen kone, kun akselin vain vaihtaa ....

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Arvoisa Timppa,  sitä et löydä huuto.net:istä. Oikea osoite on päinvastoin sihteeri opisto. Googlesta tarkempi osoite. Siellä se on naytillä...
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Tuohon on vaikea vastata,kun ei tunne ihmistä.Avioliitto onnistuu,jos molemmat sitä haluavat.Minä olin ennen aika konservatiivi,etten hyväksynyt eroa lainkaan.40 vuotta yhteiseloa on takana päin. Ehkä alkoholismi ja narsismi on sellainen asia,jota ei tartte puolisossaan sietää,sekä pettäminen.Itse ajattelen,että yhden pettämisen vois antaa anteeksi, mutta ei jatkuvaa sellaista.Kyllä sitä joskus miettii,onko tehnyt puolison valinnassa väärän ratkaisun.Mutta siihen ei saa koskaan vastausta.Joten jatketaan kohti 50-vuotis hääpäivää 8)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)