Tässä on nyt ihan esimerkki asiakassuhteiden hoitamisesta ja lainaus oppikirjasta
Kolme S-ryhmän alueosuuskauppaa on vaihtanut vuoden tauon jälkeen tuoremaidon pääasiallisen toimittajan Valiosta takaisin Arla Ingmaniin.
Arla Ingmanin maito on kotimaista ja litrahinnaltaan 6-10 senttiä Valion maitoa edullisempaa.
Asiakassuhdemarkkinointi kytkee asiakaspalvelun, laadun ja markkinoinnin toiminnot toisiinsa tavoitteena tyytyväinen, uskollinen asiakas, joka on sitoutunut pitkään kannattavaan asiakassuhteeseen.”
Tämä seuraava ei aiheuttanut mitään vetoamista kansalliseen turvallisuuteen ja huoleen varusmiestemme terveydestä.
"Puolustusvoimien 25 muonituskeskuksessa on varusmiehille tarjottu jo kahden vuoden ajan pelkästään Arla Ingmanin maitotuotteita"
Näin kommentoitiin Maastullissa Mattia kun ei löytänyt hyllystä sopivaa äidinmaidonkorviketta
"Siinäpä sitä aasinsiltoa toeseen raevoraettiiseen, tähän peäkanisterriin, joka ei löytänynnä isolla kirkolla kotimaesta maetova hyllystä. Oli lippoeset (ei mittää tekemistä sen temarivouhakkeen kans) tulta lyöny kun oli litliin taekkaa sivvaan pörräyttäny maetopurkkiva hakeman. Ihimettelen vähäsen, taekka en iha vähhääkää, että kuinka se nuin kouluja käyny pöliskö ei tiijjä että Suomessa on puolenkytä muutae maijjonjalostajjaa ku Valijo. Hyvin on menny ropakanta perille"
Viimeksi muokattu: 08.03.10 - klo:11:14 kirjoittanut Yodavaari