Kertoilivat että paljon oli ihmisiä ollu, ainakin ventin kopissa. Valtroja oli saanu kiertää ihan rauhassa, ja koppiinkin olis mahtunu jos olis kiinnostanu.
Ajaahan se pitäis eikä sitä koppia tiirailla. Muutenkaan se Fendin koppi ei ole mikään ihmeellinen laitos sen hintaiseen koneeseen. Toivottavasti pistäisivät viisaat päänsä yhteen ja tekis Agco jossain vaiheessa pari oikein viimeisen päälle hyvää ohjaamomallia jotka vois sitten ottaa käyttöön kaikissa konsernin vehkeissä.
Keväällä kun ajelin jollain 4 syl pikkuvarjolla ja het perään N121 advancella, niin jäi sellainen maku että kun sen variolootan vaan ymppäis Valtraan vielä vähä hiotulla käyttöergonomialla niin olishan makia peli. Se Deutsin kone oli aika karkeakäyntinen sisudieselin rinnalla, se oli mielestäni jopa hieman yllättävää.
Se advance laatikko oli vähä viritys, toki toimihan se ja harvemmin valtrassa aluevaihteeseen tarviaakaan koskea. Hydrauliikka oli mukavan tehokas ja se joystic ohjaus oli varsin onnistunut. Toki siihen hallintavipuun ehkä vielä kaipaisi jotain turvaliipaisinta tahattomien liikkeiden estämiseksi.