Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 5435  (Luettu 24528 kertaa)

bertsi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: MF 5435


.. paitsi ei ole påp  pumpun kestävyyren kannalta väärän käytön takia.. kaasu täysillä ek nostopäällä ja sitten liipastaan twinflow päälle ja viälä kylmillä öljyillä... koplinki tahtoo revetä pumppupaketin välistä.... uusi ohjelma parantaa kestävyyttä ja uus pumppa...

Kuka on niin ***** vajaa että vetää urku auki kylmällä koneella ja suorittaa yllä mainitun toiminnan??? --> ...  Niitä on Suomi pullollaan.. oho en mä vaan tienny... ;D

Minä tiedän SEN yhden koplingin joka on hajonnut, monestako sulla on tieto? Minkä takia se pumpun malli pitää vaihtaa jos kytkyssä se vika???-->..Notta kun pumppun kuori halkee mukana.. ;) ja eipä se pumppu ihan heti pysähdy eli osaset jauhaa metallia pumppuun...

Verku

Vs: MF 5435


.. paitsi ei ole påp  pumpun kestävyyren kannalta väärän käytön takia.. kaasu täysillä ek nostopäällä ja sitten liipastaan twinflow päälle ja viälä kylmillä öljyillä... koplinki tahtoo revetä pumppupaketin välistä.... uusi ohjelma parantaa kestävyyttä ja uus pumppa...

Kuka on niin ***** vajaa että vetää urku auki kylmällä koneella ja suorittaa yllä mainitun toiminnan??? --> ...  Niitä on Suomi pullollaan.. oho en mä vaan tienny... ;D

Minä tiedän SEN yhden koplingin joka on hajonnut, monestako sulla on tieto? Minkä takia se pumpun malli pitää vaihtaa jos kytkyssä se vika???-->..Notta kun pumppun kuori halkee mukana.. ;) ja eipä se pumppu ihan heti pysähdy eli osaset jauhaa metallia pumppuun...


Onneks olkoon sulla on vajaita tuttuja. ;D

Noo mutta uutta konettahan ketjun aloittaja on ostamassa, jos se on sitten tuo 5445 niin silloinhan se on vissiin jo uudempaa mallia jos sarjamuutos pumppuun on tehty ja jos siitä 5435 kampanjakoneesta on kyse niin eipä tuolla Twinflow jutulla oo väliä.....
Kypsä tapaus

Verku

Vs: MF 5435

se on sitten tuo 5475  mulle seuraava kone ; ellei 7495   vai oliko semmoista ?

Sitten kun Renoo ensin ajettu loppuun,,,,,,,,

Mikäs Timpalla olikaan ?
 ???


Sun pitää ensin hommata renoon uudet renkaat että saat sen edes vedoille. :D
Kypsä tapaus

Teroman

Vs: MF 5435
Oranssi on vallankumouksen väri,,,,

kuten esim Ukrainassa

Siksi myös Renaultissa

,,,,,, Sontareen moottori on harmaa , hieman oudon näköinen kun yleensä vihree,,,,,
 8) :'(

bertsi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: MF 5435


.. paitsi ei ole påp  pumpun kestävyyren kannalta väärän käytön takia.. kaasu täysillä ek nostopäällä ja sitten liipastaan twinflow päälle ja viälä kylmillä öljyillä... koplinki tahtoo revetä pumppupaketin välistä.... uusi ohjelma parantaa kestävyyttä ja uus pumppa...

Kuka on niin ***** vajaa että vetää urku auki kylmällä koneella ja suorittaa yllä mainitun toiminnan??? --> ...  Niitä on Suomi pullollaan.. oho en mä vaan tienny... ;D

Minä tiedän SEN yhden koplingin joka on hajonnut, monestako sulla on tieto? Minkä takia se pumpun malli pitää vaihtaa jos kytkyssä se vika???-->..Notta kun pumppun kuori halkee mukana.. ;) ja eipä se pumppu ihan heti pysähdy eli osaset jauhaa metallia pumppuun...


Onneks olkoon sulla on vajaita tuttuja. ;D --> ..juu muuten mä olisinkin työtön  >:( ja yleensä niillä on kauhia kiirus ettei ne kerkiä muuta kuin  rukoilla että mä tulisin niitä moikkaamaan  :o ja sitten ne haukkuu mut kun mä lähetän niille raha-anomuksen toimivasta koneesta.. prkl  :D  ..

Noo mutta uutta konettahan ketjun aloittaja on ostamassa, jos se on sitten tuo 5445 niin silloinhan se on vissiin jo uudempaa mallia jos sarjamuutos pumppuun on tehty ja jos siitä 5435 kampanjakoneesta on kyse niin eipä tuolla Twinflow jutulla oo väliä.....

6350

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: MF 5435
Loppujensa lopuksi aika arvokkaaksi jää tuo tarjouskonekin varusteluineen.
Muutenkin tämä 5400-sarja on nostanut uudistuksillaan hinnat muutamassa vuodessa +10k€ ylöspäin.

Viimeksi muokattu: 09.03.10 - klo:07:59 kirjoittanut 6350

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: MF 5435
Osta kuitenki kolmenmyydyimmän merkkinen traktori,valtu jd tai hollanti.Jälleenmyynti arvo jotain muuta kuin marginaalimerkeis,ja tietää kuka myy kolmenvuoden kuluttua ::)

6350

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: MF 5435
Hollanneista jäänyt liian syvät arvet aikanaan kun työn puolesta niillä joutui touhuamaan. ::) Eikä nämä uudet mallitkaan juuri sytytä, no ehkä 5060 olisi alkup. otsikon mukainen näppärä nurkkavehje.
Valtrallakaan ei ole tarjota mitään(uusia) järkevään hintaan, uutta N92 kamppanjaa odotellessa..
JD 6230 stantard olisi vihreältä ainut potentiaalinen vaihtoehto.

Halvimmalla taitais selvitä kun ettis hyvän 6850 valtun..

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: MF 5435

Halvimmalla taitais selvitä kun ettis hyvän 6850 valtun..

Tuos vaihtoehdossa on se hyvä puoli että niinpaljoa tunteja ei koneeseen varmaan sais ajettua etteikö jollekulle aikanaan kelpais vaikka metsäajoon kunhan runsaslukuinen 05 sarjalaisten joukko alkaa pehmenemään. Kokonaistaloudellisesti ajateltuna sopivasti käytetyn koneen hankinta on usein se halvin vaihtoehto...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

3070 E

  • Vieras
Vs: MF 5435
Osta kuitenki kolmenmyydyimmän merkkinen traktori,valtu jd tai hollanti.Jälleenmyynti arvo jotain muuta kuin marginaalimerkeis,ja tietää kuka myy kolmenvuoden kuluttua ::)
Eikös Ferku kuitenkin ollut helmikuun myynnissä NH:n edellä ja koneen verran Jontikkaa perässä.
Hollanneista jäänyt liian syvät arvet aikanaan kun työn puolesta niillä joutui touhuamaan. ::) Eikä nämä uudet mallitkaan juuri sytytä, no ehkä 5060 olisi alkup. otsikon mukainen näppärä nurkkavehje.
Valtrallakaan ei ole tarjota mitään(uusia) järkevään hintaan, uutta N92 kamppanjaa odotellessa..
JD 6230 stantard olisi vihreältä ainut potentiaalinen vaihtoehto.

Halvimmalla taitais selvitä kun ettis hyvän 6850 valtun..
Mulla on kyllä on innostus loppunut näihin Nyykkäreihin TS-sarjan jälkeen, tosta ännästä en mee sanoon mitään, Jontikalla tais olla tarjoukses toi malli joku aika sitten, onko vielä?? Ja noi 6850:n kuormain kone ominaisuuksista sen verran kuullut, että lyhyt akseliväli ja kevyt perä niin ei mikään mieluinen.  

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: MF 5435
Nii onko viel tommonen asia verkussa arkipäivää kun hammasrataspumppu. Ei tollasia härpäkkeitä enää kunnon traktoreissa oo ollu enää 20 vuoteen. Korjakkaa jos oon väärässä.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: MF 5435
Osta kuitenki kolmenmyydyimmän merkkinen traktori,valtu jd tai hollanti.Jälleenmyynti arvo jotain muuta kuin marginaalimerkeis,ja tietää kuka myy kolmenvuoden kuluttua ::)
Eikös Ferku kuitenkin ollut helmikuun myynnissä NH:n edellä ja koneen verran Jontikkaa perässä.
Lainaus
 
Ei me kattele semmoisia päivämyyntejä,vaan koko vuoden tilastoja ;D ;D

3070 E

  • Vieras
Vs: MF 5435
Osta kuitenki kolmenmyydyimmän merkkinen traktori,valtu jd tai hollanti.Jälleenmyynti arvo jotain muuta kuin marginaalimerkeis,ja tietää kuka myy kolmenvuoden kuluttua ::)
Eikös Ferku kuitenkin ollut helmikuun myynnissä NH:n edellä ja koneen verran Jontikkaa perässä.
Lainaus
 
Ei me kattele semmoisia päivämyyntejä,vaan koko vuoden tilastoja ;D ;D
Tämän päivän listasijoitus näyttää tulevaisuuden, Ferku on lähdössä nousu kiitoon.  :P

Bonden

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 583
Vs: MF 5435
Massika video.. ei verenpainelääkkeitä syöville : )  http://www.youtube.com/watch?v=oqfhJrSwUh8

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: MF 5435
Eikös Kouvolas ole edelleen myynnissä yks 6350:lle hyvin tuttu 6850, eikä paljon tuntejakaan?