kepulainen poliitikko voidaan saavutustensa ja meriittiensä perusteella jaotella kolmeen ryhmään;-kuplettilaulaja-moottorisaha-mannekiini ja-maitomissi, ennen kaikkea, vain ja ainoastaan, valiolaisen
miksi, voi miksi jo noin 50 vuotta sitten tarvittiin rahdata maitoa jopa pohjoisestakeskisuomesta etelään jotta myös etelän lapset saisivat maitoannoksensa päivittäin? taisi olle sirkka-liisa aika pieni tyttö silloin? ja mitähän veetikään siihen aikaan harrasti? mikä aiheutti silloin oudon maitopulan ja tarpeen tuoda kaukaa pohjoisesta?
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 07.03.10 - klo:08:06miksi, voi miksi jo noin 50 vuotta sitten tarvittiin rahdata maitoa jopa pohjoisestakeskisuomesta etelään jotta myös etelän lapset saisivat maitoannoksensa päivittäin? taisi olle sirkka-liisa aika pieni tyttö silloin? ja mitähän veetikään siihen aikaan harrasti? mikä aiheutti silloin oudon maitopulan ja tarpeen tuoda kaukaa pohjoisesta?hölöhölö, joskusmuinoin tehtiin paljon voita ja vietiin mm. Englantiin, kannattavasti...joppi (kuorittu maitu, rasva pois) juotettiin vasikoille. Etelä oli omavarainen.
..aluepolitiikkaa, aluepolitiikkaa...http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/maitosota-sinivalkoisen-maidon-kohtalo-kuohuttaa/172541..samanlainen kuin kepu-MEP Riikka Manner, pelkkää aluepolitiikkaa koko eukko
ai! elikkä tuo jungnerin Yle tuottaa sitten ihan perätöntä väitettä! tuossa juuri viisikymmentä vuotta sitten oli juttua siitä että maitoa rahdattiin isoja määriä etelään koska....... tuon voit tarkistaa ylen areensata! minä noita linkityksiä taida! jos nämä tiedot ovat vääriä niin pitääpä alkaa toimenpiteisiin! jos ei ,niin sitten pitää tarkistaa muita tietoja!
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 07.03.10 - klo:10:35ai! elikkä tuo jungnerin Yle tuottaa sitten ihan perätöntä väitettä! tuossa juuri viisikymmentä vuotta sitten oli juttua siitä että maitoa rahdattiin isoja määriä etelään koska....... tuon voit tarkistaa ylen areensata! minä noita linkityksiä taida! jos nämä tiedot ovat vääriä niin pitääpä alkaa toimenpiteisiin! jos ei ,niin sitten pitää tarkistaa muita tietoja!Tuolloin juotettiin valtavia määriä kuorittua maitoa "joppia" vasikoille, nykyään se määriteltäisiin "rasvattomaksi maidoksi"...tosiasiassa etelässä ei mitään maitopulaa ollut.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 07.03.10 - klo:13:11Lainaus käyttäjältä: Oksa - 07.03.10 - klo:10:35ai! elikkä tuo jungnerin Yle tuottaa sitten ihan perätöntä väitettä! tuossa juuri viisikymmentä vuotta sitten oli juttua siitä että maitoa rahdattiin isoja määriä etelään koska....... tuon voit tarkistaa ylen areensata! minä noita linkityksiä taida! jos nämä tiedot ovat vääriä niin pitääpä alkaa toimenpiteisiin! jos ei ,niin sitten pitää tarkistaa muita tietoja!Tuolloin juotettiin valtavia määriä kuorittua maitoa "joppia" vasikoille, nykyään se määriteltäisiin "rasvattomaksi maidoksi"...tosiasiassa etelässä ei mitään maitopulaa ollut. Joo sitä kurria sai paaluukuormassa, silloin olikin maidon rasva arvossaan.
vitustako sen tietää?
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 07.03.10 - klo:09:06vitustako sen tietää?onko se karpelalla karvaton
Viimeksi muokattu: 07.03.10 - klo:23:35 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 07.03.10 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 07.03.10 - klo:09:06vitustako sen tietää?onko se karpelalla karvaton Monet tietävät, jotkut eivät - minä en tiedä.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 07.03.10 - klo:23:03Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 07.03.10 - klo:19:31Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 07.03.10 - klo:09:06vitustako sen tietää?onko se karpelalla karvaton Monet tietävät, jotkut eivät - minä en tiedä.karpela on kaikkien karvaisten puolella joten päättele siitä