Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä ylimääräinen kustannus  (Luettu 2641 kertaa)

Tronic

  • Vieras
Mikä ylimääräinen kustannus
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/03/fi_FI/Verottajalt_50000_aiheetonta_karhukirjetta/
Maksoihan tuo postitus jotain ja kuka mokan maksaa,/veronmaksaja
No eipä tuo 25000 euroa lie paljon.Mutta kuinka paljon näitä kämmejä yleensä tulee?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Mikä ylimääräinen kustannus
Mä en saanutkaan tollasta kun olen kuukaus-alvissa.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Mikä ylimääräinen kustannus
Mä en saanutkaan tollasta kun olen kuukaus-alvissa.

Nuita sai jo ajastansa iäsyytee siirtyneet ja Viljelynsä kauvvan enne ALV ia lopettanneet.

Teroman

Vs: Mikä ylimääräinen kustannus
Vois laittaa verohallinnon toimet tutkintaan ?

Mitä siellä oikein puuhataan valtion varoilla ?????????????

ei oo muuten eka sekoilu,,,,,,,, Nostokone palvelu / pääjohtaja

 8)

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: Mikä ylimääräinen kustannus
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/03/fi_FI/Verottajalt_50000_aiheetonta_karhukirjetta/
Maksoihan tuo postitus jotain ja kuka mokan maksaa,/veronmaksaja
No eipä tuo 25000 euroa lie paljon.Mutta kuinka paljon näitä kämmejä yleensä tulee?
En saanu minäkään tätä karhukirjettä, mutta tuli tuli reilu viikko sitte kirje jossa sanottiin, että  ennakonpidätykset on maksamatta. Kun olen satunnainen puun ostaja olen maksanut ennakonpidätykset seuraavan vuoden tammikuussa, kuten nytkin. Kun soitin asiasta ja kyselin selvisi vähitellen, että verokoodi 84 oli muuttunut jossain vaiheessa 80, eli palkoista pidätettäviksi ennakoiksi. Täytin netissä verottajan lomakkeen ja tulostin itselleni paperikuitin josta pystyin tarkistamaan etten ainakaan minä ollut tehnyt virhettä. No asia selvisi kumminkin puhelinsoitolla, mutta arvoitukseksi jäi miten 84 oli muuttunut 80:ksi?

andypoge

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 534
Vs: Mikä ylimääräinen kustannus
Minulta pyydettiin myös selvitystä maksamattomia ennakonpidätyksiä. Kävi ilmi, että olin ilmoittanut keväällä vuoden 2008 palkat paperilomakkeella optisen lukupalvelun kautta. Lukupalvelu oli sitten tulkinnut ilmoituksen vuoden 2009 palkoiksi!