Tiedotusta maidontuottajille.
http://justus.tarjoaa.fi/files/justus.tarjoaa.fi/080310_arla_ingman_tiedote_tuottajille.doc
Pistää silmään:
"Kun neuvottelut olivat jo päättyneet, tarjosi Valio huomattavia alennuksia maidosta kaikille asiakkaillemme, mikä johti uusiin neuvotteluihin. Päätimme puolustaa asemiamme vähittäiskaupoissa ja markkinoilla, emmekä halunneet menettää myyntiämme."
***Uskomatonta sumutusta...ei ole ihme, että vuosikausia tälläistä propagandaa luettuaan kasvaa Valio´"viha" tappiinsa...
Itse en ole valio vihaa havainnut AI:n tuottajissa, meita kohtaan kylläkin.
Valiolaisten silmissä AI:n tuottajat tunnutaan arvostettavan heti ulosottomiehen jälkeen seuraavaksi, alapuolelle.
Miten luotettavaa on muuten sellaisen yrityksen tiedottaminen, joka onnistuu nolaamaan pääministerin, ja sumuttamaan koko suomen mediakentän tiedotteillaan?
Olen ihmetellyt sitä, että kun Valio käyttää brändiinsä miljoonia mainoseuroja vuosittain ja brändillä on ollut hyvä imago, Valion mainokset ovat yleensä laadukkaita..
Miksei Valiolla sitten ollut tai ole palkata kunnon imagokonsulttia hoitamaan masinointia.
Vai onko tässä käynyt niin, että valiolainen maidontuottaja (hallituksessa istuva.. mahdollisesti) osaa tämänkin ammattin paremmin kuin ammattilainen ?
Pääministerin sotkeminen tämän soppaan varmisti sen, että Valio tulee häviämään kuluttajien luottamusta.. Se on varmasti vaikea myöntää, mutta näin tulee käymään.
Minua saa haukkua näistä kommenteista, kestän sen kyllä, mutta tosiasiaa se ei hetkauta puoleen eikä toiseen...