Tuo Maitokolmio myös menestyy hyvin mistä lie johtuu.Ei mitään ongelmaa tuotteiden markkinoinnissa.Se on siitä toimivasta johdosta kiinni,nämä Valiolaiset kolhoosisysteemit ovat liian hitaita nykypäivän markkinointistrategioihin.Ja selvennykseksi mitä sillä tarkoitetaan;
Strategialla tarkoitetaan suunnitelmaa, jolla pyritään saavuttamaan tavoiteltu päämäärä. Strategia liittyy erityisesti organisaatioiden johtamiseen: hyvä strategia on tärkeä esimerkiksi sodankäynnissä ja liikkeenjohdossa.
Strategia on sitä, että osataan jollain tavalla valistuneesti käyttää spontaania järjestystä, ja pohtia yksinkertaisia kysymyksiä kuten toimiiko yrityksemme yhdellä vai usealla toimialalla ja haluammeko toimia vain Suomessa ja myös muualla? Strategia voi sitten ohjeistaa: tuonne päin menette! Suoranainen harhakuva strategiasta on, että siinä olisi kysymys suunnitelmataloudesta.
Mietippä Ojala tuota juttua tovi ja ota rauhallisesti