Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla  (Luettu 5603 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Ajaminen...
Ei mitään uutta , emolehmä pihatoista niitä on poiskin ajettu .
Sinä mitään oo ajanu ;D

Mäpä oon ajanu puimuria... siinä ihan keskellä viljelmääni... ettei sattus mitään  :P :P   ::) ::)   ;D :D
Mää aloiti 7 vuotiaana puimurilla ajo , lopetin 46 vuotiaana .
Helvetin huonopalkkaista hommaa .

Aulis Anttila

  • Vieras
Rälläkkä...
Mää aloiti 7 vuotiaana puimurilla ajo , lopetin 46 vuotiaana

Lienee sun yks fiksuimmista ratkaisuista... sulla tuskin on kynsiä sen enempää sormissa ku varpaissakaan sen rälläkällä remuamisen jäljiltä - ja lehmistä en ny kirjota mitään.

ana111

  • Vieras
Vs: Tää on ihan pakko kertoo...
Ei mitään uutta , emolehmä pihatoista niitä on poiskin ajettu .

 Sinä mitään oo ajanu ;D
En olekkaan mutta asiakas ajoi pois henkilön joka oli luvatta mennyt navettaan .
Eikös ole laitonta toisen nurkkiin mennä  mennä aikana jolloin nukutaan .

Mitäs Sepe , Aulis ja Eemeli toteis jos heidän koteihinsa menis yöllä .

 Mulla on aina kättä pidempää sängyn alla. Emännälle oon sanonu, että rusakoita  varten ,kun tulevat omenapuita  ronkkimaan ;D

 :D :D :D :D ...meillä joku saatanan kepulainen kanijänis järsi omppupuun... naapurissa asuu ihan oikee mettämies... menin ja soitin ovikelloo, pyysin torrakkoa lainaks... se katto vakavan näkösenä ja kysy "et sunkaan sää ittelles mitään meinaa"... ei lainannu vai mä vakuutin et tosta pihalta ihan vaa vähän tohottelen elintilaa...
Perkele ku ols antanu

axb

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla
Juma, saiskohan niit tulee itäänki....koittaa onnee ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kiittää hän...
:D :D :D :D ...meillä joku saatanan kepulainen kanijänis järsi omppupuun... naapurissa asuu ihan oikee mettämies... menin ja soitin ovikelloo, pyysin torrakkoa lainaks... se katto vakavan näkösenä ja kysy "et sunkaan sää ittelles mitään meinaa"... ei lainannu vai mä vakuutin et tosta pihalta ihan vaa vähän tohottelen elintilaa...
Perkele ku ols antanu

Otsikossa kaikki.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Tää on ihan pakko kertoo...
:D :D :D :D ...meillä joku saatanan kepulainen kanijänis järsi omppupuun... naapurissa asuu ihan oikee mettämies... menin ja soitin ovikelloo, pyysin torrakkoa lainaks... se katto vakavan näkösenä ja kysy "et sunkaan sää ittelles mitään meinaa"... ei lainannu vai mä vakuutin et tosta pihalta ihan vaa vähän tohottelen elintilaa...

Ei kai sulle kukaan torrakkoa lainaisi.....tämän suhteen tässä tuskin on mitään ihmettelemistä.

sorkkis

  • Vieras
Otetaanko kisaa ...
Mää aloiti 7 vuotiaana puimurilla ajo , lopetin 46 vuotiaana

Lienee sun yks fiksuimmista ratkaisuista... sulla tuskin on kynsiä sen enempää sormissa ku varpaissakaan sen rälläkällä remuamisen jäljiltä - ja lehmistä en ny kirjota mitään.
7 vanhana määki aloitin keskeltä peltoo  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla
jaa, sitä ollaan sitten sitä talloja sukupolvea!          täällä on onneks sellaset kivirauniot peltojen laidoilla että voi laijastakin alotella eikä pääse vahingossakaan metän puolelle!        mites muuten alotitte ajon siinä pellolla?   kulmasta sisään ja keskelle tallomaan tarpeeks tilaa ja siitä rinkulaa kiertään , vai? ::)

Takaveto

  • Vieras
Vs: Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla
Ootteko koskaan töräyttäny puimurin pöytää kiveen? Eräs on, kun neuvottiin, että kaikki jyvät pitää saada talteen, on puintimiehen häppee, jos jää korsia pystyyn, niin sitten se eräs yritti ihan kivenkin vierestä saada kaikki talteen... ;D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla
Nautatiloilta ei niin helposti ehkä saa "rumannäköisiä" kuvia kun sikatiloilta.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla
Nautatiloilta ei niin helposti ehkä saa "rumannäköisiä" kuvia kun sikatiloilta.

Kyllä saa, kun oikeen yrittää. Jos ei muuten niin vähän retusoimalla ja pienillä lavastuksilla... Tuostakin ulkomaisesta kuvasta saa suomalaisen, kun vähän vääntää bittiä poikittain.


Viimeksi muokattu: 24.02.10 - klo:22:58 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings

ritu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla
Nautatiloilta ei niin helposti ehkä saa "rumannäköisiä" kuvia kun sikatiloilta.

Riippuu paljon missä kuvailee...

Kuutamoviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Vs: Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla
Nautatiloilta ei niin helposti ehkä saa "rumannäköisiä" kuvia kun sikatiloilta.

Vanhemmissa parsinavetoissa on joskus epämukavan näköistä.
Varsinkin enempi brenkkuun menevien miesten navetoissa. Voi olla paskaisiakin kankkuja rivissä  :(

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Aktivisteja vieraillut Etelän nautatiloilla
Sanotaan sitten että ei niin ruman näköisiä kuvia saa jos olosuhteet ovat suurinpiirtein kunnossa. Eristetty tyräsika ja kuivikkeeton karsinan nurkka ei näytä hyvältä. Vasikanraatokin on vähemmän ruma kun sianraato.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Tää on ihan pakko kertoo...
Ei mitään uutta , emolehmä pihatoista niitä on poiskin ajettu .

 Sinä mitään oo ajanu ;D
En olekkaan mutta asiakas ajoi pois henkilön joka oli luvatta mennyt navettaan .
Eikös ole laitonta toisen nurkkiin mennä  mennä aikana jolloin nukutaan .

Mitäs Sepe , Aulis ja Eemeli toteis jos heidän koteihinsa menis yöllä .

 Mulla on aina kättä pidempää sängyn alla. Emännälle oon sanonu, että rusakoita  varten ,kun tulevat omenapuita  ronkkimaan ;D

 :D :D :D :D ...meillä joku saatanan kepulainen kanijänis järsi omppupuun... naapurissa asuu ihan oikee mettämies... menin ja soitin ovikelloo, pyysin torrakkoa lainaks... se katto vakavan näkösenä ja kysy "et sunkaan sää ittelles mitään meinaa"... ei lainannu vai mä vakuutin et tosta pihalta ihan vaa vähän tohottelen elintilaa...

Se on luullut että sä haet samallaista "lebestrummia" kuin Aatu saksassa aikanaan. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."