Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Syy avioeroihin?  (Luettu 28778 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Syy avioeroihin?
Kokemuksesta voin sanoa, että sit se elämä alkaa. 
 
**Millaista se elämä on?  Kerro jotain konkreettista esimerkkiä.
Kui mää ain olen paras?

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Syy avioeroihin?
Sepe löys Agronetin!  ;D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
Kokemuksesta voin sanoa, että sit se elämä alkaa. 
 
**Millaista se elämä on?  Kerro jotain konkreettista esimerkkiä.

  Jooo,,, yksi nainen soitteli mulle Porista, josko tulisit tänne avekiksi erääseen tapahtumaan. Kertoi olevansa suuren vientiyrityksen johtotehtävissä. Harmitti kun täältä ei millään kerkee 3 tuntiin poriin.
 No eihän se mittään Timppa varmaan sen hoiteli ,kun oli lähempänä ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
Sepe löys Agronetin!  ;D

  Sen mää löysin jo aikaisemmin.

  Oikeesti meikän Agro viestailu alkoi juuri tästä aiheesta. Kyselin neuvoa mitä muijalle pitäis tehdä ,kun suhde mättää.
Viestit oli silloinkin niin kepulaasia. Pitääs viedä saunaan ja lepytellä. Kyllä se siitä.
  Tielle vaan muijat jotka ei tiedä miten pitää olla. No kyllä niitä lepyttelijöitä sit riitti Agrossa. Joiltakin palo näpit ;D

 Kiva muistella näin vuosikymmenen päästä ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Syy avioeroihin?
Sepe löys Agronetin!  ;D

  Sen mää löysin jo aikaisemmin.

  Oikeesti meikän Agro viestailu alkoi juuri tästä aiheesta. Kyselin neuvoa mitä muijalle pitäis tehdä ,kun suhde mättää.
Viestit oli silloinkin niin kepulaasia. Pitääs viedä saunaan ja lepytellä. Kyllä se siitä.
  Tielle vaan muijat jotka ei tiedä miten pitää olla. No kyllä niitä lepyttelijöitä sit riitti Agrossa. Joiltakin palo näpit ;D

 Kiva muistella näin vuosikymmenen päästä ;D
ja mä en ollu sillon vielä näissä piireissä sua ohojaamassa :(
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sahrami

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 212
Vs: Syy avioeroihin?
Ero on parempi ratkaisu lapselle , kuin sellainen liitto mikä ei toimi.

***Tossa on just syy eroihin. Jostain on tullut käsitys millainen liiton kuuluis olla ja ei olla omaan
olemiseen ikinä tyytyväisiä.
Luullaan, että kokoajan kuuluu olla täys rakkauden huuma päällä.
Jos luulet, että jonkun avioliitto toimii, et vaan tunne heitä kunnolla.

Parisuhteen eteen pitää tehdä töitä. Tietysti jos toinen on oikeesti vaikea tai häiriökäyttäytyjä, niin ero lienee parasratkaisu. Mutta onnellisessa parisuhteessakin pitää olla välillä niitä huonompia päiviä. Eihän sitä muuten tietäisi olevansa onnellinen! Parempi kun tuonteet näytetään, niin hyvät kuin huonotkin. Eipähän jää mikään sitten kaivelemaan.
Uusi pihatto tulossa - sitten kun minusta tulee lottovoittaja

sorkkis

  • Vieras
Eroottinen sauna ilta ......
Sepe löys Agronetin!  ;D

  Sen mää löysin jo aikaisemmin.

  Oikeesti meikän Agro viestailu alkoi juuri tästä aiheesta. Kyselin neuvoa mitä muijalle pitäis tehdä ,kun suhde mättää.
Viestit oli silloinkin niin kepulaasia. Pitääs viedä saunaan ja lepytellä. Kyllä se siitä.
  Tielle vaan muijat jotka ei tiedä miten pitää olla. No kyllä niitä lepyttelijöitä sit riitti Agrossa. Joiltakin palo näpit ;D

 Kiva muistella näin vuosikymmenen päästä ;D
Kyl mää muistelen mielläni lepyttelyä saunan jälkeen puolin ja toisin , kivaa .

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Syy avioeroihin?
Kokemuksesta voin sanoa, että sit se elämä alkaa. 
 
**Millaista se elämä on?  Kerro jotain konkreettista esimerkkiä.

  Jooo,,, yksi nainen soitteli mulle Porista, josko tulisit tänne avekiksi erääseen tapahtumaan. Kertoi olevansa suuren vientiyrityksen johtotehtävissä. Harmitti kun täältä ei millään kerkee 3 tuntiin poriin.
 No eihän se mittään Timppa varmaan sen hoiteli ,kun oli lähempänä ;D

Ei Timppa mitään täältä tossun alta hoitele.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

salli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Syy avioeroihin?
No, löytyihän se viimein syy avioeroihin - huonot naiset, jotka ei ymmärrä perheensä parasta. On jokaisen oma asia eroaako vai onko aviossa vai mitä tekee. Jokainen tapaus on erilainen, joten mielestäni ei kannata esittää yhtä ainoata oikeata vaihtoehtoa. Olkoon kukin oman onnensa seppä.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
No, löytyihän se viimein syy avioeroihin - huonot naiset, jotka ei ymmärrä perheensä parasta. On jokaisen oma asia eroaako vai onko aviossa vai mitä tekee. Jokainen tapaus on erilainen, joten mielestäni ei kannata esittää yhtä ainoata oikeata vaihtoehtoa. Olkoon kukin oman onnensa seppä.

  Niinpä, siksi pitäydyn näissä omissa kokemuksissa. Siis parempi on erota kuin kärvistellä huonossa liitossa

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Syy avioeroihin?
No, löytyihän se viimein syy avioeroihin - huonot naiset, jotka ei ymmärrä perheensä parasta. On jokaisen oma asia eroaako vai onko aviossa vai mitä tekee.

***Tuossa on syy avioeroihin. On vain oma asia mitä tekee. Tekemisiensä vaikutuksia muihin perheenjäseniin ei tarvitse miettiä. Vain minä itse ja mun oma napa on kaiken keskipisteenä.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Takaveto

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?


Huh, kylläpä tuolla Thaimaassa on paljon kauniita ja suloisia naisia, jotka haluaa esim. Suomalaisen tai Tanskalaisen miehen vaimoksi.

***No huhhuh. On kyl sairasta touhua tuo thaikkujen perässä juoksu tavallaan. Suomalaiselle miehelle sopii suomalainen nainen parhaiten.

Joskus tekisi mieli olla ilkeä ja todeta, että kun ei suomalaista saa, niin... Toki on ihan tositarinoitakin, rakkaudesta ja silleen, en halua kaikkia leimata. Ilmiötä ehkä enemmänkin.


Tuollainen asenne, joka kansan keskuudessa on valitettavan yleinen, on todella syvältä.

Ikään kuin suomalainen nainen olisi jotain priimalaatua, ja jos sellaista ei onnistu saamaan kumppanikseen, on jotenkin kakkoslaadun mies, ja sitten täytyy ikään kuin tyytyä thaimaalaiseen, filppiiniläiseen, venäläiseen tai vastaavaan, ja annetaan näin ymmärtää että hekin ovat sitten kakkoslaadun naisia, jotka kelpaavat vain kakkoslaadun miehelle, tuollainen asennoituminen on itse asiassa suorastaan rasistista asennoitumista, kun sitä oikein syvällisemmin tarkastelee.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?


Huh, kylläpä tuolla Thaimaassa on paljon kauniita ja suloisia naisia, jotka haluaa esim. Suomalaisen tai Tanskalaisen miehen vaimoksi.

***No huhhuh. On kyl sairasta touhua tuo thaikkujen perässä juoksu tavallaan. Suomalaiselle miehelle sopii suomalainen nainen parhaiten.

Joskus tekisi mieli olla ilkeä ja todeta, että kun ei suomalaista saa, niin... Toki on ihan tositarinoitakin, rakkaudesta ja silleen, en halua kaikkia leimata. Ilmiötä ehkä enemmänkin.


Tuollainen asenne, joka kansan keskuudessa on valitettavan yleinen, on todella syvältä.

Ikään kuin suomalainen nainen olisi jotain priimalaatua, ja jos sellaista ei onnistu saamaan kumppanikseen, on jotenkin kakkoslaadun mies, ja sitten täytyy ikään kuin tyytyä thaimaalaiseen, filppiiniläiseen, venäläiseen tai vastaavaan, ja annetaan näin ymmärtää että hekin ovat sitten kakkoslaadun naisia, jotka kelpaavat vain kakkoslaadun miehelle, tuollainen asennoituminen on itse asiassa suorastaan rasistista asennoitumista, kun sitä oikein syvällisemmin tarkastelee.


Kyllä on. Suomalainen nainen on suomalaiselle miehelle se priima !   ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Syy avioeroihin?
Tuollainen asenne, joka kansan keskuudessa on valitettavan yleinen, on todella syvältä.

Ikään kuin suomalainen nainen olisi jotain priimalaatua, ja jos sellaista ei onnistu saamaan kumppanikseen, on jotenkin kakkoslaadun mies, ja sitten täytyy ikään kuin tyytyä thaimaalaiseen, filppiiniläiseen, venäläiseen tai vastaavaan, ja annetaan näin ymmärtää että hekin ovat sitten kakkoslaadun naisia, jotka kelpaavat vain kakkoslaadun miehelle, tuollainen asennoituminen on itse asiassa suorastaan rasistista asennoitumista, kun sitä oikein syvällisemmin tarkastelee.


[/quote]

Kyl on Takaportin reiskalla taas suppea katsanto. Mun mielestä on väärin esim. thaikkunaisia kohtaan
hommata ne tänne AIVAN erilaiseen kulttuuriin mihin ovat tottuneet.

Tuon tarttis miehenkin ymmärtää, että ne ei tule sieltä tänne koska rakastavat tätä suomalaista kaljamahaa vaan
tulevat varmistaakseen itselleen helpomman elämän ja säännöllisen rahantulon.

Kyl tuo vaan useasti on totta että kun ei mies muuta naista saa niin otetaan sitten postimyynnistä alistettava.

Viimeksi muokattu: 24.02.10 - klo:16:56 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Priima...
Suomalainen nainen on suomalaiselle miehelle se priima !   ;D

Niin on... ja priima nainen on jo priimanainen  ::) ::) ::) ::)