Arlan leivissä työskentelee tuotteiden markkinoinnissa vihreät ituhipit. Uuden Kelda-keiton mainokset pyörivät televisiossa teemalla Meat is murder! Varokaa arlan tuottajat ettei roogeri kiellä eläinten pitoa teiltä.

Oliko se arla joka sai Ruotsissa lopetettua turkistarhauksenkin? Meneekö arlan tuottajalehmät suoraan polttolaitoksiin jahka ne heittävät henkensä? Arlan teemalla liha kun on murha..
Kyllä ne valionkin lehmät menevät Honkajoelle kun henkensä heittävät! Vai onko keksitty meijerillä parempaa käyttöä lehmänraadoille... Mehulinjalle aitoa hedelmää ja lihaa...
Menevät menevät, samoin tavoin kuin Ilolla ja surulla sekä Satamaidolla.
Hieman vain naurattaa miten meijeri jonka bisnes pohjautuu kotieläintuotannon tuotteen jatkojalostukseen, sortuu käyttämään mainonnassa juuri kotieläintuotannon alasajoon tähtäävää teemaa Meat is murder?
Puhumattakaan miten hyväuskoisesti firman toiminnassa on mukana "omat" tuottajat uuden ideologiansa kanssa.
Paskat siitä vaikka Suomen maidon hintataso romahtaisi, kunhan arlalaisen tuottajarodun nousu nähdään..

Harmi vain että tässä toverien taistossa on voittajana ainoastaan arlalaisen tuottajarodun aito alkuperäisväestö, jossa suomalaisen alkuperäistuottajakarjan osuus on toimia pelkästään paperina pyyhittäessä jälkiä sen jälkeen kun sulkijalihas on tehnyt tehtävänsä. Joillakin paperinpalasilla toki usko ideologiaan on niin voimakas että heitä voidaan käyttää laskualustana estämässä vesiroiskeita tuotosten päästessä markkinoille. Mutta jostain opit on jalostettava, jos ei nykyisyydestä niin sitten mennyttä hieman muuntaen uusiin toimintamuotoihin.