Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen siirtyy Helsingin Sanomien vastaavaksi päätoimittajaksi. Hän aloittaa tehtävät huhtikuun alussa. Nykyinen vastaava päätoimittaja Janne Virkkunen, 61, siirtyy toimituksen projektitehtäviin huhtikuun alusta lukien. Virkkunen jää sopimuksensa mukaisesti eläkkeelle vuoden lopussa. Hän on johtanut lehteä vuodesta 1991.=Kyllä nyt on SuoKustan sekulisakilla asiat hyvin... maan valtalehteä johtaa lest... tai antaa olla...
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 11.02.10 - klo:15:14Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen siirtyy Helsingin Sanomien vastaavaksi päätoimittajaksi. Hän aloittaa tehtävät huhtikuun alussa. Nykyinen vastaava päätoimittaja Janne Virkkunen, 61, siirtyy toimituksen projektitehtäviin huhtikuun alusta lukien. Virkkunen jää sopimuksensa mukaisesti eläkkeelle vuoden lopussa. Hän on johtanut lehteä vuodesta 1991.=Kyllä nyt on SuoKustan sekulisakilla asiat hyvin... maan valtalehteä johtaa lest... tai antaa olla...HESARIA Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen 4.12.2009 Keskustan lehtimiesten seminaarissa: "Onko siinä (Yle-US-sopimuksessa) kysymys Niklas Herlinin Yleisradiolle tarjoamasta sponsoroinnista vai Ylen Herlinille tarjoamasta markkinointiavusta?" Lähde: Verkkoapila
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 11.02.10 - klo:15:41Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 11.02.10 - klo:15:14Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen siirtyy Helsingin Sanomien vastaavaksi päätoimittajaksi. Hän aloittaa tehtävät huhtikuun alussa. Nykyinen vastaava päätoimittaja Janne Virkkunen, 61, siirtyy toimituksen projektitehtäviin huhtikuun alusta lukien. Virkkunen jää sopimuksensa mukaisesti eläkkeelle vuoden lopussa. Hän on johtanut lehteä vuodesta 1991.=Kyllä nyt on SuoKustan sekulisakilla asiat hyvin... maan valtalehteä johtaa lest... tai antaa olla...HESARIA Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen 4.12.2009 Keskustan lehtimiesten seminaarissa: "Onko siinä (Yle-US-sopimuksessa) kysymys Niklas Herlinin Yleisradiolle tarjoamasta sponsoroinnista vai Ylen Herlinille tarjoamasta markkinointiavusta?" Lähde: VerkkoapilaAina ku mä luen Verkkoapilaa, Suomenmaata ja MaasTullia ni mä uskon joka sanan
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 11.02.10 - klo:15:48Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 11.02.10 - klo:15:41Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 11.02.10 - klo:15:14Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen siirtyy Helsingin Sanomien vastaavaksi päätoimittajaksi. Hän aloittaa tehtävät huhtikuun alussa. Nykyinen vastaava päätoimittaja Janne Virkkunen, 61, siirtyy toimituksen projektitehtäviin huhtikuun alusta lukien. Virkkunen jää sopimuksensa mukaisesti eläkkeelle vuoden lopussa. Hän on johtanut lehteä vuodesta 1991.=Kyllä nyt on SuoKustan sekulisakilla asiat hyvin... maan valtalehteä johtaa lest... tai antaa olla...HESARIA Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen 4.12.2009 Keskustan lehtimiesten seminaarissa: "Onko siinä (Yle-US-sopimuksessa) kysymys Niklas Herlinin Yleisradiolle tarjoamasta sponsoroinnista vai Ylen Herlinille tarjoamasta markkinointiavusta?" Lähde: VerkkoapilaAina ku mä luen Verkkoapilaa, Suomenmaata ja MaasTullia ni mä uskon joka sanan No sä oot kyllä tavallista viisaampi mies
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.02.10 - klo:13:49Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 11.02.10 - klo:15:48Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 11.02.10 - klo:15:41Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 11.02.10 - klo:15:14Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen siirtyy Helsingin Sanomien vastaavaksi päätoimittajaksi. Hän aloittaa tehtävät huhtikuun alussa. Nykyinen vastaava päätoimittaja Janne Virkkunen, 61, siirtyy toimituksen projektitehtäviin huhtikuun alusta lukien. Virkkunen jää sopimuksensa mukaisesti eläkkeelle vuoden lopussa. Hän on johtanut lehteä vuodesta 1991.=Kyllä nyt on SuoKustan sekulisakilla asiat hyvin... maan valtalehteä johtaa lest... tai antaa olla...HESARIA Sanoma Newsin toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen 4.12.2009 Keskustan lehtimiesten seminaarissa: "Onko siinä (Yle-US-sopimuksessa) kysymys Niklas Herlinin Yleisradiolle tarjoamasta sponsoroinnista vai Ylen Herlinille tarjoamasta markkinointiavusta?" Lähde: VerkkoapilaAina ku mä luen Verkkoapilaa, Suomenmaata ja MaasTullia ni mä uskon joka sanan No sä oot kyllä tavallista viisaampi mies Niinpä
Ilmestyyks Pravda vielä, eiks se ollu Neuvostoliittolainen lehti.