Oma profiilikuvan vaihtaminen esimerkiksi George Clooneyksi tai Muppettien Kermit-sammakoksi tuntuu viattomalta villitykseltä, mutta kuvan julkaisemalla käyttäjä rikkoo sääntöjä.Sama pätee Agronetin sivustoihinNe tekijän oikeudet ne tekijän oikeudet
Lainaus käyttäjältä: A-P - 04.02.10 - klo:20:33Oma profiilikuvan vaihtaminen esimerkiksi George Clooneyksi tai Muppettien Kermit-sammakoksi tuntuu viattomalta villitykseltä, mutta kuvan julkaisemalla käyttäjä rikkoo sääntöjä.Sama pätee Agronetin sivustoihinNe tekijän oikeudet ne tekijän oikeudetMulla on omakuva.
Saankohan minä huojennusta kun olen vielä rumempi, kuin tuossa kuvassa.
heinolla se passovaa patuleerata ihan ihtenä kuvassa, venekki on oma ja poekiista on lapsilisät tulluna minun tilille
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 04.02.10 - klo:21:11Saankohan minä huojennusta kun olen vielä rumempi, kuin tuossa kuvassa. -mistä?
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.02.10 - klo:22:37heinolla se passovaa patuleerata ihan ihtenä kuvassa, venekki on oma ja poekiista on lapsilisät tulluna minun tililleOnkos järvikin Heinon?Hopi hopi kysymään kalastuskunnalta lupa kuvan käyttöön.