Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TOS-maksu  (Luettu 703849 kertaa)

korkean

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 451
Vs: TOS-maksu
näin se on.. sanktiot on olemattomia.. tarkastuksen tullessa..  ::) nooh tukii niillä ei kajota.. käsittääkseni huomautus tulee.. ja joku pikku lisämaksu..  :) juu sertilappu täytyy joku ainaki olla näyttää jos tarkastus tulee.. ::)

Skyfox

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 136
Vs: TOS-maksu
Mitäs ongelmaa tässä sitten enää onkaan, kaikki vaan ilmoittavat tästä lähtien käyttävänsä pelkästään sertiä ja that's it.

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
Odotin kyllä pidempääkin jonoa synttärikahville.
sorjone,on varmaan ihan hyvää TOSsia mutta sertifioitua vehnää ei ainakaan aikaisista lajikkeista ole liikaa tarjolla.Enkä väheksy sinun enkä muidenkaan ammattitaitoa,on vaan niin etten sotkeudu harmaaseen siemenkauppaan.

Arvostan kovasti taloudellista ajattelutapaanne,onhan se vain niin että ei ne suuret tulot vaan pienet menot(3,99e)
Jonkun on kuitenkin maksettava kasvinjalostus,lienee asia josta olemme kaikki yhtä mieltä.Jalostajat tekee hyvää työtä,ainakin itse olen saanut myytäväksi hyvät lajikkeet,satoisuus,korrenlujuus ym.parantuneet huomattavasti viljoilla,nurmilajikkeilla myös valkuaisarvot.
On väärin että sertifioidun siemenen käyttäjät maksavat yli tuplasti sen mitä omaa siementä käyttävät.
Eli kustantavat jalostusta toisten puolesta.
Nämä mitkä jaksaa käräjöidä pienestä asiasta ovat varmaan niitä jotka käyttää aikansa muutenkin pilkkujen nussimiseen ja rajariitoihin naapureitten kanssa.

Tuo itävyyden alentaminen on välttämätöntä jos meinataan saada siemenet riittämään kaikille.Niitä jotka eivät osta siementä asia ei koskettane lainkaan.

PS.kahvia on vielä jäljellä

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: TOS-maksu
Odotin kyllä pidempääkin jonoa synttärikahville.
sorjone,on varmaan ihan hyvää TOSsia mutta sertifioitua vehnää ei ainakaan aikaisista lajikkeista ole liikaa tarjolla.Enkä väheksy sinun enkä muidenkaan ammattitaitoa,on vaan niin etten sotkeudu harmaaseen siemenkauppaan.

Arvostan kovasti taloudellista ajattelutapaanne,onhan se vain niin että ei ne suuret tulot vaan pienet menot(3,99e)
Jonkun on kuitenkin maksettava kasvinjalostus,lienee asia josta olemme kaikki yhtä mieltä.Jalostajat tekee hyvää työtä,ainakin itse olen saanut myytäväksi hyvät lajikkeet,satoisuus,korrenlujuus ym.parantuneet huomattavasti viljoilla,nurmilajikkeilla myös valkuaisarvot.
On väärin että sertifioidun siemenen käyttäjät maksavat yli tuplasti sen mitä omaa siementä käyttävät.
Eli kustantavat jalostusta toisten puolesta.
Nämä mitkä jaksaa käräjöidä pienestä asiasta ovat varmaan niitä jotka käyttää aikansa muutenkin pilkkujen nussimiseen ja rajariitoihin naapureitten kanssa.

Tuo itävyyden alentaminen on välttämätöntä jos meinataan saada siemenet riittämään kaikille.Niitä jotka eivät osta siementä asia ei koskettane lainkaan.

PS.kahvia on vielä jäljellä

Onko vaarana että lanttaatte nyt kaiken siemenen tuohon alennettuun itävyystasoon? Vai onko tuurista kiinni saako itävää vaiko ei.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
Oon nyt toimttanu pari miljoonaa kiloa siemeniä,itävyys keskim.88-92%,Lantraan 80 itävää 95 itävään että saadaan ehkä 88prosenttista jolle tilaan ennakot 85% lapuilla eli mieluummin hieman alle mitä oma arvio on.75 itäviä en lantraa vaan myyn ne reilulla alennuksella.Menevät varmasti kaupaksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: TOS-maksu
Oon nyt toimttanu pari miljoonaa kiloa siemeniä,itävyys keskim.88-92%,Lantraan 80 itävää 95 itävään että saadaan ehkä 88prosenttista jolle tilaan ennakot 85% lapuilla eli mieluummin hieman alle mitä oma arvio on.75 itäviä en lantraa vaan myyn ne reilulla alennuksella.Menevät varmasti kaupaksi.
Kiitos kahveesta. Kakkukin oli hyvää. Kynttilät ei syttynyt tuulesta johtuen.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: TOS-maksu
Odotin kyllä pidempääkin jonoa synttärikahville.
sorjone,on varmaan ihan hyvää TOSsia mutta sertifioitua vehnää ei ainakaan aikaisista lajikkeista ole liikaa tarjolla.Enkä väheksy sinun enkä muidenkaan ammattitaitoa,on vaan niin etten sotkeudu harmaaseen siemenkauppaan.

Arvostan kovasti taloudellista ajattelutapaanne,onhan se vain niin että ei ne suuret tulot vaan pienet menot(3,99e)
Jonkun on kuitenkin maksettava kasvinjalostus,lienee asia josta olemme kaikki yhtä mieltä.Jalostajat tekee hyvää työtä,ainakin itse olen saanut myytäväksi hyvät lajikkeet,satoisuus,korrenlujuus ym.parantuneet huomattavasti viljoilla,nurmilajikkeilla myös valkuaisarvot.
On väärin että sertifioidun siemenen käyttäjät maksavat yli tuplasti sen mitä omaa siementä käyttävät.
Eli kustantavat jalostusta toisten puolesta.
Nämä mitkä jaksaa käräjöidä pienestä asiasta ovat varmaan niitä jotka käyttää aikansa muutenkin pilkkujen nussimiseen ja rajariitoihin naapureitten kanssa.

Tuo itävyyden alentaminen on välttämätöntä jos meinataan saada siemenet riittämään kaikille.Niitä jotka eivät osta siementä asia ei koskettane lainkaan.

PS.kahvia on vielä jäljellä
Nii eli turpa kiinni ja maksa mukisematta? Eikös juu? Mun mielestä joku muu nussii pilkkua kuin "ME", ja toivottavasti se Pilkku ei ole lehmä tai koira... ::)

Oon nyt toimttanu pari miljoonaa kiloa siemeniä,itävyys keskim.88-92%,Lantraan 80 itävää 95 itävään että saadaan ehkä 88prosenttista jolle tilaan ennakot 85% lapuilla eli mieluummin hieman alle mitä oma arvio on.75 itäviä en lantraa vaan myyn ne reilulla alennuksella.Menevät varmasti kaupaksi.

Mistäs sää oot haalinu 10000ha peltoa? :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: TOS-maksu
Oon nyt toimttanu pari miljoonaa kiloa siemeniä,itävyys keskim.88-92%,Lantraan 80 itävää 95 itävään että saadaan ehkä 88prosenttista jolle tilaan ennakot 85% lapuilla eli mieluummin hieman alle mitä oma arvio on.75 itäviä en lantraa vaan myyn ne reilulla alennuksella.Menevät varmasti kaupaksi.

Ok. Tämä oli rauhoittava tieto, toimintatapa saa ainakin minulta "siunauksen". Näin on vaan toimittava.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Killed In Action

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: TOS-maksu
Oon nyt toimttanu pari miljoonaa kiloa siemeniä,itävyys keskim.88-92%,Lantraan 80 itävää 95 itävään että saadaan ehkä 88prosenttista jolle tilaan ennakot 85% lapuilla eli mieluummin hieman alle mitä oma arvio on.75 itäviä en lantraa vaan myyn ne reilulla alennuksella.Menevät varmasti kaupaksi.

Ok. Tämä oli rauhoittava tieto, toimintatapa saa ainakin minulta "siunauksen". Näin on vaan toimittava.

pakspage avasi tilin väestöliitton permapankkiin
nyt on miljoona tilillä on on, ninku biljoonan siämen.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: TOS-maksu
Oon nyt toimttanu pari miljoonaa kiloa siemeniä,itävyys keskim.88-92%,Lantraan 80 itävää 95 itävään että saadaan ehkä 88prosenttista jolle tilaan ennakot 85% lapuilla eli mieluummin hieman alle mitä oma arvio on.75 itäviä en lantraa vaan myyn ne reilulla alennuksella.Menevät varmasti kaupaksi.

Ok. Tämä oli rauhoittava tieto, toimintatapa saa ainakin minulta "siunauksen". Näin on vaan toimittava.

pakspage avasi tilin väestöliitton permapankkiin
nyt on miljoona tilillä on on, ninku biljoonan siämen.

Täsmennän että yli miljoona
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: TOS-maksu
[

Ok. Tämä oli rauhoittava tieto, toimintatapa saa ainakin minulta "siunauksen". Näin on vaan toimittava.
[/quote]

Tosin alle 90 itävässä tavarassa vaihtelut ovat suurempia.Eli jos siemen itää 97 niinkuin yleensä.Kolme jyvää sadasta ei idä ja kokeeseen ei satu niitä enempää.Silloin kun on 85 niin on 15 itämätöntä jyvää ja kokeessa sama erä saattaa itää yli 90 tai alle 80.Ei välttämättä näin paljon mutta vaihtelee kuitenkin.Eli joka tapauksessa huonommaksi ei lantrata mutta paremmaksi kyllä tarvittaessa.Eli yritän saada siemeniä riittämään mahdollisimman monelle.

Naturalis

  • Vieras
Vs: TOS-maksu
Eli joka tapauksessa huonommaksi ei lantrata mutta paremmaksi kyllä tarvittaessa.Eli yritän saada siemeniä riittämään mahdollisimman monelle.

Paskasta kultaa ja toimii sertihommissa...  :o

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: TOS-maksu
Näyttääpi siltä, että SKYYLLE ja ihanalle keskusjärjestöllemme, joka niin näppärästi pitää huolen kerätessään jusseille kaikkia ylimääräisiä maksuja, tulee vielä kiire, sillä vuoden 2013 TOS-maksusta ei ole so***** ja tiedonluovutusta ei voida tehdä jos sopimusta ei ole...   ;D
Nothing is Something Worth Doing

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TOS-maksu
Paskaa sertisiementä kun lantraa hiukan paremmalla niin taso paranee.

Huonoa rehuviljaa kun menee lantraamaan paremmalla niin paskaa tulee kaikesta.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Köntys

  • Vieras
Vs: TOS-maksu
Eli joka tapauksessa huonommaksi ei lantrata mutta paremmaksi kyllä tarvittaessa.Eli yritän saada siemeniä riittämään mahdollisimman monelle.

Paskasta kultaa ja toimii sertihommissa...  :o

Matilla on Midaksen kosketus  ;D