Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronetti yhteys takkuaa  (Luettu 6668 kertaa)

kasvimaa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 130
Agronetti yhteys takkuaa
Mistä johtuu että tälle  keskustelukanavalle ei pääse ?
Tiimalasi odottelee loputtomiin jonka jälkeen palvelin ilmoittaa virhetilasta! :-X Takku ilmeni  jo eilen .

Veeti

  • Vieras
Vs: Agronetti yhteys takkuaa
Mistä johtuu että tälle  keskustelukanavalle ei pääse ?
Tiimalasi odottelee loputtomiin jonka jälkeen palvelin ilmoittaa virhetilasta! :-X Takku ilmeni  jo eilen .

Katso peiliin.

Aulis Anttila

  • Vieras
Yhteys...
Mistä johtuu että tälle  keskustelukanavalle ei pääse ?
Tiimalasi odottelee loputtomiin jonka jälkeen palvelin ilmoittaa virhetilasta! :-X Takku ilmeni  jo eilen .

Lähtee rallattamaan ku Nissan palmun alta käyntiin... toiset ei vaa osaa  :P :P :P :P :P :P :P

Jorma Jaakkola

Ota osoitteeksi k...
Mistä johtuu että tälle  keskustelukanavalle ei pääse ?
Tiimalasi odottelee loputtomiin jonka jälkeen palvelin ilmoittaa virhetilasta! :-X Takku ilmeni  jo eilen .

Sama mulla eilen.
Mutta ottakaa suoraksi osoitteeksi allaoleva niin toimii.

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet

eli www:n näppäilyn jälkeen k... , niin jo tarjoaa oikeata osoitetta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Neuvot...
Mistä johtuu että tälle  keskustelukanavalle ei pääse ?
Tiimalasi odottelee loputtomiin jonka jälkeen palvelin ilmoittaa virhetilasta! :-X Takku ilmeni  jo eilen .
Lähtee rallattamaan ku Nissan palmun alta käyntiin... toiset ei vaa osaa  :P :P :P :P :P :P :P
Siinä niitä taas jaettiin tavanomaisen viisaita neuvoja niitä tarvitsevalle. ??? ??? ::) ::)

No se ei ollu tarkotus... selaimen välimuisti tyhjäks, Win-toosan Splöderiä ei saa käyttää eli Tulikettu koneeseen ja aina kun ns. takkuaa ni liikkeelle perussivuston aloitussivulta... olettaen siis et netin muut sivustot aukee O.K.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Neuvot...
Mistä johtuu että tälle  keskustelukanavalle ei pääse ?
Tiimalasi odottelee loputtomiin jonka jälkeen palvelin ilmoittaa virhetilasta! :-X Takku ilmeni  jo eilen .
Lähtee rallattamaan ku Nissan palmun alta käyntiin... toiset ei vaa osaa  :P :P :P :P :P :P :P
Siinä niitä taas jaettiin tavanomaisen viisaita neuvoja niitä tarvitsevalle. ??? ??? ::) ::)

No se ei ollu tarkotus... selaimen välimuisti tyhjäks, Win-toosan Splöderiä ei saa käyttää eli Tulikettu koneeseen ja aina kun ns. takkuaa ni liikkeelle perussivuston aloitussivulta... olettaen siis et netin muut sivustot aukee O.K.

  Aika hyvät ohjeet , vieläkun putsaa koneen välillä CC-Cleanerilla niin kyllä rallattaa ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
O.K...
Mistä johtuu että tälle  keskustelukanavalle ei pääse ?
Tiimalasi odottelee loputtomiin jonka jälkeen palvelin ilmoittaa virhetilasta! :-X Takku ilmeni  jo eilen .
Lähtee rallattamaan ku Nissan palmun alta käyntiin... toiset ei vaa osaa  :P :P :P :P :P :P :P
Siinä niitä taas jaettiin tavanomaisen viisaita neuvoja niitä tarvitsevalle. ??? ??? ::) ::)
No se ei ollu tarkotus... selaimen välimuisti tyhjäks, Win-toosan Splöderiä ei saa käyttää eli Tulikettu koneeseen ja aina kun ns. takkuaa ni liikkeelle perussivuston aloitussivulta... olettaen siis et netin muut sivustot aukee O.K.
Aika hyvät ohjeet , vieläkun putsaa koneen välillä CC-Cleanerilla niin kyllä rallattaa ;D

O.K.  :D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agronetti yhteys takkuaa
Win-toosan Splöderiä ei saa käyttää eli Tulikettu koneeseen

***Kaikki tarjoaa joka ongelmaan tuota tulikettua ratkaisuksi. Mulla ainakin toimii xp ja vista ihan
hyvin, ei takkuile tietsikka.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Niin että mitä että...
Win-toosan Splöderiä ei saa käyttää eli Tulikettu koneeseen

***Kaikki tarjoaa joka ongelmaan tuota tulikettua ratkaisuksi. Mulla ainakin toimii xp ja vista ihan
hyvin, ei takkuile tietsikka.

Mites toi mun vastaukseeni liittyy??????????????????????????????????

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Niin että mitä että...
Win-toosan Splöderiä ei saa käyttää eli Tulikettu koneeseen

***Kaikki tarjoaa joka ongelmaan tuota tulikettua ratkaisuksi. Mulla ainakin toimii xp ja vista ihan
hyvin, ei takkuile tietsikka.

Mites toi mun vastaukseeni liittyy??????????????????????????????????

Sillai että olemassa olevakin laitteisto voi oikein käytettynä toimia.
Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Niin että mitä että...
Win-toosan Splöderiä ei saa käyttää eli Tulikettu koneeseen

***Kaikki tarjoaa joka ongelmaan tuota tulikettua ratkaisuksi. Mulla ainakin toimii xp ja vista ihan
hyvin, ei takkuile tietsikka.

Mites toi mun vastaukseeni liittyy??????????????????????????????????

Sillai että olemassa olevakin laitteisto voi oikein käytettynä toimia.
Meilläpäin ei takkua muuta ku tukka. Vistan 8:lla menee ihan hyvin, ei takkua. Mistä ton firefoxin suosio mahtaa juontaa juurensa?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Niin että mitä että...
Meilläpäin ei takkua muuta ku tukka. Vistan 8:lla menee ihan hyvin, ei takkua. Mistä ton firefoxin suosio mahtaa juontaa juurensa?
[/quote]

Se johtuu just siitä että sitä tarjotaan ratkaisuksi kaikkeen. Esim. perseen syhymiseen... lataa firefoksi!

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Tulikettu...
Mistä ton firefoxin suosio mahtaa juontaa juurensa?

Siinä on oleellisesti vähemmän ns. turva-aukkoja ku Splöderissä... siis aikuisten oikeesti.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vastaus...
Win-toosan Splöderiä ei saa käyttää eli Tulikettu koneeseen

***Kaikki tarjoaa joka ongelmaan tuota tulikettua ratkaisuksi. Mulla ainakin toimii xp ja vista ihan
hyvin, ei takkuile tietsikka.
Mites toi mun vastaukseeni liittyy??????????????????????????????????
Sillai että olemassa olevakin laitteisto voi oikein käytettynä toimia.

No voihan se... ehkä - mut siltiki Splöderin käyttö pitäs kieltää... tai ainaski sen käyttö on tyhmää - ja käyttiksestä mä en kirjottanu sanaakaan.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tulikettu...
Mistä ton firefoxin suosio mahtaa juontaa juurensa?

Siinä on oleellisesti vähemmän ns. turva-aukkoja ku Splöderissä... siis aikuisten oikeesti.
Oleellisesti varmempaa on surffailla sillon kun kaikki virustorjunta-systeemit on kunnossa, riippumatta selaimesta. Ja sitäpaitsi, Expl-8 on huomattavasti varmempi ku ne vanhat. Siis aikuisten oikeesti.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159