Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Emo-Kaima hoe......  (Luettu 1750 kertaa)

sorkkis

• Vieras
Emo-Kaima hoe......
Miten SEPA:n käyttöön otto vaikuttaa sulla . 

mah

• Vieras
Vs: Emo-Kaima hoe......
Tarkotatko SETAn? ;D

sorkkis

• Vieras

emo-heikki

• Vieras

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

sorkkis

• Vieras
SEPAko ? En sitä rupea tarkemmin selitämään mutta suoraveloitus valtakirjat joutuu yritykset itse huolehtimaan samoin maksuvälinen eli pankkikorttimaksukoneet  kuluineen joudutaan kaiketi maksamaan itse .

31 maata menee samanlaisen maksuhommeleiden systeemiin . Helpottaa rahaliikennettä ulkoilaisten yritysten kanssa .

emo-heikki

• Vieras
SEPAko ? En sitä rupea tarkemmin selitämään mutta suoraveloitus valtakirjat joutuu yritykset itse huolehtimaan samoin maksuvälinen eli pankkikorttimaksukoneet  kuluineen joudutaan kaiketi maksamaan itse .

31 maata menee samanlaisen maksuhommeleiden systeemiin . Helpottaa rahaliikennettä ulkoilaisten yritysten kanssa .

Aijaa, siitäkä oli kysymys ????
Sen voi myös vuokrata, ei sitä kampetta tarvi ostaa, muistaakseni oli jotain 30 kymppiä kuussa, kun viimeksi kysyin ...

sorkkis

• Vieras

Aijaa, siitäkä oli kysymys ????
Sen voi myös vuokrata, ei sitä kampetta tarvi ostaa, muistaakseni oli jotain 30 kymppiä kuussa, kun viimeksi kysyin ...
Joo , mutta maksut ei lopu siihen .