Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Markka käyttöön aika pian!  (Luettu 11319 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Vs: Markka käyttöön aika pian!
Talvi on vasta edessä  ;D muistakaa se.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Talvi on vasta edessä  ;D muistakaa se.
Nii on. Jos ei tää talvi, ni sitte ens talvi. Jospa ne tulee käsi kädessä, markka ja routa ? :P

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

emo-heikki

• Vieras
Hölömö tuo SAS. Seon kaksi vuotta sitte jo hekumoenu että Euro kaatuu. Ähäkutti! Heikko oot ennustaan!
Hölmö mikä hölmö ,mutta 2013 on markka käytössä näin olen ennustanut ja se pitää.

Kysymys kuuluukin, että onko kyseessä suomen vai saksan markka ????

Aulis Anttila

• Vieras
Ennustus...
Hölmö mikä hölmö ,mutta 2013 on markka käytössä näin olen ennustanut ja se pitää.

Ihan normaali kepulainen... ei muuta mieltään väärässä ollessaankaan... eli hölmö mikä hölmö  :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ennustus...

Ihan normaali kepulainen... ei muuta mieltään väärässä ollessaankaan... eli hölmö mikä hölmö  :P

jus  joo  ehdokas  lipponen  äsken juuri  fst 5   julisti  että pysymme  eurossa 
viimeiseen  asti
ja  ilmoitti  hyväksyvänsä  salakuvaukset  maalaistaloissa :o

Aulis Anttila

• Vieras
Harkintaa...
ehdokas lipponen äsken juuri fst5 julisti että pysymme eurossa viimeiseen asti ja ilmoitti  hyväksyvänsä salakuvaukset maalaistaloissa :o

Tartteeki harkita tota äänestyshommaa viel kerran  :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Harkintaa...
ehdokas lipponen äsken juuri fst5 julisti että pysymme eurossa viimeiseen asti ja ilmoitti  hyväksyvänsä salakuvaukset maalaistaloissa :o

Tartteeki harkita tota äänestyshommaa viel kerran  :P

mikäs  tuon  sairauden  nimi  olikaan  ::)

emo-heikki

• Vieras

jus  joo  ehdokas  lipponen  äsken juuri  fst 5   julisti  että pysymme  eurossa 
viimeiseen  asti

Niimpä, Suomi pysyy eurossa vaikka kaikki muut sen jättäisi, mikäli Lipponen saa asian päättää ....
Pari vuotta kun mennään, niin Suomi onkin sitten ainoa euromaa, joka on jäljellä ????

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

viimeiseen  asti

Niimpä, Suomi pysyy eurossa vaikka kaikki muut sen jättäisi, mikäli Lipponen saa asian päättää ....
Pari vuotta kun mennään, niin Suomi onkin sitten ainoa euromaa, joka on jäljellä ????

näin  se  on  ,,,,,jos  olisimme  joutuneet  neuvostoliittoon  ,,,,niin   näillä  johtajilla
olisimme  vieläkin  neuvostoliitto  :(

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Messijallaki on jo virta vähissä. Kävi niin ku laulettiin! Olis käyny ilman lauluakin. Kupla puhkeaa ja menee kasaan jos sisällä ilmaa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Messijallaki on jo virta vähissä. Kävi niin ku laulettiin! Olis käyny ilman lauluakin. Kupla puhkeaa ja menee kasaan jos sisällä ilmaa.

meinaakko  että  maailmanloppu  ja  messiaan  tulo  on  peruttu  ::)

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vielä niitä pöllöjä riittää Suomen saloilla, tupodevalvoituamarkka takaisin ja yya-sopimus voimaan. Voi helevetin ristus sanon minä. Muistaako kukaan haikailija 80-luvun korkoja, häh, ne oli 10-20%, maksoin 13% kiinteää korkoa 80-luvun koska se tuli edllisemmaksi kuin se oravannahkaan sidottu.

Hakamaalla on ilmeisesti piikki auki kaikille ala Jyrki Katainen? Maksoi mitä maksoi mutta eurosta on pidettävä kiinni.

"EI RIITÄ, MAKSAKAA LISÄÄ!"
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vielä niitä pöllöjä riittää Suomen saloilla, tupodevalvoituamarkka takaisin ja yya-sopimus voimaan. Voi helevetin ristus sanon minä. Muistaako kukaan haikailija 80-luvun korkoja, häh, ne oli 10-20%, maksoin 13% kiinteää korkoa 80-luvun koska se tuli edllisemmaksi kuin se oravannahkaan sidottu.

Hakamaalla on ilmeisesti piikki auki kaikille ala Jyrki Katainen? Maksoi mitä maksoi mutta eurosta on pidettävä kiinni.

leikkauksia kiristyksiä ym.
on tulossa kansalle
kertoi kansakoulun opettajan sijainen illl jyygi :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Hakamaa

• Vieras

Juu hyvä on elää hyvinvointivaltiossa. Joillekkin ei näköjään riitä hyvinvointikaan. Markan romutus maksoi mittaamattoman paljon 90-luvulla, lepää rauhassa markka.

Hakamaa

• Vieras

kuis  ne  etelä-euroopan  eurokorot  kopisee  kun  tukea  tarvitaan
kuis  ruåttilla  menee ???

eliitti  tarvitsee  kaltaistasi  kasvojenpesijää  ja  hetken  päästä  euro  tarvitsee
ruumiinpesijää ;D ;D ;D ;D ;D
Mua kiinnostaa lähinnä omat korot ja ne ovat 'hiukan' matalammat kuin markka-aikaan.