Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mari Kiviniemi...  (Luettu 8568 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mari Kiviniemi...
on oikeen pohojanmaaalta ;D ;D
   Sieltä tuleekin äkäisiä akkoja.... :D

Niin, pitäähän sitä olla aitoa kilpailua ettei kukaan voi väittää että pääministeri valittiin Pohjois-Korean malliin. Onhan pääministerin pesti niin merkittävä, ainakin jos agron juttuja seurailee.
Mari ei voi täysipainoisesti, äitinä, paneutua pääministerin hommiin. On se niin vaativa pesti. Tasa-arvolla ei sitten ole mitään tekemistä tämän kanssa. Ensiksi lapset aikuisiksi ja sitten....

No huh huh!! Eihän tuolla periaatteella kukaan nainen pääsisi urallaan eteenpäin.
Tosiasiat on tunnustettava, jos havitellaan esim. pääministerin tehtäviä....lapset ensin...

Eiköhän sitä näin tasa-arvon aikana voi vastuuta jakaa molempien vanhempien kesken, on kai niillä lapsilla isäkin joka voi ottaa enempi vastuuta lapsista ????
Vaikka voisikin täysipainoisesti paneutua pestiinsä niin ei vaikuta olevan pääministeriainesta. Jos tuommoinen valitaan niin ennustan jyrkkenevää alamäkeä keskustalle... ::)

  Keskustalle se jyrkkenevän alamäen tie on enempi kuin todennäköistä ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mari Kiviniemi...

  Keskustalle se jyrkkenevän alamäen tie on enempi kuin todennäköistä ;D

Oikein sydäntä lämmittää, kun seuraa tätä sinun huolta, keskustan kannatuskehityksestä ....

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Mari Kiviniemi...
on oikeen pohojanmaaalta ;D ;D
    Sieltä tuleekin äkäisiä akkoja.... :D
Tuo akka ei osaa edes ruotsia jos muitakaan kieliä, vrt Paavo Väyrynen. Paavo hakkaa tuon mennen tullen jo ulosannissa.  ???
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mari Kiviniemi...
on oikeen pohojanmaaalta ;D ;D
    Sieltä tuleekin äkäisiä akkoja.... :D
Tuo akka ei osaa edes ruotsia jos muitakaan kieliä, vrt Paavo Väyrynen. Paavo hakkaa tuon mennen tullen jo ulosannissa.  ???

Jos se häviääkin "ulosannissa", niin vastaavasti ehkä sitten "sisäänotossa" sitten voittaa ....

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mari Kiviniemi...

  Keskustalle se jyrkkenevän alamäen tie on enempi kuin todennäköistä ;D

Oikein sydäntä lämmittää, kun seuraa tätä sinun huolta, keskustan kannatuskehityksestä ....

  Etkös sä huomannu ,että mua vaan naurattaa. Ei minua huoleta. Kaiken lisäksi tilastot sitä näyttävät, ei ole minun keksintö ;D

  Paavo olis paras vaihtoehto meikäläisen kannalta kepulle. Vaan kun eivät kysy meikäläisen mielipidettä. Valitsevat varmaan toiseksi huonoimman vaihtoehdon ;D

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Mari Kiviniemi...
eikähä paavon juna oo jo menny?? nuarempaa verta kaipaas pualue....

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Mari Kiviniemi...
Mari on kyllä fiksu nainen,päihittää Urpilaisen komeasti.On oikein,että on vanha ja nuorempi ehdokas,sittenpähän kokous päättää.Saa nähdä,mitä lempinimiä agronetin rääväsuut keksivät  Marille.Olen oikein mielissäni,Mari on hienostunut,fiksu ja toivottavasti myös jämäkkä.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mari Kiviniemi...
Mari on kyllä fiksu nainen,päihittää Urpilaisen komeasti.On oikein,että on vanha ja nuorempi ehdokas,sittenpähän kokous päättää.Saa nähdä,mitä lempinimiä agronetin rääväsuut keksivät  Marille.Olen oikein mielissäni,Mari on hienostunut,fiksu ja toivottavasti myös jämäkkä.

Juuri noin, varmasti pätevä ehdokas, kuten Paavokin. Tässä on jo mistä valita, yksi halua miehen, toinen naisen pääministeriksi. Kumpi parempi, siinä riittää agrossa ruodittavaa pitkäksi aikaa...

Viimeksi muokattu: 22.01.10 - klo:16:40 kirjoittanut Luomujussi

Aulis Anttila

  • Vieras
Mielipide...
Olen oikein mielissäni,Mari on hienostunut,fiksu ja toivottavasti myös jämäkkä.

Niin on - aikuisten oikeesti.

Aulis Anttila

  • Vieras
Pääministeri...
Mari on kyllä fiksu nainen,päihittää Urpilaisen komeasti.On oikein,että on vanha ja nuorempi ehdokas,sittenpähän kokous päättää.Saa nähdä,mitä lempinimiä agronetin rääväsuut keksivät  Marille.Olen oikein mielissäni,Mari on hienostunut,fiksu ja toivottavasti myös jämäkkä.

Juuri noin, varmasti pätevä ehdokas, kuten Paavokin. Tässä on jo mistä valita, yksi halua miehen, toinen naisen pääministeriksi. Kumpi parempi, siinä riittää agrossa ruodittavaa pitkäksi aikaa...

Toisesta nyt tarjolla olevasta tulee pääministeri, toisesta ei - ja se ei riipu puoluekokouksen päätöksestä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Pääministeri...
Mari on kyllä fiksu nainen,päihittää Urpilaisen komeasti.On oikein,että on vanha ja nuorempi ehdokas,sittenpähän kokous päättää.Saa nähdä,mitä lempinimiä agronetin rääväsuut keksivät  Marille.Olen oikein mielissäni,Mari on hienostunut,fiksu ja toivottavasti myös jämäkkä.

Juuri noin, varmasti pätevä ehdokas, kuten Paavokin. Tässä on jo mistä valita, yksi halua miehen, toinen naisen pääministeriksi. Kumpi parempi, siinä riittää agrossa ruodittavaa pitkäksi aikaa...

Toisesta nyt tarjolla olevasta tulee pääministeri, toisesta ei - ja se ei riipu puoluekokouksen päätöksestä.

Siis mistä se sitten riippuu?? Mikäs se olikaan Kokkareiden kanta tähän pääministerikysymykseen??

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: Mari Kiviniemi...
Tällä perhepoliittisella logiikalla Jutta ei voi vielä pitkään aikaan ottaa mitään merkittävää pestiä, kun ne lapset on vielä tekemättä. Mikä on tietysti onneksi isänmaallemme.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mari Kiviniemi...
Tällä perhepoliittisella logiikalla Jutta ei voi vielä pitkään aikaan ottaa mitään merkittävää pestiä, kun ne lapset on vielä tekemättä. Mikä on tietysti onneksi isänmaallemme.

Jutan pitäisi ensiksi voittaa eduskuntavaalit, jotta pääsisi pääministeriksi. Se "perhepoliittinen logiikka" on pelkästään Tuulian keksintöä.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Mari Kiviniemi...
Tällä perhepoliittisella logiikalla Jutta ei voi vielä pitkään aikaan ottaa mitään merkittävää pestiä, kun ne lapset on vielä tekemättä. Mikä on tietysti onneksi isänmaallemme.

Jutan pitäisi ensiksi voittaa eduskuntavaalit, jotta pääsisi pääministeriksi. Se "perhepoliittinen logiikka" on pelkästään Tuulian keksintöä.
   Jaahas  :o

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mari Kiviniemi...
Tällä perhepoliittisella logiikalla Jutta ei voi vielä pitkään aikaan ottaa mitään merkittävää pestiä, kun ne lapset on vielä tekemättä. Mikä on tietysti onneksi isänmaallemme.

Jutan pitäisi ensiksi voittaa eduskuntavaalit, jotta pääsisi pääministeriksi. Se "perhepoliittinen logiikka" on pelkästään Tuulian keksintöä.
   Jaahas  :o

Tuliko nyt turpiin vai kaulimesta kaaliin??

Viimeksi muokattu: 22.01.10 - klo:18:24 kirjoittanut Luomujussi