Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Auliksen motivaatio maanviljelyyn.  (Luettu 6706 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vastaus...
Aulis usein sanoo kepulaisia pankolla makaajiksi  >:( >:( >:(
Noin oon tehny, juu... "termi" liittyy tukipolitiikkaan - tää tiedokses ku et ois kuiteskaa ite kekannu  :o :o
Siis mitä noista kuudesta sanasta kutsuisit termiksi, siis sanakirjamääritelmällä.

Joo joo.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Vastaus...
Aulis usein sanoo kepulaisia pankolla makaajiksi  >:( >:( >:(
Noin oon tehny, juu... "termi" liittyy tukipolitiikkaan - tää tiedokses ku et ois kuiteskaa ite kekannu  :o :o
Siis mitä noista kuudesta sanasta kutsuisit termiksi, siis sanakirjamääritelmällä.

Joo joo.

Niin, joillekin jokainen sana on termi ja muistaakseni Sepe joskus väitti lausetta "kepu pettää" termiksi. Meille opettaja aikoinaan kertoi ettei kannata käyttää sivistyssanoja joiden merkitystä ei itse ymmärrä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Auliksen motivaatio maanviljelyyn.
Tulen ottamaan kantaa näihin asioihin myöhemmin sopivassa yhteydessä. Nythän asioita tahallaan kärjistetään ja provosoidaan.

Viimeksi muokattu: 21.01.10 - klo:09:53 kirjoittanut Luomujussi

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vastaus...
Aulis usein sanoo kepulaisia pankolla makaajiksi  >:( >:( >:(
Noin oon tehny, juu... "termi" liittyy tukipolitiikkaan - tää tiedokses ku et ois kuiteskaa ite kekannu  :o :o
Siis mitä noista kuudesta sanasta kutsuisit termiksi, siis sanakirjamääritelmällä.

Joo joo.

Niin, joillekin jokainen sana on termi ja muistaakseni Sepe joskus väitti lausetta "kepu pettää" termiksi. Meille opettaja aikoinaan kertoi ettei kannata käyttää sivistyssanoja joiden merkitystä ei itse ymmärrä.

Eilisessä aviisissa oli sellainen kuin "väyrystely" ja kyllä mielestäni toimittaja sen termiksi siinä nimesi. Mites Luomujussille sellaiset menee kuin juuri tuo "väyrystely" ja "iltalypsy" ja "pekkarointi"?

Ja mitä taas Aulikseen ja kirjoitteluunsa tulee niin sanoisin että Auliksen kirjoittelu on erittäin asiallista ja asiapitoista verrattuna esimerkiksi palstalla huippusuositun horkkasussun kirjoitteluun kun maansuru melkein julistettiin kun näytti hävinneen. Jos asiapitoisesta kirjoittelusta puhutaan niin ei voi noista kahdesta puhua samana päivänäkään. Kokonaan toinen juttu sitten on se, mitä mieltä ja millaiseen maaperään kirjoitukset uppoavat. Kertoo sitten ehkä enemmänkin palstan kirjoittelijoista, en tiedä? Kertooko?

Milloin asialliseen kirjoitteluun on kuulunut väärän tiedon systemaattinen levittäminen, herjaaminen ja yhden ammattikunnan kollektiivinen mollaaminen, sekä toisen alhaisen koulutustaustan liioiteleminen oman koulutustaustan korostamiseksi ????