Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä on markkinoiden paras apevaunu?  (Luettu 24104 kertaa)

henriksson

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
 Sinipiika on kylän paras lypsäjä mutta kuka tekee parhaan apemyllyn? Vaaka- vai pystyruuvit? Traktorilla pyöritetään.  140 lehmää + nuoriso.

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
Kahta en vaihda, toinen on sinipiika ja toinen 16 kuutioinen pystyruuvi Seko ;)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
Täällä palstalla ei saa kuulemma puhua kuin oransseista vaunuista ja punaisista piioista. Jos puhuu muista vaihtoehdoista niin saa paljon uusia "ystäviä"  ;D

Tulen itse seuraamaan suurella mielenkiinnolla tätä todennäköisesti hyvin hedelmällistä ja vivahderikasta keskustelua.

Kamikaze

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 124
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
Puol vuotta on pyöritetty kuhnin vaakaruuvilla. Ei ongelmia. Ennen oli sekon vaakaruuvi kymmenen vuotta, hyvin pelas seki kunnes kului puhki. Toki oli remonttia välillä, kulumisesta johtuvia.... Oltais Seko laitettu uusikin, mutta hinnottelivat itsensä ulos... Pystyruuveista en tiä, vaakaa laitettiin kun ei ole niistä huonoja kokemuksia.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
En ala väitteleen, mutta totean vain, että mulla on ollut VAIN yhdenmerkkistä vaunua, ja sitäkin vain yksi kappale. Eikä ole viimeisen viiden vuoden (sen olemassaolon ajan) yhtään kertaa remonttia tarvinnut tehdä, kaksi kertaa olen teriä vaihtanut ja muutamia muita kertoja käännellyt. Merkkiäkään en edes kerro, vastaanvänkääjät sen muistaa kuitenkin mollata maan rakoon, heidän itse sillä kertaakaan apetta tekemättä. Haku toiminnalla löydät vastauksen, ellei heti joku muista siitä mainita, vaunu siis ei ole oranssi!
Monellako on oikeasti kokemusta omakohtaisesti useammasta merkistä, siis kiihkotonta kokemusta!

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
En ala väitteleen, mutta totean vain, että mulla on ollut VAIN yhdenmerkkistä vaunua, ja sitäkin vain yksi kappale. Eikä ole viimeisen viiden vuoden (sen olemassaolon ajan) yhtään kertaa remonttia tarvinnut tehdä, kaksi kertaa olen teriä vaihtanut ja muutamia muita kertoja käännellyt. Merkkiäkään en edes kerro, vastaanvänkääjät sen muistaa kuitenkin mollata maan rakoon, heidän itse sillä kertaakaan apetta tekemättä. Haku toiminnalla löydät vastauksen, ellei heti joku muista siitä mainita, vaunu siis ei ole oranssi!
Monellako on oikeasti kokemusta omakohtaisesti useammasta merkistä, siis kiihkotonta kokemusta!
Samma här :)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Uusi-Lampi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 141
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
tekeekö elho vielä vaunuja??  Kumpaako kjelmann myy ensisijaisesti peecon vai jeantil? kummistako antaa paremmin tarjouksia?

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
yksi kotimainen pystyruuvi on meillä ollut, toista kotimaista vaunua ei tule koskaan.
500/110 oranssi vaunu nyt, korotettu hiukan (tilavuus nyt 13 mottia).
nykyisessä vaunussa on vain yksi vika, se on liian pieni (600/200 tulossa  ;D )
ja pohjoiset päälle..

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
500/150 käytössä noin 5 vuotta ainoastaan teriä ja yks nivelakseli vaihdettu.
Pieneksi vähän on jäänyt muttei isompikaan navettaan mahdu.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
Monellako on oikeasti kokemusta omakohtaisesti useammasta merkistä, siis kiihkotonta kokemusta!
Kolme vaunua ollut ja vuosi sekoiteltiin kauhalla. Kiihko ja kiivaus nousee pintaan niitä kahta kotimaista pystyruuvia muistellessa. Seko teki työnsä mutta 10 vuodessa kului läpikuultavaksi.

saiski

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 76
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
Seitsemäs vuosi menossa vaakaruuvi kuhnilla. Ei remonttia eikä moitteita... :D

JIIWEE

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
Lujin vaunu  varmaan Kuhni. Paras rehu tehdään Keenanilla mut ei onnistu paalirehulla häävisti ja jälkimarkkinointi ihan syvältä. Paras palvelu ehdottomasti Konefarmilla. Monipulisin vaunutyyppi varmaan pystyruuvi  joten ite laittasin pystyruuvi Sekon tai Kuhnin.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
Lujin vaunu  varmaan Kuhni. Paras rehu tehdään Keenanilla ja Redrockilla  :P mut ei onnistu paalirehulla häävisti ja jälkimarkkinointi ihan syvältä. Paras palvelu ehdottomasti Konefarmilla. Monipulisin vaunutyyppi varmaan pystyruuvi  joten ite laittasin pystyruuvi Sekon tai Kuhnin.
Oon samoilla linjoilla kanssasi. Tuo pystyruuvi kiinnostaa monipuolisuutensa takia.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
mikä tekee kiinani appeesta "parasta"??
samoja komponentteja sinne vaunuun yleensä laitetaan, merkistä ja mallista riippumatta.
tämä kirkan näköinen hassu setä on kyllä hyvä puhumaan ja lupailemaan vaikka kuun taivaalta.
22 000 euroa/vuosi lupasi säästöä emojen ruokinta kuluissa  ::)
ja pohjoiset päälle..

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Mikä on markkinoiden paras apevaunu?
kirkan näköinen hassu setä on kyllä hyvä puhumaan ja lupailemaan vaikka kuun taivaalta.
Eks sää tiärä, et Kirka on kuollut, mut (valitettavasti) JJ on hengissä. Tämä oli sitten mediakritiikkiä, jos joku epäilee vainajan rienauksesta.  :P ::)

Noin vakavasti ottaen. Haspeli sekoituksen etu on, että se oikeasti sekoittaa.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille