Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eniten Fendttejä  (Luettu 14336 kertaa)

Teroman

Vs: Eniten Fendttejä

Huittisten Hullut miehet tienaa enempi kuin syö Hullun miehen sinappia ja Fendiittejä

Siitä se vaan johtuu, Ne pumppaa kokemäen joesta ravinteet pelloille jotka juuri huuhtoutui

Loimaan savilta ja Forsan Teurastamolta ,,,,,,,, Niin ja Saunan pesufetet
 ???

Sekator

  • Vieras
Vs: Eniten Fendttejä
No niin no...Valtralla lienee paras myyjä...

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Eniten Fendttejä


Minä taas olen kuullut että huittisissa dyna-vt:t suorastaan viedään myyjän pihasta.





Niimpä.....

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=10433.0

Mutta tosiasia on se, että myyjästä se on paljon kiinni. Esimerkiksi entinen harrikkakauppias myy nyt fenttejä hyvin, sanottiinhan avajaisissakin hänestä kuulemma, että sopii hyvin joukkoon, onhan hän tottunut myymään ylihintaista paskaa....
Mutta myös entinen keskon traktorimyyjä ihan ammattitaidolla myy deutsia.
Keskon traktorimyyjä soittelee kerran viikossa ja kyselee kuulumisia.
Taasen jontikkakauppias on tehnyt ittestänsä sellaisen jonttupellen, etten häneltä edes tarjousta pyydä, on sen verran rasittava tapa markkinoida koneita etten mää viitti.

jikow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Vs: Eniten Fendttejä
Ainakin Zetor jälleenmyyjät ansaitsevat viime
vuoden "uurastuksesta" ruusunoksaseppeleen päähänsä.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Eniten Fendttejä
ylensäkkin J-D:tä paljon vaihdettu fenttiin, tekee vissii hyviä tarjouksia....pari vuotta sitte yksi isäntä osti 7480 dyna-vt:N ja havaitsi vaihteistossa tyyppivian jota tehdas ei vieläkään kai ole saanut kuntoon, on kaikissa noissa massikoissa, sinänsä ei ajoa haittaa mutta tietyissä tilanteissa jopa hengenvaarallinen, muutenkin masseri sohlannut alvariinsa, sen verta muisti isäntä asiasta ilmottaa että ainoatakaan uutta dynä vt;tä ei huittisii sen jälkeen myyjä pystynyt myymään..

Tulin oikein uteliaaksi? Tyyppivika? Kerro nyt meille Fergumiehille mikä siinä Dyna-VT:s ny niin hengenvaarallista on? Ja miten on "sohlannut"?

tethering holes to their concave windings

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Eniten Fendttejä


Tulin oikein uteliaaksi? Tyyppivika? Kerro nyt meille Fergumiehille mikä siinä Dyna-VT:s ny niin hengenvaarallista on? Ja miten on "sohlannut"?



Se on se säädettävä moottorijarru  ::)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Eniten Fendttejä


Tulin oikein uteliaaksi? Tyyppivika? Kerro nyt meille Fergumiehille mikä siinä Dyna-VT:s ny niin hengenvaarallista on? Ja miten on "sohlannut"?



Se on se säädettävä moottorijarru  ::)
näin on kaikille ei sovellu nykytekniikka  ;)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Eniten Fendttejä


Tulin oikein uteliaaksi? Tyyppivika? Kerro nyt meille Fergumiehille mikä siinä Dyna-VT:s ny niin hengenvaarallista on? Ja miten on "sohlannut"?



Se on se säädettävä moottorijarru  ::)
näin on kaikille ei sovellu nykytekniikka  ;)

7 minuuttia ja Lappalainen iski takasin  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Eniten Fendttejä


Tulin oikein uteliaaksi? Tyyppivika? Kerro nyt meille Fergumiehille mikä siinä Dyna-VT:s ny niin hengenvaarallista on? Ja miten on "sohlannut"?



Se on se säädettävä moottorijarru  ::)
näin on kaikille ei sovellu nykytekniikka  ;)

7 minuuttia ja Lappalainen iski takasin  :P
jaa olin myöhässä
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Teroman

Vs: Eniten Fendttejä

Fendtin pakokaasu jarru tosi hyvä,,,,,,,,,

Löytyy siis Man koneisista fendteistä
 :o

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Eniten Fendttejä


Tulin oikein uteliaaksi? Tyyppivika? Kerro nyt meille Fergumiehille mikä siinä Dyna-VT:s ny niin hengenvaarallista on? Ja miten on "sohlannut"?



Se on se säädettävä moottorijarru  ::)

Ei... mä luulen vähän muuta, mutta mä haluun kuulla "sekator"in selityksen...
tethering holes to their concave windings

maito paroni

  • Vieras
Vs: Eniten Fendttejä


Minä taas olen kuullut että huittisissa dyna-vt:t suorastaan viedään myyjän pihasta.





Niimpä.....

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=10433.0

Mutta tosiasia on se, että myyjästä se on paljon kiinni. Esimerkiksi entinen harrikkakauppias myy nyt fenttejä hyvin, sanottiinhan avajaisissakin hänestä kuulemma, että sopii hyvin joukkoon, onhan hän tottunut myymään ylihintaista paskaa....
Mutta myös entinen keskon traktorimyyjä ihan ammattitaidolla myy deutsia.
Keskon traktorimyyjä soittelee kerran viikossa ja kyselee kuulumisia.
Taasen jontikkakauppias on tehnyt ittestänsä sellaisen jonttupellen, etten häneltä edes tarjousta pyydä, on sen verran rasittava tapa markkinoida koneita etten mää viitti.¨

Myyjästä se tosiaan paljon kiinni toisilla.ainaskin kun katsoi asiakkaita paikallisen valtran myymälässä niin tuli tunne uskonnollisesta joukko tapahtumasta.sellaisessa transissa ja hurmiossa siellä valtra miehet olivat etenkin kalajokiset että ostivat mitä vaan somero kehtasi ehdottaa.sai siinä nauraa kun merkki uskolliset saa ns.tosiedullisia tarjouksia.muutama kirosi hölmöyttään kun osti 4 mukisen sillä hintaa millä olisi jo saanut 6nyykkärin.noh kukin voi tehdä mitä haluaa vaan valtra uskollisuus vaarallista ja etenkin kallista...

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Eniten Fendttejä
ylensäkkin J-D:tä paljon vaihdettu fenttiin, tekee vissii hyviä tarjouksia....pari vuotta sitte yksi isäntä osti 7480 dyna-vt:N ja havaitsi vaihteistossa tyyppivian jota tehdas ei vieläkään kai ole saanut kuntoon, on kaikissa noissa massikoissa, sinänsä ei ajoa haittaa mutta tietyissä tilanteissa jopa hengenvaarallinen, muutenkin masseri sohlannut alvariinsa, sen verta muisti isäntä asiasta ilmottaa että ainoatakaan uutta dynä vt;tä ei huittisii sen jälkeen myyjä pystynyt myymään..

No jokos sekotar alkaa sepittään tarinaa............... ::)
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Eniten Fendttejä

Voi olla,mut meijän iskän mopo kulkeeki melkei vähä yli sataa

Kummalla on nopeampi ventti vai meijän iskällä?? ;D

Teroman

Vs: Eniten Fendttejä
Ainakin Zetor jälleenmyyjät ansaitsevat viime
vuoden "uurastuksesta" ruusunoksaseppeleen päähänsä.

Kyl mä luulen että Hogi olisi samat myynyt samoilla ehdoilla pelatessa ?

Tuleekos Valtu myyjille nyt piikkikranssi pääsän kun vain neljännes meni tavoitteesta Fendttejä kaupan ?
 :o