Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Perfect  (Luettu 7290 kertaa)

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 603
Vs: Perfect
Vähän kevyemmin tarkoitus ottaa. Kunnan kaavateiden ja kevyenliikenteen väylien reunat ajan, lisäksi yksityiteitä n.200km tilattuna, kesantoja n.100ha.
Puintien jälkeisestä pellonreunavesakoiden niitosta ei vielä paljoakaan tietoa. Tilauksia tulee yleensä pitkin syksyä, varsinkin jos pelloilla kiuvat kelit.
Tielaitokselle pitäisi ruveta niittämään 4m tien reunasta tai ojan pohjaan saakka. Tietää vinossa ajoa viikko kaupalla. Tähän en rupea, sitä istuu muuten vielä joulupöydässäkin kallellaan. Antaa nuorempien hoitaa tällainen homma.

Teroman

Vs: Perfect

Ahaa,,,,,,,,, tuohon ojan pohja hommiin olis  Mc Connelin puomi murskainta ja Twosen vastaavaa

siihen päähän Perfekt KM

tai Lb jos ohutta puustoa
 :o

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: Perfect
Miksi se painavampi terä paremmin kestää. Tekeekö se kivistä mursketta.

--Mulla on toi 2,2kgn terillä varustettu perfect.Teristä irtoaa pieniä paloja,mutta roottori ei normaalisti mene epätasapainoon.Minä en ole edes kertaakaan teroittanut teriä,nyt sitten eka satsi vaihtokunnossa,ajettu on kesantoja ja tienpieliä aika lailla.Ampukiviä,rajapyykkejä,sepeliä tms.kokeiltu.
--Tiedän että joku on saanut terän korvia irti,mulla ei ole irronnut vaikka ihan oikeaan vanhaan kivikivipyykkiinkin kokeilin illankamussa erään urakan viime metreillä.

Elho on koko painollansa pyöriny jo kymmeniä kertoja pyykkien päällä, ja terän pultti on se joka katkee jos oikeen koville joutuu. Ainakin Elhos raskaampi terä hajoaa helepommin ku kevyemmät. Eli jos on YI-terät (3x500g), on iskuenergia tietysti palio pienempi ku saman painoosella (1,5kg) vasaraterällä.

Teroman

Vs: Perfect

1,5 kg terät kuuluu puutarha koneisiin,,,,,,,,,

2,2 kg vaatii jo rungoltakin jotakin kun se pyörii yli 2xxx kierrost per min
 ???

Teroman

Vs: Perfect

Onkos pohojan- maalla kokeiltu laittaa yli 2 kg terää nopean tuotekehityksen seuraaja koneeseen pyörimään,,,,,,,,,,

Tulisin mielelläni katsomaan mistä kohtaa se leviää syötyään kivisen kilometritolpan
 :-X