Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olisiko nyt jo valinnan paikka?  (Luettu 2780 kertaa)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Kummastuttaa erään aktiivisesti täällä kirjoittelevan nimimerkin kannanotot. Ei tunnu hän keksivän, mitä mieltä itse on.

Toisaalta hän tuomitsee kotieläintalouden merkittävävästi olosuhdehaittaa suuremman alueellisen tukieron mm. siitä syystä, että se edesauttaa tuotannon siirtymistä pohjoiseen.  Tästä olen samaa mieltä.

Kuitenkin heti perään nimimerkki syyllistää MTK:n ja MMM:n siitä, että Tornion navettahanke, jonka piti olla kaikkea muuta kuin tukien perässä juoksemista, peruuntuu syistä, joiden ei pitänyt investointipäätökseen edes vaikuttaa.

En minä tuommoista ymmärrä. Ymmärrättekö te? Mitä Vaahteramäellä oikein on tapahtunut?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
se on se kattila jumittunu peähän ja sen reonoehin jeäny soppa on ruvennu käymään
Elämä on parasta kometiijjaa

sorkkahessu

  • Vieras
Käännyttäjiä Hitlerin tapaan
Kolmikko tai vissiin viisikko on käännyttäjiä jotka yrittävät päästä kokoomuksessa eteen päin .
Ei niistä kannata välittää .

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-) :-) :-)
se on se kattila jumittunu peähän ja sen reonoehin jeäny soppa on ruvennu käymään

Bwaaahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa  :D :D :D :D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Kummastuttaa erään aktiivisesti täällä kirjoittelevan nimimerkin kannanotot. Ei tunnu hän keksivän, mitä mieltä itse on.

Toisaalta hän tuomitsee kotieläintalouden merkittävävästi olosuhdehaittaa suuremman alueellisen tukieron mm. siitä syystä, että se edesauttaa tuotannon siirtymistä pohjoiseen.  Tästä olen samaa mieltä.

Kuitenkin heti perään nimimerkki syyllistää MTK:n ja MMM:n siitä, että Tornion navettahanke, jonka piti olla kaikkea muuta kuin tukien perässä juoksemista, peruuntuu syistä, joiden ei pitänyt investointipäätökseen edes vaikuttaa.

En minä tuommoista ymmärrä. Ymmärrättekö te? Mitä Vaahteramäellä oikein on tapahtunut?

Vaahteramäellä huomasivat että kun etelässä on +5, niin lapin kairassa saattaa ollakkin -40 pakkasta. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22095
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Politiikka, eriarvoistavakin, pitäisi olla kaikille edes samoilla säännöillä.

Eikä keinotekoisia jarruja laatimalla, vain ja ainoastaan kepulainen kiimainen ideologia kaikki mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle.

Tuokin junttaus todiste, ettei maassamme ole mitään maatalouspolitiikkaa, vaan vain ja ainoastaan c-alueen kepuluusereita pönkittävä aluepolitiikka.

Viimeksi muokattu: 10.01.10 - klo:12:59 kirjoittanut Eemeli

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22095
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Kummastuttaa erään aktiivisesti täällä kirjoittelevan nimimerkin kannanotot. Ei tunnu hän keksivän, mitä mieltä itse on.

Toisaalta hän tuomitsee kotieläintalouden merkittävävästi olosuhdehaittaa suuremman alueellisen tukieron mm. siitä syystä, että se edesauttaa tuotannon siirtymistä pohjoiseen.  Tästä olen samaa mieltä.

Kuitenkin heti perään nimimerkki syyllistää MTK:n ja MMM:n siitä, että Tornion navettahanke, jonka piti olla kaikkea muuta kuin tukien perässä juoksemista, peruuntuu syistä, joiden ei pitänyt investointipäätökseen edes vaikuttaa.

En minä tuommoista ymmärrä. Ymmärrättekö te? Mitä Vaahteramäellä oikein on tapahtunut?

Vaahteramäellä huomasivat että kun etelässä on +5, niin lapin kairassa saattaa ollakkin -40 pakkasta. ;D

Eilen oli etelässä -20 utsjoella +1

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Kummastuttaa erään aktiivisesti täällä kirjoittelevan nimimerkin kannanotot. Ei tunnu hän keksivän, mitä mieltä itse on.

Toisaalta hän tuomitsee kotieläintalouden merkittävävästi olosuhdehaittaa suuremman alueellisen tukieron mm. siitä syystä, että se edesauttaa tuotannon siirtymistä pohjoiseen.  Tästä olen samaa mieltä.

Kuitenkin heti perään nimimerkki syyllistää MTK:n ja MMM:n siitä, että Tornion navettahanke, jonka piti olla kaikkea muuta kuin tukien perässä juoksemista, peruuntuu syistä, joiden ei pitänyt investointipäätökseen edes vaikuttaa.

En minä tuommoista ymmärrä. Ymmärrättekö te? Mitä Vaahteramäellä oikein on tapahtunut?

Vaahteramäellä huomasivat että kun etelässä on +5, niin lapin kairassa saattaa ollakkin -40 pakkasta. ;D

Eilen oli etelässä -20 utsjoella +1

Eilinen olikin tilasto virhe. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Keskustelun avaajan kommentit ovat tasan oikeita.
Nämä tunarit ovat aina antaneet ymmärtää tietävänsä asioista kaiken, mutta naurettava sekoilu minkä puolesta milloinkin ollaan, on saanut nämä tunarit näyttämään siltä, mitä he ovatkin - typeriä.

elkao

  • Vieras
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Tämähän on kuin päiväkodin hiekkalaatikolla! ???

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Tämähän on kuin päiväkodin hiekkalaatikolla! ???

Joo mut päiväkodin hiekkalaatikossa ei ole kissanpaska ym ylläreitä.
Kui mää ain olen paras?

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10561
  • Expertus dico....
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Tämähän on kuin päiväkodin hiekkalaatikolla! ???

Niinpä, joskus tuntuu että tämä agro on vajukkien temmellyskenttä/hiekkalaatikko. Asioista voi olla eri mieltä mutta jotkut vain osaavat tehdä sen tyylikkäästi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Olisiko nyt jo valinnan paikka?
Tämähän on kuin päiväkodin hiekkalaatikolla! ???

Niinpä, joskus tuntuu että tämä agro on vajukkien temmellyskenttä/hiekkalaatikko. Asioista voi olla eri mieltä mutta jotkut vain osaavat tehdä sen tyylikkäästi.

Kuules Luomujussi... jos sää luulet, että joku on ns. normaali, niin sää et tunne sitä kunnolla.
Kui mää ain olen paras?

Kunnon ihminen

  • Vieras

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Kattilapää...

Sulta, kattilapäinen kepuluuseritollo, ei oo kysytty mitään... mä oon missä haluun, sä siellä minne löydät - ja ota lääkkees.
[/quote]

Jaaha. Täällä taas yksi Karkkilan/ Karjaan tohtori jakaa lääkkeitä   ;D :D ;D :D

Viimeksi muokattu: 11.01.10 - klo:09:15 kirjoittanut webmaster2L