Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe lisätkää...  (Luettu 2546 kertaa)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3604
Vs: lisätkää...

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: lisätkää...
ei vitsejä, vain omat tiedot...:

https://service.aspida.com/tilaajavastuu.fi/








Siiis niinku....................

tietoa palveluntarjoajista helposti ja kattavasti...

ei tuo tietysti kaikkia tarkoita. tilaajavastuulain perusteella rekisteröinti tarvitaan vain niiltä, jotka harjoittavat aliurakointia tai vuokratyötä...

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2006/20061233

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: lisätkää...
Mikähän täs on takana? taas ketunhäntä kainalossa? Älyllisesti korkeampaa. ???
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: lisätkää...
[quote author=agrobaatos link=topic=1487.msg18901#msg18901

tietoa palveluntarjoajista helposti ja kattavasti...

ei tuo tietysti kaikkia tarkoita. tilaajavastuulain perusteella rekisteröinti tarvitaan vain niiltä, jotka harjoittavat aliurakointia tai vuokratyötä...

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2006/20061233


[/quote]

Täson nyt väärinkäsitys. Tuonne palveluun ei tämä laki velvoita rekisteröitymään ketään. Eikä taatusti velvoita työn tilaajaa maksamaan mistään palvelusta, vaan työn teettäjä/tilaaja pyytää yritystä toimittamaan ko. tiedot ja yritys on ne velvoitettu tuon lain perusteella toimittamaan.

Taas yksi yritys rahastaa kaikkia mahdollisia, vähän samoin kuin nämä kaikenmaailman yritys-, puhelin-, markkinointitietofirmat: ensin rahastavat maksullisilla numeroilla näiden tietojen kysyjiä, ja sen lisäksi soittelevat yrityksille ns. tietojen tarkistamispuheluita, jonka jälkeen ilmoitetaankin jotta "näillä tiedoilla tämä palvelu voimassa vuoden xxx eurolla".

Ja paskat, kaikille olen aina sanonut jotta jos siellä jotain minun yrityksestäni on niin ota kaikki pois sieltä - eikä yhdestäkään ole minun tietoni hävinneet. Mitäpä virkaa olisikaan puhelinnumerotiedustelulla, josta soittava asiakas ei saisikaan tietoja.....

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: lisätkää...
[quote author=agrobaatos link=topic=1487.msg18901#msg18901

tietoa palveluntarjoajista helposti ja kattavasti...

ei tuo tietysti kaikkia tarkoita. tilaajavastuulain perusteella rekisteröinti tarvitaan vain niiltä, jotka harjoittavat aliurakointia tai vuokratyötä...

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2006/20061233



Täson nyt väärinkäsitys. Tuonne palveluun ei tämä laki velvoita rekisteröitymään ketään. Eikä taatusti velvoita työn tilaajaa maksamaan mistään palvelusta, vaan työn teettäjä/tilaaja pyytää yritystä toimittamaan ko. tiedot ja yritys on ne velvoitettu tuon lain perusteella toimittamaan.

Taas yksi yritys rahastaa kaikkia mahdollisia, vähän samoin kuin nämä kaikenmaailman yritys-, puhelin-, markkinointitietofirmat: ensin rahastavat maksullisilla numeroilla näiden tietojen kysyjiä, ja sen lisäksi soittelevat yrityksille ns. tietojen tarkistamispuheluita, jonka jälkeen ilmoitetaankin jotta "näillä tiedoilla tämä palvelu voimassa vuoden xxx eurolla".

Ja paskat, kaikille olen aina sanonut jotta jos siellä jotain minun yrityksestäni on niin ota kaikki pois sieltä - eikä yhdestäkään ole minun tietoni hävinneet. Mitäpä virkaa olisikaan puhelinnumerotiedustelulla, josta soittava asiakas ei saisikaan tietoja.....
[/quote]

pidän todennäköisenä, etten ole asiaa täysin ymmärtänyt...

mutten kuitenkaan halua joutua tilanteeseen, jossa joku neropatti kieltäytyy maksamasta laskuaan koska tietojani ei löydy ko. sivustolta...

varsin kattavasti ko. lähteestä löytyy rekisteröidyistä yrittäjistä tietoa maksuttomastikin...

vasta pdf-raportin tilaus ko. sivustolta maksaa sen 24 euroa verottomana...