Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyviä TV ohjelmia  (Luettu 13334 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kaikki on kaunista mikä roikkuu...
Uutiset ja sää

Riippuu säästä.

Jaa säätilan esittelijästä. Esim. Anne Linnapuro on ihan ok...

Se säätyttö "Liisa" on nykyään niin tiineenä että puolet Etelä-Suomesta peittyy. Ja takapuoli peittää Norjan. Onkohan tämäkin joku salajuoni A ja B-alueiden kiusaksi  ;D
On se silti oikein herttainen ja mielellään sen sääennustusta katsoo. AB alueelle tuosta onkin kiusaa, kyllä taaskin vaaka kallistuu lisää c alueelle  :D :D

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day

AgriAllah

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 782
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Tranceforming the world

Kuutamoviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Vs: Esittelijä...
Uutiset ja sää
Riippuu säästä.
Jaa säätilan esittelijästä. Esim. Anne Linnapuro on ihan ok...

Anne Borgström on ylivertainen  ::) ::) ::) ::)

Juu, Annella on kaikki siellä missä pitää. ;)
Juu ollaan emännän kanssa kovasti yhtä mieltä siitä, että jos joku kolmas pyörä otettas peräkammariin, niin kyllä Anne olis  varmasti molempien mieleen  :D ;)

Kyllä PASILA on ihan omassa luokassaan nykyajan sarjoista. Ja krapulapäivänä katotaan tuho-osastoa dvdltä ;D

ana111

  • Vieras
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Rintamäkeläiset on paras sitä muuten kattovat myös nykyajan tehotilojen isännät ,siinä on sitä nostalgiaa. ;D ;D
...ja Metsoloista puhumattakaan...oli joku vuosi sitten,keskiviikkoiltaisin ohjelma,siinä oli mm.se naiseläinlääkäri ja velkainen isontilan isäntä,jolla oli naakkojen takia salmonellaongelma,sitä oli hauska katsoa ja seurata mikä kohta ei vastaa todellisuutta.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  LEHMÄN VUOSI

sevon

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Vielä virtaa ,paras ohjelma, saap kunnolla nauraa

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Mää ajattelin että menis kattomaan uuden Havukka-ahon mutta...

V ittu en voi sietää kattoa sen T. Korpelan naamaa!  Se on nykyään joka helvetin ohjelmassa.

Ko tyyppi ei ole millään lailla näyttelijä.
Kui mää ain olen paras?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Mää ajattelin että menis kattomaan uuden Havukka-ahon mutta...

V ittu en voi sietää kattoa sen T. Korpelan naamaa!  Se on nykyään joka helvetin ohjelmassa.

Ko tyyppi ei ole millään lailla näyttelijä.

Joo, se että sama näyttelijä on vähän joka ohjelmassa, kuluttaa kyllä kaveria, tavallaan siltä menee kokonaan uskottavuus.
Korpela tulee kyllä aika monesti vastaan näissä ohjelmissa, kannattaisi ehkä pysyä siellä teatterin puolella jonkun aikaa ...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hyviä TV ohjelmia

Joo, se että sama näyttelijä on vähän joka ohjelmassa, kuluttaa kyllä kaveria, tavallaan siltä menee kokonaan uskottavuus.
Korpela tulee kyllä aika monesti vastaan näissä ohjelmissa, kannattaisi ehkä pysyä siellä teatterin puolella jonkun aikaa ...
[/quote]

Varsinkin kun se on täysin mukautumiskyvytön mihinkään rooliin.

Sama juoponnaama joka rooliin vaan on tyypin tyyli.
Kui mää ain olen paras?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Pakosarjaa olen katellu.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Nyt kun mulla on uusi laajakuvatelkkari niin voin kattella McLeodin Tyttäret- sarjaa.

Miksi?

No kun niillä on kaikilla niin iso alaleuka siinä sarjassa, ettei mahtunnu aiemmin kuvaruutuun.
Kui mää ain olen paras?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Sä siinä sitten Pariisissa samalla parvella kun taannoin Adolf?

Ei niillä mitään vikaa leuoissa,nättejä ovat.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Pakosarjaa olen katellu.
Ei imusarja kiinnosta?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Olen sellaisenkin nähnyt.Seurakuntakodin pihassa kesällä päivää paistattelevat,jopa viisisylinterisen +80v.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hyviä TV ohjelmia
Olen sellaisenkin nähnyt.Seurakuntakodin pihassa kesällä päivää paistattelevat,jopa viisisylinterisen +80v.
;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159