Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valaiskaapa tyhmää...  (Luettu 6054 kertaa)

~Tuulia ~

  • Vieras
Valaiskaapa tyhmää...
Minä kun en ymmärrä mitään noista traktoreista, niin kertokaapa, mikä se on Paras Merkki  ??? ::)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Hyvä kysymys ja jatkumona voisi kysyä, kannattaako suomalaisen kuluttajan puolustaa kotimaista elintarviketuotantoa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Todella hienoja mielipiteitä ja jatkaisinkin aiheesta kysymällä, pitäisikö minun ostaa mäyräkoira tänä iltana ????

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Tuulian kannattais penkoilla arkistojen aarteita niin saisi sinänsä yksinkertaiseen kysymykseen kauheen sekamelskan 'keskustelua' aiheesta,eikä mitään tolkkua.... ;D

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Tuulian kannattais penkoilla arkistojen aarteita niin saisi sinänsä yksinkertaiseen kysymykseen kauheen sekamelskan 'keskustelua' aiheesta,eikä mitään tolkkua.... ;D
Minä haluaisinkin ihan selkeän listan, 1. 2. jne... Naapurin isäntä osti Valtran ja on se sitä kehunu! Ja onhan se upee näky...siis se Valtra  :D

Veeti

  • Vieras
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Minä kun en ymmärrä mitään noista traktoreista, niin kertokaapa, mikä se on Paras Merkki  ??? ::)

Verkutsooni, jos Timpalta kysyt

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Son kuule sillälailla jotta nuos traktoriis on vähä sama ku akoos, oma on paree ku toisen oma. Jos omasta traktorista ottaa eron niin sitte se paras raktori voi olla vaikka jonku toisen vanha tai ulukomaalaanen.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Niin ja se toiseksi paras, se on aika tapauskohtaanen juttu. Riippuu siitäkin että haluaako sen ittellensä ja kenellä se on. Jos on sopivan kares niin naapurin  traktorimerkki ei ittelle kelepaa.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Täytyy sanoa, että tuo Renen selostus on aika kuvaava.  :D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Eikös tähän syöttiin tarttunut yksikään merkkifanaatikko vai onko se niin että naiselle on aivan turhaa selittää autojen ja traktoreiden ominaisuuksia??

Aulis Anttila

  • Vieras
Naiset...
Eikös tähän syöttiin tarttunut yksikään merkkifanaatikko vai onko se niin että naiselle on aivan turhaa selittää autojen ja traktoreiden ominaisuuksia??

Kampiakselin syvin olemus kannattaa  ::) ::) ::) ::)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Eräälle naiselle auto oli auto ja traktori traktori... niin no, lintuja oli sentäs kahdenlaisia, isolintu ja pikkulintu. ;D

Viimeksi muokattu: 08.01.10 - klo:13:31 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8699
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
Paras on tietty tää mun monimerkkitraktori, sitä ei voi merkkifanaatikot moittia. :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
parraat raktorimekit alakaa Veellä, eli Valametti, Valtra,  Voortti, Ventti, Viijjatti, Verku, Volovo...
Elämä on parasta kometiijjaa

ana111

  • Vieras
Vs: Valaiskaapa tyhmää...
kolme ärrällä alkavaa automerkkiä forssassa.