Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 03.01.10 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: rt - 03.01.10 - klo:18:53Mulla on kaikki epsanjalaaset tuotteet boikotissa härkätaistelun takia Suosittelen muillekin.....V1ttu kun Jontikassa oli epsanjalaanen työntövarsi, joutui vaihtamaan (hydrauliseen) Italialaiseen.....Mulla on boikotissa kaikki Israelilaiset tuotteet, sattuneesta syystä...Eihän sieltä tuoda muuta kuin Jaffa appelsiineja ?Oletko appelsiineilla allerginen ?
Lainaus käyttäjältä: rt - 03.01.10 - klo:18:53Mulla on kaikki epsanjalaaset tuotteet boikotissa härkätaistelun takia Suosittelen muillekin.....V1ttu kun Jontikassa oli epsanjalaanen työntövarsi, joutui vaihtamaan (hydrauliseen) Italialaiseen.....Mulla on boikotissa kaikki Israelilaiset tuotteet, sattuneesta syystä...
Mulla on kaikki epsanjalaaset tuotteet boikotissa härkätaistelun takia Suosittelen muillekin.....V1ttu kun Jontikassa oli epsanjalaanen työntövarsi, joutui vaihtamaan (hydrauliseen) Italialaiseen.....
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 03.01.10 - klo:20:38Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 03.01.10 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: rt - 03.01.10 - klo:18:53Mulla on kaikki epsanjalaaset tuotteet boikotissa härkätaistelun takia Suosittelen muillekin.....V1ttu kun Jontikassa oli epsanjalaanen työntövarsi, joutui vaihtamaan (hydrauliseen) Italialaiseen.....Mulla on boikotissa kaikki Israelilaiset tuotteet, sattuneesta syystä...Eihän sieltä tuoda muuta kuin Jaffa appelsiineja ?Oletko appelsiineilla allerginen ?Tuodaan sieltä suunnalta muitakin kuin Jaffa-appelsiineja, joille olen allerginen...
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 03.01.10 - klo:20:37Mulla on boikotissa kaikki Israelilaiset tuotteet, sattuneesta syystä...Eihän sieltä tuoda muuta kuin Jaffa appelsiineja ?Oletko appelsiineilla allerginen ?
Mulla on boikotissa kaikki Israelilaiset tuotteet, sattuneesta syystä...
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 03.01.10 - klo:20:38Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 03.01.10 - klo:20:37Mulla on boikotissa kaikki Israelilaiset tuotteet, sattuneesta syystä...Eihän sieltä tuoda muuta kuin Jaffa appelsiineja ?Oletko appelsiineilla allerginen ?Tuodaanhan muutakin, esim. Jenkit ovat järjestäneet niille mm. Alliance-renkaat jne.jeepin ja emo-heikin liikeidea on varmaan myydä eläimiä rituaaliteurastajille Paljonkohan noissa skaboissa on matadorien ja Härkien kuolleisuuden suhde, 1:1000 ?Kerrankin oikea kohtalo matadorille
EI HERKILLE : http://www.iltalehti.fi/nettitv/?13236584Perinne kulttuuria.
Eikös Juan Carlos I vastannut muutama vuosi sitten taisteluiden lopettamisvaatimuksiin niin, että ennemmin Espanja eroaa Euroopan unionista kuin lopettaa härkätaistelut Espanjasta ja espanjalaisista pidän, mutta tuon turhan eläinrääkkäyksen saisivat lopettaa välittömästi. Kaikki perinteet eivät todellakaan ole säilyttämisen arvoisia ja hienoja.
Viimeksi muokattu: 04.01.10 - klo:01:48 kirjoittanut jeep
kakolaiset kuten aukki sanos tästäki harrastuksesta: täytyyhän heillä olla jotaki ylevää kulttuurija
Jos viljelijä menettää henkensä korvamerkkejä laittaessa niin silloin ei kovin monet hurraa sonnin puolesta. Kaksinaismoralismia?