LO onnistui:
http://www.iltalehti.fi/talous/2010011210915318_ta.shtml
..Volvo Kiinaan
Kiina nousee jossei tänä vuonna, niin viimeistään kahden vuoden sisällä maailman suurimmaksi autojen markkina-alueeksi, esim. Kiinassa maajusseille maksetaan tukea auton ostoon, kuten myös kodinkoneisiin.
Tuki ei ole kovin suuri, mutta vauhdittaa kaupankäyntiä hurjasti, joka on homman tarkoituskin ja samalla luodaan maailman suurimpia kotimarkkinoita.
Kiina menee tämän laman yli maailman suurimpien kotimarkkinoiden vetämänä, Volvolle merkkinä on pelastus, että siitä tulee "kiinalainen" merkkituote ja samalla laadun määritelmä sielläpäin.
Se on selvä, että tulevaisuudessa pääosa Volvoista tehdään Kiinassa, tuskimpa työnjälki siitä huononee ....