Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe A.R.Vaja  (Luettu 6361 kertaa)

sorkkahessu

• Vieras
Vs: A.R.Vaja
Hopo ei tullut pihalle vaikka odottelin,tietokoneen ruutu loisti sinisenä kun hopo istui vieressä. Vilu tuli,joten läksin pois hopon pihalta. Että se siitä :o :D :D :D :D :D
Etpäs ollut , pelkuri olet

Pitäisi varmaan tehdä sille sun tietokoneelle sellainen virtuaalipiha, jossa voisi itse kukakin käydä kokeilemassa nettipersoonana ????
Ei tartte , meikä ei ole ennenkään kusipäille periks antanut eikä nytkään . Verä ***** päähäs pelle .

emo-heikki

• Vieras
Hopo ei tullut pihalle vaikka odottelin,tietokoneen ruutu loisti sinisenä kun hopo istui vieressä. Vilu tuli,joten läksin pois hopon pihalta. Että se siitä :o :D :D :D :D :D
Etpäs ollut , pelkuri olet

Pitäisi varmaan tehdä sille sun tietokoneelle sellainen virtuaalipiha, jossa voisi itse kukakin käydä kokeilemassa nettipersoonana ????
Ei tartte , meikä ei ole ennenkään kusipäille periks antanut eikä nytkään . Verä ***** päähäs pelle .

Joo, ei pidä antaakkaan periksi, sellasille jotka käy käsiksi henkilökohtaisiin asioihin ????

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]Ei tartte , meikä ei ole ennenkään kusipäille periks antanut eikä nytkään . Verä ***** päähäs pelle .
[/quote]

Hopotus houkutelee karvasii äijii,kuka tietää mihi ???

sorkkahessu

• Vieras

[/quote]

[/quote]Entäs itte , vedät jotakin paska huumoria vai , olet ruma , olet köyhä , olet pelle , olet runkkari ja tyhmä .
Hullu jos olisit saisit eläkettä .  ;D

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]Entäs itte , vedät jotakin paska huumoria vai , olet ruma , olet köyhä , olet pelle , olet runkkari ja tyhmä .
[/quote]

mut gay hippoihis e varmast osallistu

sorkkahessu

• Vieras

Entäs itte , vedät jotakin paska huumoria vai , olet ruma , olet köyhä , olet pelle , olet runkkari ja tyhmä .
[/quote]

mut gay hippoihis e varmast osallistu
[/quote]Ei meillä sellasii piretäkkään eli hanki poikakaveris muualta  ;D

A.R.Vaja

• Vieras
Mites hopon hipat meni ;) :D

sorkkahessu

• Vieras
Mites hopon hipat meni ;) :D
Meillä ei juhlittu eikä arvaajaa näkyny

sorkkahessu

• Vieras
Rauhoitu hopo hieman ;) :D :D :D
Mä olen ihan rauhallinen

sorkkahessu

• Vieras
Jaa,vai on homohopo nyt rauhallinen,siis sai gay-illassa riittävästi.
Susta lähtee nyt rikosilmoitus  :P

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
IP osoite todella löytyy aika nopeasti kun rikosilmoitus on tehty. Ja polliisit käyvät arvajalla kylässä. Ehkä kunnanlääkärin kanssa...

Entäs nämä prepaid-liittymät, jos laitan omaan kännykkääni priipeid-kortin ja alan lähetellä hävyttömyyksiä
sin sun tänne. Eikös operaattori pysty jäljittämään kännykän puk-koodin perusteella kuka on kyseessä vaikka on
r-kiskalta ostettu priipeidi?
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

• Vieras
IP osoite todella löytyy aika nopeasti kun rikosilmoitus on tehty. Ja polliisit käyvät arvajalla kylässä. Ehkä kunnanlääkärin kanssa...

Entäs nämä prepaid-liittymät, jos laitan omaan kännykkääni priipeid-kortin ja alan lähetellä hävyttömyyksiä
sin sun tänne. Eikös operaattori pysty jäljittämään kännykän puk-koodin perusteella kuka on kyseessä vaikka on
r-kiskalta ostettu priipeidi?
Jaa'a , mahdollisuus on . Nykyään se on laitonta parivuotta sitten ei ollut .

A.R.Vaja

• Vieras
Hopo ym.on pudonnut kelkasta pahimman kerran,eikös kunnanlääkääri kuulu 60-luvulle :D :D :D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hopo ym.on pudonnut kelkasta pahimman kerran,eikös kunnanlääkääri kuulu 60-luvulle :D :D :D

Eiei kuulu vain 60 luvulle. Kyllä kunnanlääkäri voi tulla ja työntää sun torpan nurin.

Mitäs siihen sanot?
Kui mää ain olen paras?

A.R.Vaja

• Vieras
siitä vaan sitten