Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näitä järjenjättiläisiä  (Luettu 8692 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22051
Näitä järjenjättiläisiä
tämä puolue on pullollaan.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hyss%C3%A4l%C3%A4+Sairaalat+iltaisin+yksityisl%C3%A4%C3%A4k%C3%A4reiden+k%C3%A4ytt%C3%B6%C3%B6n/1135233244550

Meinaako, jotta terkkarit siirtyy vallan iltavuoroon tai ettei tartte lääkärin raahautua  muualle pitämään yksityispraktiikkaa.

Hätähuuto, jotta edes jotain terveydenhoitoalan ammattilaisia saataisiin syrjäkylille ,tiettömien taipaleiden taakse.Kaikkea se keskustan hallitusvastuu teettää.

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Oho sano Eemeli!
Sitte kun tua asia toteutuu eemeli toristaa täälä notta kokooomuksen ansio.

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Ja taas Eemeli ohoh..
tämä puolue on pullollaan.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hyss%C3%A4l%C3%A4+Sairaalat+iltaisin+yksityisl%C3%A4%C3%A4k%C3%A4reiden+k%C3%A4ytt%C3%B6%C3%B6n/1135233244550

Meinaako, jotta terkkarit siirtyy vallan iltavuoroon tai ettei tartte lääkärin raahautua  muualle pitämään yksityispraktiikkaa.

Hätähuuto, jotta edes jotain terveydenhoitoalan ammattilaisia saataisiin syrjäkylille ,tiettömien taipaleiden taakse.Kaikkea se keskustan hallitusvastuu teettää.

Mietihän Eemeli missä suurimmat jonot on mm. hammashoidossa ? Taitaa olla kuule ihan muualla kuin tiettömien taipaleiden takana.. Tiettömien taipaleiden takana on vielä itsehoitolääkitys voimissaan ohoh... ;) ;)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Oho sano Eemeli!
Sitte kun tua asia toteutuu eemeli toristaa täälä notta kokooomuksen ansio.

   No onhan se kokoomuksen ansio, vai mitä :D
Tää yksityistäminen on oikeen positiivinen asia. Valiokin pitäis yksityistää. Nyt se toimii liikaa Leninin teorioden mukaan. Siis jos haetaan 100l maitoa 100km päästä ,ei rahtia lasketa. Toiset tuottajat maksaa sen. :D

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Kyllä Sepe tietää, vai tietääkö ?
Sitte kun tua asia toteutuu eemeli toristaa täälä notta kokooomuksen ansio.

   No onhan se kokoomuksen ansio, vai mitä :D
Tää yksityistäminen on oikeen positiivinen asia. Valiokin pitäis yksityistää. Nyt se toimii liikaa Leninin teorioden mukaan. Siis jos haetaan 100l maitoa 100km päästä ,ei rahtia lasketa. Toiset tuottajat maksaa sen. :D

Ja taas Sepe paljasti itseään. Valioko käy hakemassa maidon ? Mikä yhtömuoto Valiossa on ? Ketkä omistaa ? Lenin on kuule sulla omassa pääkuoressa ;D ;D. Ja tuskin 100 litraa käydään enää nykypäivänä kovinkaan kaukaa....Tuottajaosuuskunnat päättää siitä. Valio hoitaa reittisuunnittelun. Että näin tällä kertaa Sepe...

Viimeksi muokattu: 13.01.08 - klo:15:38 kirjoittanut Loordi Fordson

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Vs: Näitä järjenjättiläisiä
Eikös se Gephartin Hannes osuustoimintaliikeen perustaja ollu paremminki kokoomuksen poikia?

Onko loikannu Leniinin porukkaha kualemansa jäläkihi? :o

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kyllä Sepe tietää, vai tietääkö ?
Sitte kun tua asia toteutuu eemeli toristaa täälä notta kokooomuksen ansio.

   No onhan se kokoomuksen ansio, vai mitä :D
Tää yksityistäminen on oikeen positiivinen asia. Valiokin pitäis yksityistää. Nyt se toimii liikaa Leninin teorioden mukaan. Siis jos haetaan 100l maitoa 100km päästä ,ei rahtia lasketa. Toiset tuottajat maksaa sen. :D

Ja taas Sepe paljasti itseään. Valioko käy hakemassa maidon ? Mikä yhtömuoto Valiossa on ? Ketkä omistaa ? Lenin on kuule sulla omassa pääkuoressa ;D ;D. Ja tuskin 100 litraa käydään enää nykypäivänä kovinkaan kaukaa....Tuottajaosuuskunnat päättää siitä. Valio hoitaa reittisuunnittelun. Että näin tällä kertaa Sepe...

   Mä en oo mikään vilauttelija, kuten eräät :D
Mutta sen vaan sanon,että eräillä verenpaine nousoo jos vähän hierasoo.:D

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Näitä järjenjättiläisiä
Eihän tässä nyt sensorttisesta sairaudesta, paljastelusta kyse ollutkaan, hyi helevetti Seppo. Tiedonvalon liekki oli vähän Sepolla himmennyksissä...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näitä järjenjättiläisiä
Eihän tässä nyt sensorttisesta sairaudesta, paljastelusta kyse ollutkaan, hyi helevetti Seppo. Tiedonvalon liekki oli vähän Sepolla himmennyksissä...

  Jotensakkii tuntuu tuo kirjoittelus tutunomaiselta, mutta pois arvuuttelu meikäläisestä. Jokainen vastaa kirjoituksistaan.

  Mutta kuinkas se menikään se runo Fordson Majorista ,,,muistatko ?

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Näitä järjenjättiläisiä
Kuule minä oon sen verta tietämätön kaikesta täällä tapahtuvasta...En oo nähny mitään runoa Fordson Majoorista, kun olen aika uusi Agrossa. Turhaa arvuuttelua.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näitä järjenjättiläisiä
Kuule minä oon sen verta tietämätön kaikesta täällä tapahtuvasta...En oo nähny mitään runoa Fordson Majoorista, kun olen aika uusi Agrossa. Turhaa arvuuttelua.

 Niin uusihan sinä oot aina ollu uudella nicillä :D

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Näitä järjenjättiläisiä
Kuule minä oon sen verta tietämätön kaikesta täällä tapahtuvasta...En oo nähny mitään runoa Fordson Majoorista, kun olen aika uusi Agrossa. Turhaa arvuuttelua.

 Niin uusihan sinä oot aina ollu uudella nicillä :D

Nyt Sepellä alkaa jo iso ratas pahemman kerran heittää. Pitelehän Tatjanas huivista kiinni, ettei viedä... :D :D
Tytöt on aina sanoneet, että Loordi on suustaan hyvä....

Viimeksi muokattu: 13.01.08 - klo:16:18 kirjoittanut Loordi Fordson

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Näitä järjenjättiläisiä
Kuule minä oon sen verta tietämätön kaikesta täällä tapahtuvasta...En oo nähny mitään runoa Fordson Majoorista, kun olen aika uusi Agrossa. Turhaa arvuuttelua.

 Niin uusihan sinä oot aina ollu uudella nicillä :D

Muistatkos kuka se aikoinaan kehuskeli tukulla varaniccejä?? Taisi jopa luovuttaa niistä kaksi eräälle hyllytetylle.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näitä järjenjättiläisiä
Kuule minä oon sen verta tietämätön kaikesta täällä tapahtuvasta...En oo nähny mitään runoa Fordson Majoorista, kun olen aika uusi Agrossa. Turhaa arvuuttelua.

 Niin uusihan sinä oot aina ollu uudella nicillä :D

Nyt Sepellä alkaa jo iso ratas pahemman kerran heittää. Pitelehän Tatjanas huivista kiinni, ettei viedä... :D :D
Tytöt on aina sanoneet, että Loordi on suustaan hyvä....

  Samoin siellä, ota Lyylin helemasta kiinni kun meet lypsylle :D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22051
Vs: Ja taas Eemeli ohoh..
tämä puolue on pullollaan.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hyss%C3%A4l%C3%A4+Sairaalat+iltaisin+yksityisl%C3%A4%C3%A4k%C3%A4reiden+k%C3%A4ytt%C3%B6%C3%B6n/1135233244550

Meinaako, jotta terkkarit siirtyy vallan iltavuoroon tai ettei tartte lääkärin raahautua  muualle pitämään yksityispraktiikkaa.

Hätähuuto, jotta edes jotain terveydenhoitoalan ammattilaisia saataisiin syrjäkylille ,tiettömien taipaleiden taakse.Kaikkea se keskustan hallitusvastuu teettää.

Mietihän Eemeli missä suurimmat jonot on mm. hammashoidossa ? Taitaa olla kuule ihan muualla kuin tiettömien taipaleiden takana.. Tiettömien taipaleiden takana on vielä itsehoitolääkitys voimissaan ohoh... ;) ;)

Jos hyssälällä olisi ollut munaa olisi sanonut suoraan, jotta pienten keskustavetoisten käpykylien terveyskeskukset joutaa yksityistää, jolloin poistuu yksi keinotekoinen jarru rupukylien yhdistämiseen kuntaliitoksilla.Tuo uutinen oli taas sitä omaa, ikäänkuin kaikille jotain.

Ja nykyään saa varsin hyvää ja nopeaa terveydenhuoltopalvelua, jos on itse valmis pikkuisen maksamaan.Toista se on niille, jotka ovat tottuneet saamaan Mannerheimintien palvelut tiettömien taipaleiden taakse ja ilmaiseksi muiden kustantamana.