Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulaisen aluepolitiikan helmiä...  (Luettu 2996 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Olutliitto on nimennyt Matti Vanhasen vuoden 2009 Pahaksi Nuutiksi. Oluenkuluttajien mukaan Vanhasen pääministerikausina oluesta on tullut ongelmajuomisen syntipukki ja poukkoilevan alkoholipolitiikan käsikassara. Olutliiton mielestä pääministeri on myös osasyyllinen Hartwallin Tornion-panimon lakkauttamiseen.

Veeti

• Vieras
Vs: Kepulaisen aluepolitiikan helmiä...
Olutliitto on nimennyt Matti Vanhasen vuoden 2009 Pahaksi Nuutiksi. Oluenkuluttajien mukaan Vanhasen pääministerikausina oluesta on tullut ongelmajuomisen syntipukki ja poukkoilevan alkoholipolitiikan käsikassara. Olutliiton mielestä pääministeri on myös osasyyllinen Hartwallin Tornion-panimon lakkauttamiseen.

........kunhan hoitaisi samalla tavalla pohjoisen maidon...

Aulis Anttila

• Vieras
Kepulandia kuriin...

Kepulandia pistetään kuriin... monellakin eri tavalla...
=
"Eduskunnan oikeusasiamiehen Riitta-Leena Paunion mielestä vanhustenhoidon puutteisiin pitäisi puuttua pakkokeinoilla. Paunion mukaan kunnat tulisi jopa pakottaa palkkaamaan lisää henkilökuntaa, jotta vanhusten hoito olisi parempaa. Paunio sanoo, että vanhuksia hoitavien laitosten valvonnassa on puutteita henkilökunnan vähyyden vuoksi."

Veeti

• Vieras
Vs: Kepulandia kuriin...

Kepulandia pistetään kuriin... monellakin eri tavalla...
=
"Eduskunnan oikeusasiamiehen Riitta-Leena Paunion mielestä vanhustenhoidon puutteisiin pitäisi puuttua pakkokeinoilla. Paunion mukaan kunnat tulisi jopa pakottaa palkkaamaan lisää henkilökuntaa, jotta vanhusten hoito olisi parempaa. Paunio sanoo, että vanhuksia hoitavien laitosten valvonnassa on puutteita henkilökunnan vähyyden vuoksi."

Onhan sosiaali- ja terveysministeriön budjetissa yksi joutilas raha siirrettäväksi vanhustenhoitoon: maatalouden lomituraha 220 milj e. Missään muussa maassa ei ole yhteiskunnan kustantamaa lomitusjärjestelmää.  Lomittajat ovat sopivia kääntämään mummojen kylkiä ja pyyhkimään paskoja, samantyyppistä työtä ovat tehneet navetoissakin.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Stalinistilaisen työvoimapolitiikan helmiä...
Niin ja onhan valtion budjetissa liitonrahoihinkin merkitty meno erä.
Missään muualla eurooppassa kuin Suomessa on tämmöinen ansiosidonnais järjestelmä. Hollanissa on lähimpänä, mutta sieläkin sillä erotuksella että liitonkassaan kertyy rahaa 1 kk oikeuttavaan korvauksen verran per työssäolovuosi ja töissä pitää olla yhtäjaksoisesti eikä niin kuin suomessa että silloin tällöin riittää.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
"Eduskunnan oikeusasiamiehen Riitta-Leena Paunion mielestä vanhustenhoidon puutteisiin pitäisi puuttua pakkokeinoilla

Kukapa se nyt täällä jo huutaa että mulle mulle, etpä kauan aikaa kerinnyt olla eläkkeellä kun jo ääni kellossa muuttui, eli sulla on aina oma persereikä aina lähinnä, no toisaalta sen ympärillähän sinä istutkin :-X :-\ :-* :'(

Viimeksi muokattu: 21.12.09 - klo:16:17 kirjoittanut koponen

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"Eduskunnan oikeusasiamiehen Riitta-Leena Paunion mielestä vanhustenhoidon puutteisiin pitäisi puuttua pakkokeinoilla

Kukapa se nyt täällä jo huutaa että mulle mulle, etpä kauan aikaa kerinnyt olla eläkkeellä kun jo ääni kellossa muuttui, eli sulla on aina oma persereikä aina lähinnä, no toisaalta sen ympärillähän sinä istutkin :-X :-\ :-* :'(

No eräällä värillisen käsivarsinauhan kannatajilla on välillä aate ollut höllässä.
Yksikin sukulaismies aikanaan oli oikein kova punavasemistolaisduunari, mutta kun peri n.20 hehtaaria maata niin puolue kirjan värivaihtui melko rivakkaan siniseksi käsivarsinauhan kanssa.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

Aulis Anttila

• Vieras
Älä jauha paskaa...
"Eduskunnan oikeusasiamiehen Riitta-Leena Paunion mielestä vanhustenhoidon puutteisiin pitäisi puuttua pakkokeinoilla Kukapa se nyt täällä jo huutaa että mulle mulle, etpä kauan aikaa kerinnyt olla eläkkeellä kun jo ääni kellossa muuttui

Olen tällä saitilla vaatinut iät ja ajat Kepulandian pers´aukisten rosvokuntien pistämistä kuriin ja järjestykseen... eli noudattamaan lakia - että lässynlässyn sekuliluuseritomppelikepuääliö. Sä.

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Älä jauha paskaa...
"Eduskunnan oikeusasiamiehen Riitta-Leena Paunion mielestä vanhustenhoidon puutteisiin pitäisi puuttua pakkokeinoilla Kukapa se nyt täällä jo huutaa että mulle mulle, etpä kauan aikaa kerinnyt olla eläkkeellä kun jo ääni kellossa muuttui

Olen tällä saitilla vaatinut iät ja ajat Kepulandian pers´aukisten rosvokuntien pistämistä kuriin ja järjestykseen... eli noudattamaan lakia - että lässynlässyn sekuliluuseritomppelikepuääliö. Sä.
Entäs kokoomuslaisten kunnissa , onko niissä asiat paremmin .

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän

Mitenkähän taas tuo sinun turha vaahtoamisesi liittyy tuohon mitä ylempänä oli vai taasko katkesi ajatus kesken lauseeseen, sitä en kyllä kiellä ettetkö olsi jauhanut tyhjää paskaa tällä palstalla iät ja ja ajat :-X :-* :'(

Nyt vaan hopi hopi hakemaan virikkeitä pitkän veteisiin päiviisi täältä http://www.elakelaiset.fi/  tai vaihtoehtoisesti täältäkin sulle löytyy puuhaa http://www.rauma.fi/kirjasto/pitsinnyplays.htm
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Älä jauha paskaa...

Tässä on kohta näillä "kepulaisilla" maaseutu kunnilla ja vähän muulakin kehäkolmosen ulkopuolisilla alueilla saatavia valtiolta. 20 vuoden puunmyynti verotuksesta kertyneet verot taitaa olla lähes kokonaan palauttamatta.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Älä jauha paskaa.aalis..

pahimmat ongelmat ovat pääkaupunkiseudun kunnissa, rahaa

riittää ainoastaan luksusvenesatamiin ja helikopterikenttiin

kaupunginjohtajienkin pitää lapinreissuilleen saada rakennusliike

maksajaksi :P

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kummasti alakanu suomeen tulemaan näitä persaukisija kuntija

kakojen ollessa valtion rahaministerinä

tilanne huonontunu holokkirerin hallituksen ajosta alakaen
Elämä edessä, niska takana.