Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulossa Agronet-Risteily  (Luettu 42258 kertaa)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Satakuntalaiset istuu jokainen yksin omassa pöydässään ravintolassa ja kyräilee toisiaan alta kulmien, murisee ja yrittää taklata ohi käveleviä.  >:( >:( >:(

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26110
  • vastustan
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Satakuntalaiset istuu jokainen yksin omassa pöydässään ravintolassa ja kyräilee toisiaan alta kulmien, murisee ja yrittää taklata ohi käveleviä.  >:( >:( >:(
ruokalistakin keittopainotteinen, veitsen ne iskis heti jonku selkään :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Veeti ja Eemeli pyörittää narua ja AULIS pomppii kun tasmaanian pussipiru kolmen kaljan jälkeen.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Satakuntalaiset istuu jokainen yksin omassa pöydässään ravintolassa ja kyräilee toisiaan alta kulmien, murisee ja yrittää taklata ohi käveleviä.  >:( >:( >:(

Mitä tekis Aulis , puheensa jälkeen mies vedettäis pariin kertaan köli ali ja joka kerran jälkeen kysyttäis : Vieläkö *****ilet .  ;D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Satakuntalaiset istuu jokainen yksin omassa pöydässään ravintolassa ja kyräilee toisiaan alta kulmien, murisee ja yrittää taklata ohi käveleviä.  >:( >:( >:(

Mitä tekis Aulis , puheensa jälkeen mies vedettäis pariin kertaan köli ali ja joka kerran jälkeen kysyttäis : Vieläkö *****ilet .  ;D

Ei saatana, siinähän menisi hyvää ryypäys aikaa hukkaan. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26110
  • vastustan
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Satakuntalaiset istuu jokainen yksin omassa pöydässään ravintolassa ja kyräilee toisiaan alta kulmien, murisee ja yrittää taklata ohi käveleviä.  >:( >:( >:(

Mitä tekis Aulis , puheensa jälkeen mies vedettäis pariin kertaan köli ali ja joka kerran jälkeen kysyttäis : Vieläkö *****ilet .  ;D
tuohan vois olla leikkimielisen vedonlyönnin kohde, kumpi hiljenee ennemmin, veeti vai aulis :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26110
  • vastustan
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Risteilyllä esiintyy myös kello 3 jälkeen uhkea ladatuin weppihenkilö
Cindy.
tyttö maalta on luvannu paljastaa kaiken klo 4.00 8) 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Sillä aikaa kun te ryyppäätte ja tappelette, niin minä panen teidän emäntiänne, olen nimittäin melkoisen kova panomies, yhtään  valehtelematta olen harrastanut seksiä elämäni aikana lähes 800 naisen kanssa, ehkä risteilyllä menee tonnin raja rikki, jos riittävästi emäntiä saapuu paikalle, minulla onkin sellainen käärme housuissa, että te muut olette kateudesta vihreitä, kun minä poika hoitelen teidän emäntänne tyytyväisiksi.

Olen mahottoman kova panomies.

Viimeksi muokattu: 19.12.09 - klo:18:59 kirjoittanut Kunnon ihminen

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Risteilyn aikana tietenkin olisi agronettiläisten karaoke-kilpailu,Veeti ainakin laulaisi edesmenneen Seppo Hanskin kappaleen ...... ...... ...... muistathan ...... sen ;)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Sillä aikaa kun te ryyppäätte ja tappelette, niin minä panen teidän emäntiänne, olen nimittäin melkoisen kova panomies, yhtään  valehtelematta olen harrastanut seksiä elämäni aikana lähes 800 naisen kanssa, ehkä risteilyllä menee tonnin raja rikki, jos riittävästi emäntiä saapuu paikalle, minulla onkin sellainen käärme housuissa, että te muut olette kateudesta vihreitä, kun minä poika hoitelen teidän emäntänne tyytyväisiksi.

Olen mahottoman kova panomies.

Hyvä kun ilmottauduit vapaaehtoiseksi, postissa saattaa tulla jokunen elatusapulasku jälkeenpäin. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Veeti erehty ottamaan kissansa mukaan risteilylle.
Tässä on jo ennakkoon minkä näkönen on Veetin kissa jälkeen risteilyn.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Veeti erehty ottamaan kissansa mukaan risteilylle.
Tässä on jo ennakkoon minkä näkönen on Veetin kissa jälkeen risteilyn.
  Taas on nauruunkuoleminen hilkulla  :D

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Nyt nauru seis sillä Veeti palveli Suomen raskasta Merivoimissa.
Tässä on kuva kun Veeti on oman taistelulaivansa kannella ryhdikkäänä ja ylväänä uhmaamaan vaaroja.
Toisessa kuvassa Aulis on alokasaikana harjoittelemassa lentämistä
Suomen Ilmavoimissa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Tässä on se Veetin taistelulaiva.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tulossa Agronet-Risteily
Eemeli (Veetin toinen persoona) on opettanut kissakin "tähtäilemään "
maitumiehiä" ,kissaa kyllä v...... kun se tykkäis hirveesti kermasta,
mutta Eemeli on julma eikä anna edes kissalleen mitään maitotuotteita. >:(
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !