Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tarkkaan ottaen .....  (Luettu 1308 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Tarkkaan ottaen .....
Tuottaja itse on vastuussa mitä tilalla tapahtuu , eläinlääkäri tekee tarkastuksen ja vastaa jos on sen laiminlyönyt .

Sirkka-Liisa Anttila ei ole vastuussa tapahtuneesta vaikka Aulis niin väittää .

Tulojen pieneminen tuskin on syy laiminlyönteihin koska eivät kaikki ole rikkomuksiin syyllistyneet .

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Tarkkaan ottaen .....
Tuottaja itse on vastuussa mitä tilalla tapahtuu , eläinlääkäri tekee tarkastuksen ja vastaa jos on sen laiminlyönyt .

Sirkka-Liisa Anttila ei ole vastuussa tapahtuneesta vaikka Aulis niin väittää .

Tulojen pieneminen tuskin on syy laiminlyönteihin koska eivät kaikki ole rikkomuksiin syyllistyneet .
No miksei ole vastuussa osaltaa, kun evira ei valvo eläinlääkärien tekosia. Ja eikös evira ole mmm:n alainen. Mut täs näkee taas, että kun akat soheltaa, niin jälki on tämän näköstä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tarkkaan ottaen .....
Evira ja TE-keskukset on täynnä luusereita >:( >:(
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Pelto-Jussi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 403
Vs: Tarkkaan ottaen .....
Sen kummemmin asiaa tuntematta minulle on syntynyt semmoinen käsitys, etteivät eläinlääkärit ole kovin hanakoita ilmoittelemaan kaikista näkemistään epäkohdista. Selvät rääkkäykset on tietysti asia erikseen, mutta lievissä tapauksisssa taitaa olla niin, ettei niihin juuri puututa kuin ehkä huomauttamalla.

Pahimpiin paikoihin ei elukkatohtoria tietenkään kutsuta edes käymään - siitähän olisi pelkkää kulunkia vain (vinkki Eviralle  :-X).

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Tarkkaan ottaen .....
Tuottaja itse on vastuussa mitä tilalla tapahtuu , eläinlääkäri tekee tarkastuksen ja vastaa jos on sen laiminlyönyt .

Sirkka-Liisa Anttila ei ole vastuussa tapahtuneesta vaikka Aulis niin väittää .

Tulojen pieneminen tuskin on syy laiminlyönteihin koska eivät kaikki ole rikkomuksiin syyllistyneet .
No miksei ole vastuussa osaltaa, kun evira ei valvo eläinlääkärien tekosia. Ja eikös evira ole mmm:n alainen. Mut täs näkee taas, että kun akat soheltaa, niin jälki on tämän näköstä.

Saattaa olla , mutta me itse vastaamme tekosistamme .

Aulis Anttila

  • Vieras
Täynnä...
Evira ja TE-keskukset on täynnä luusereita >:( >:(

Joo... eli SuoKustan sekulisakkia  :o :o :o :o

Naturalis

  • Vieras
Vs: Tarkkaan ottaen .....
Saattaa olla , mutta me itse vastaamme tekosistamme .

Sä nyt et pysty kantamaan vastuuta mistään... ;D