Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä  (Luettu 2967 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Ainaasta tyhjänjauhantaa simmonkadusta ja maitobandiiteista,tämmöttisille tsoukeille nauraa jo aidan seipäätkin ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä
Ainaasta tyhjänjauhantaa simmonkadusta ja maitobandiiteista,tämmöttisille tsoukeille nauraa jo aidan seipäätkin ;D

No ala sitten nauraa. Kyllä maailman yhden apilaksen naurua mahtuu rajattomasti.  ;D ;D ;D ;D ;D

ei tollattis moukil nauraa mä nauran vain matkallani pankkiin 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä
Heinon aejjanseipäellä ei naurata, poron perkele oli ottanu kaheksansattaa metrie aetalankaa sarviisa lasikuituseipäeneen. On siinä selevitteleminen (lihhoessa)
Elämä on parasta kometiijjaa

ezo6

  • Vieras
Vs: VEETIEEMELIN uskottavuus mennyttä
Ainaasta tyhjänjauhantaa simmonkadusta ja maitobandiiteista,tämmöttisille tsoukeille nauraa jo aidan seipäätkin ;D

No ala sitten nauraa. Kyllä maailman yhden apilaksen naurua mahtuu rajattomasti.  ;D ;D ;D ;D ;D

ei tollattis moukil nauraa mä nauran vain matkallani pankkiin 8)

Pettikö emäntäsi eli navetta piikasi selkä ja joudut hakeen vexeliä paskakoneen laittoon?  ;D ;D ;D ;D

Vai katkesiko vain kottikärrin ripa ja joudun investoimaan uuden kärrin?  ;D ;D ;D
Kottikärriä voi aina hitsata... ;DVeetieemeli tarvii päivityksen tälle vuosituhannelle... 8)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22293
Vs: Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä
No voihan se olla jotta siellä c-alueen omanapa-täpinäreiska-kepuluuseria naurattaa VIELÄ, mutta täällä a-b-alueella vähemmän, lähinnä itkettää, tämä mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle politiikka.

Ja voihan sitä noinkin koettaa, kun alkaa itsestä tuntumaan, jotta pian on paskat housuissa, siellä ahneilla c-alueen eläteillä.

Viimeksi muokattu: 18.12.09 - klo:06:32 kirjoittanut Eemeli

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä
, mutta täällä a-b-alueella vähemmän, lähinnä itkettää, tämä mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle politiikka.

onkohan sillä kokkoomuselaisuuvella semmonen ominaisuus että aiheuttaa etellä mainittuva :o
koska ei täällä oo tuommosta onkelmaa

mutta täältä puuttuu kakot lähes kokonaan
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä
No voihan se olla jotta siellä c-alueen omanapa-täpinäreiska-kepuluuseria naurattaa VIELÄ, mutta täällä a-b-alueella vähemmän, lähinnä itkettää, tämä mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle politiikka.

Ja voihan sitä noinkin koettaa, kun alkaa itsestä tuntumaan, jotta pian on paskat housuissa, siellä ahneilla c-alueen eläteillä.
Onkos kakolaiset tissinkoittajat palauttaneet tukirahat takas c-alueella ?

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Vs: Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä
Esittäisin, että unohdetaan nämä kakolaisten yksi(pers-)silmäiset horinat, jolloin päästäisiin keskustelemaan todellisista asioista suomalaisen maatalouden kehittämiseksi. Aina on tar***** uusia näkemyksiä ja ennakkoluulottomuutta vaan kehiin.

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvä idea...
Esittäisin, että unohdetaan nämä kakolaisten yksi(pers-)silmäiset horinat, jolloin päästäisiin keskustelemaan todellisista asioista suomalaisen maatalouden kehittämiseksi. Aina on tar***** uusia näkemyksiä ja ennakkoluulottomuutta vaan kehiin.

Juu... tundran tuewt samalle tasolle kuin ihmistenkin ilmoilla on... ja sikalat kuntoon... siitä se lähtee  ::) ::) ::) ::)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Hyvä idea...
Esittäisin, että unohdetaan nämä kakolaisten yksi(pers-)silmäiset horinat, jolloin päästäisiin keskustelemaan todellisista asioista suomalaisen maatalouden kehittämiseksi. Aina on tar***** uusia näkemyksiä ja ennakkoluulottomuutta vaan kehiin.

Juu... tundran tuewt samalle tasolle kuin ihmistenkin ilmoilla on... ja sikalat kuntoon... siitä se lähtee  ::) ::) ::) ::)
Onko sikalat rikki .

Aulis Anttila

  • Vieras
...rikki...
Esittäisin, että unohdetaan nämä kakolaisten yksi(pers-)silmäiset horinat, jolloin päästäisiin keskustelemaan todellisista asioista suomalaisen maatalouden kehittämiseksi. Aina on tar***** uusia näkemyksiä ja ennakkoluulottomuutta vaan kehiin.
Juu... tundran tuet samalle tasolle kuin ihmistenkin ilmoilla on... ja sikalat kuntoon... siitä se lähtee  ::) ::) ::) ::)
Onko sikalat rikki .

Sirkka-Liisa Anttila, vastuuministeri, totesi TV-uutisssa "nyt nähdään ovatko kuluttajat valmiita maksaman lisää hintaa, joka on edellytys hyvästä hoidosta" Eli jos ei olla valmiita maksamaan niin eläimiä saa kohdella huonosti.

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä
No voihan se olla jotta siellä c-alueen omanapa-täpinäreiska-kepuluuseria naurattaa VIELÄ, mutta täällä a-b-alueella vähemmän, lähinnä itkettää, tämä mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle politiikka.

********* Kateus näemmä aiheuttaa änkytystä  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
In vino veritas

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: ...rikki...
Esittäisin, että unohdetaan nämä kakolaisten yksi(pers-)silmäiset horinat, jolloin päästäisiin keskustelemaan todellisista asioista suomalaisen maatalouden kehittämiseksi. Aina on tar***** uusia näkemyksiä ja ennakkoluulottomuutta vaan kehiin.
Juu... tundran tuet samalle tasolle kuin ihmistenkin ilmoilla on... ja sikalat kuntoon... siitä se lähtee  ::) ::) ::) ::)
Onko sikalat rikki .

Sirkka-Liisa Anttila, vastuuministeri, totesi TV-uutisssa "nyt nähdään ovatko kuluttajat valmiita maksaman lisää hintaa, joka on edellytys hyvästä hoidosta" Eli jos ei olla valmiita maksamaan niin eläimiä saa kohdella huonosti.
Ai vastuuministeri , sellaisesta en ole kuullukkaan . Lähetä Aulis Viinaselle terveisiä , ottaisin mielelläni korkorahoja takasin mitkä aiheutuivat tyhmästä valtionvarain ministeristä .

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: ...rikki...
Esittäisin, että unohdetaan nämä kakolaisten yksi(pers-)silmäiset horinat, jolloin päästäisiin keskustelemaan todellisista asioista suomalaisen maatalouden kehittämiseksi. Aina on tar***** uusia näkemyksiä ja ennakkoluulottomuutta vaan kehiin.
Juu... tundran tuet samalle tasolle kuin ihmistenkin ilmoilla on... ja sikalat kuntoon... siitä se lähtee  ::) ::) ::) ::)
Onko sikalat rikki .

Sirkka-Liisa Anttila, vastuuministeri, totesi TV-uutisssa "nyt nähdään ovatko kuluttajat valmiita maksaman lisää hintaa, joka on edellytys hyvästä hoidosta" Eli jos ei olla valmiita maksamaan niin eläimiä saa kohdella huonosti.
Ai vastuuministeri , sellaisesta en ole kuullukkaan . Lähetä Aulis Viinaselle terveisiä , ottaisin mielelläni korkorahoja takasin mitkä aiheutuivat tyhmästä valtionvarain ministeristä .
No kyllä joku vastuu pitäs sika sirkankin asiasta ottaa. On kaksi vuotta aikaa ollu laittaa asiat kuntoon. Jossain on vikaa, jos tiloilla ei ole asiat muuttuneet.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Tyhjän jauhajien uskottavuus mennyttä
No voihan se olla jotta siellä c-alueen omanapa-täpinäreiska-kepuluuseria naurattaa VIELÄ, mutta täällä a-b-alueella vähemmän, lähinnä itkettää, tämä mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle politiikka.

Ja voihan sitä noinkin koettaa, kun alkaa itsestä tuntumaan, jotta pian on paskat housuissa, siellä ahneilla c-alueen eläteillä.

eemelin onanoinnit taies mennä taas reisille 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?