Kaveri, joka vihaa ämteekoota ja kepua vielä enemmän kuin Veeti konsanaan, sai MTK-joulukortin. Siinä toivotettiin "hyvää kotimaista maitu-joulua". Allekirjoituksesta ei itse pirukaan ota selvää. Veeti ei sellaista joulukorttia saanut Taas kerran kepulais-ämteekoolaista epäoikeudenmukaisuutta!Pieni lohtu: AuA-kaan ei ole MTK-korttia saanut.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 15.12.09 - klo:13:07Kaveri, joka vihaa ämteekoota ja kepua vielä enemmän kuin Veeti konsanaan, sai MTK-joulukortin. Siinä toivotettiin "hyvää kotimaista maitu-joulua". Allekirjoituksesta ei itse pirukaan ota selvää. Veeti ei sellaista joulukorttia saanut Taas kerran kepulais-ämteekoolaista epäoikeudenmukaisuutta!Pieni lohtu: AuA-kaan ei ole MTK-korttia saanut. Sepe saa joka joulu kortin eduskunnasta. Ja arvatkaapa onko se kepu kortti
Viimeksi muokattu: 15.12.09 - klo:13:21 kirjoittanut Veeti
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 15.12.09 - klo:13:10Lainaus käyttäjältä: Veeti - 15.12.09 - klo:13:07Kaveri, joka vihaa ämteekoota ja kepua vielä enemmän kuin Veeti konsanaan, sai MTK-joulukortin. Siinä toivotettiin "hyvää kotimaista maitu-joulua". Allekirjoituksesta ei itse pirukaan ota selvää. Veeti ei sellaista joulukorttia saanut Taas kerran kepulais-ämteekoolaista epäoikeudenmukaisuutta!Pieni lohtu: AuA-kaan ei ole MTK-korttia saanut. Sepe saa joka joulu kortin eduskunnasta. Ja arvatkaapa onko se kepu kortti Ei, ku se on, tietty, siltä lätsä-Pekalta, mikäsennimitaasolikaan.....?
Lainaus käyttäjältä: ~Tuulia ~ - 15.12.09 - klo:13:29Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 15.12.09 - klo:13:10Lainaus käyttäjältä: Veeti - 15.12.09 - klo:13:07Kaveri, joka vihaa ämteekoota ja kepua vielä enemmän kuin Veeti konsanaan, sai MTK-joulukortin. Siinä toivotettiin "hyvää kotimaista maitu-joulua". Allekirjoituksesta ei itse pirukaan ota selvää. Veeti ei sellaista joulukorttia saanut Taas kerran kepulais-ämteekoolaista epäoikeudenmukaisuutta!Pieni lohtu: AuA-kaan ei ole MTK-korttia saanut. Sepe saa joka joulu kortin eduskunnasta. Ja arvatkaapa onko se kepu kortti Ei, ku se on, tietty, siltä lätsä-Pekalta, mikäsennimitaasolikaan.....? Veikkaatko sinä tätä homohaavis.... vai mikä helkutti se nyt oli ?
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 15.12.09 - klo:13:07Kaveri, joka vihaa ämteekoota ja kepua vielä enemmän kuin Veeti konsanaan, sai MTK-joulukortin. Siinä toivotettiin "hyvää kotimaista maitu-joulua". Allekirjoituksesta ei itse pirukaan ota selvää. Veeti ei sellaista joulukorttia saanut Taas kerran kepulais-ämteekoolaista epäoikeudenmukaisuutta!Pieni lohtu: AuA-kaan ei ole MTK-korttia saanut. Juu... ei ku en
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.12.09 - klo:18:05Lainaus käyttäjältä: Veeti - 15.12.09 - klo:13:07Kaveri, joka vihaa ämteekoota ja kepua vielä enemmän kuin Veeti konsanaan, sai MTK-joulukortin. Siinä toivotettiin "hyvää kotimaista maitu-joulua". Allekirjoituksesta ei itse pirukaan ota selvää. Veeti ei sellaista joulukorttia saanut Taas kerran kepulais-ämteekoolaista epäoikeudenmukaisuutta!Pieni lohtu: AuA-kaan ei ole MTK-korttia saanut. Juu... ei ku en surullista....ei taida stasikaan enää lähetellä aalikselle ??
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 15.12.09 - klo:13:07Kaveri, joka vihaa ämteekoota ja kepua vielä enemmän kuin Veeti konsanaan, sai MTK-joulukortin. Siinä toivotettiin "hyvää kotimaista maitu-joulua". Allekirjoituksesta ei itse pirukaan ota selvää. Veeti ei sellaista joulukorttia saanut Taas kerran kepulais-ämteekoolaista epäoikeudenmukaisuutta!Pieni lohtu: AuA-kaan ei ole MTK-korttia saanut. vai oli eemeliä muistettu kortilla