Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eläinaktivismia  (Luettu 19446 kertaa)

jeep

  • Vieras
Vs: Eläinaktivismia
Olen aika järkyttynyt koska olen aina luullut, että eläinaktivismi vetoaa vain pilalle hemmoteltuihin kaupunkilaiskakaroihin, mutta vähän toiselta näyttää.
Ei varmasti kaikki ole kakaroita ja hemmoteltuja. Muista että kaupunkilaiset kuluttavat paljon sian-lihaa. Kyllä niitä kuluttajiakin kannatta joskus kuunnella ja kunnioittaa.

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Eläinaktivismia
Olen aika järkyttynyt koska olen aina luullut, että eläinaktivismi vetoaa vain pilalle hemmoteltuihin kaupunkilaiskakaroihin, mutta vähän toiselta näyttää.
Ei varmasti kaikki ole kakaroita ja hemmoteltuja. Muista että kaupunkilaiset kuluttavat paljon sian-lihaa. Kyllä niitä kuluttajiakin kannatta joskus kuunnella ja kunnioittaa.


Juuri näin, mutta jotkut vain änkyröivät, eivätkä ymmärrä, että kuluttaja määrää, niin ikävää kuin se joskus onkin.

jeep

  • Vieras
Vs: Eläinaktivismia
Olen aika järkyttynyt koska olen aina luullut, että eläinaktivismi vetoaa vain pilalle hemmoteltuihin kaupunkilaiskakaroihin, mutta vähän toiselta näyttää.
Ei varmasti kaikki ole kakaroita ja hemmoteltuja. Muista että kaupunkilaiset kuluttavat paljon sian-lihaa. Kyllä niitä kuluttajiakin kannatta joskus kuunnella ja kunnioittaa.


Juuri näin, mutta jotkut vain änkyröivät, eivätkä ymmärrä, että kuluttaja määrää, niin ikävää kuin se joskus onkin.
Niin, ja kuluttajallakin on aivot ja hyvin monella vielä, omat sellaiset. 

Veeti

  • Vieras
Vs: Eläinaktivismia
Keskustelusta on "unohtunut" se tosiasia, että kuluttajat vaativat halpaa ruokaa, heitä ei kiinnosta, pystytäänkö sitä tuottamaan ko. tuottajahintatasolla vai pitääkö tinkiä jostakin esim. eläinten hyvinvoinnista.

Tätä ei A-studio nosta koskaan esille.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Eläinaktivismia
Olen aika järkyttynyt koska olen aina luullut, että eläinaktivismi vetoaa vain pilalle hemmoteltuihin kaupunkilaiskakaroihin, mutta vähän toiselta näyttää.
Ei varmasti kaikki ole kakaroita ja hemmoteltuja. Muista että kaupunkilaiset kuluttavat paljon sian-lihaa. Kyllä niitä kuluttajiakin kannatta joskus kuunnella ja kunnioittaa.
Tietenkin kuluttajaa kuunnellaan, mutta ei terroristia.

Aulis Anttila

  • Vieras
Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Keskustelusta on "unohtunut" se tosiasia, että kuluttajat vaativat halpaa ruokaa, heitä ei kiinnosta, pystytäänkö sitä tuottamaan ko. tuottajahintatasolla vai pitääkö tinkiä jostakin esim. eläinten hyvinvoinnista. Tätä ei A-studio nosta koskaan esille.

Hölöhölö... tolla logiikalla saa tehdä ihan mitä tahansa jos "työstä" saatu korvaus ei riitä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Terroristit...
Olen aika järkyttynyt koska olen aina luullut, että eläinaktivismi vetoaa vain pilalle hemmoteltuihin kaupunkilaiskakaroihin, mutta vähän toiselta näyttää.
Ei varmasti kaikki ole kakaroita ja hemmoteltuja. Muista että kaupunkilaiset kuluttavat paljon sian-lihaa. Kyllä niitä kuluttajiakin kannatta joskus kuunnella ja kunnioittaa.
Tietenkin kuluttajaa kuunnellaan, mutta ei terroristia.

Terrosistihan se semmonen tietysti on joka kertoo kuinka SuoKustan sekulisakki hoitaa tuotantoeläimiä - ja päälle päätteeksi vielä meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Eläinaktivismia
Hesy:llä näyttää linkkien mukaan olevan paljolti samankaltaisia vaikeuksia kuin kotieläintaloudessa. Pomo vähättelee ongelmia ja painaa villaisella, palkat ei riitä elämiseen ja hajujen ja hygienian kanssa on vähän niin ja näin.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Keskustelusta on "unohtunut" se tosiasia, että kuluttajat vaativat halpaa ruokaa, heitä ei kiinnosta, pystytäänkö sitä tuottamaan ko. tuottajahintatasolla vai pitääkö tinkiä jostakin esim. eläinten hyvinvoinnista. Tätä ei A-studio nosta koskaan esille.

Hölöhölö... tolla logiikalla saa tehdä ihan mitä tahansa jos "työstä" saatu korvaus ei riitä.

Tietysti yksi vaihtoehto olisi kotiteurastus ja lihan myynti "koiranruuaksi". ;D

Ei tarviisi elättää tolkutonta virkamieskoneistoa siinä sivussa ja saisi todennäköisesti elintarvikkeen raakaaineesta tuotantokustannuksia vastaavan korvauksen "koiran ruokana", kun "ihmis ravintona" se ei onnistu.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Eläinaktivismia
En mää niin paljoa syyttelis.

Jos olisin itte pykänny valtavan töpselikopin ja siihen vuokraillu peltoa 600€/ha niin
olsin jo aikaa sitten rasvattua köyttä valmiiksi ittelleni etsinny.

Ja elukat siinä tietysti olisi huonolle jäänyt.
Kui mää ain olen paras?

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Eläinaktivismia
ja olkaa huoleti nautapuolellekin tullaan kuvaamaan..

Yx vaan

  • Vieras
Vs: Eläinaktivismia
ja olkaa huoleti nautapuolellekin tullaan kuvaamaan..
  Rupeahan emo-heikkikin kiireenvilkkaa kohentelemaan paikkoja ja meikkaamaan ruhjeita piiloon! Tiiä, vaikka jo ensi yönä "tontut" hiippailee... :o ;D

ana111

  • Vieras
Vs: Eläinaktivismia

Aulis Anttila

  • Vieras
Tilat julki...
http://www.sikatehtaat.fi/sikalat

Sikatilojen oloja kuvannut Oikeutta eläimille -järjestö aikoo toimittaa Eviralle kuvamateriaalin ja tiedot videoilla esiintyvistä sikatiloista. Järjestö kertoo kuvanneensa tänä syksynä oloja 30 sikalassa, joissa eläimiä on kohdeltu huonosti. Eläinaktivistit tunkeutuivat sikaloihin ilman lupaa ja pyrkivät selvittämään, ovatko eläinten olot parantuneet kahden vuoden takaisen kohun jälkeen. Uutta kuvamateriaalia sikatiloilta on kaikkiaan noin kuusi tuntia. Videolla esiintyvät tilat on tarkasti yksilöity. Muutamatta tilalla käytiin kaksi kertaa noin kuukauden välein. Järjestö kertoo, että tiloilla muun muassa kitui pahasti sairaita sikoja hoitamattomina.
+
Tilat on julkistettava meille kunnon ihmisille - veronmaksajille - myös MaasTullissa ja Suomenmaassa.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Eläinaktivismia
ja olkaa huoleti nautapuolellekin tullaan kuvaamaan..
Ihmeen vähän ovat aktivistit nautapuolen juttuja kuvanneet. No harvemmin naudat toisiltaa häntiä puree...