Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nivalan suuri poika saamassa hyvät rahat  (Luettu 1759 kertaa)

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Eduskunnan käpälöintijutussa Pekka Vilkunaa syytettiin naiskansanedustajan toimesta. Jyrki Richt teki tästäkin jutun lähdesuojaa piilottamalla, samoin kuin Vanhasen olemattomasta lautakasasta.
Ylen toimittajain uusi linja on nyt selvillä eli perättömiä saa puhua ja piiloudutaan lähdesuojan taakse, oli se sitten itse keksitty tai ei, sitäkään ei kukaan tiedä.
No Vilkuna saanee 20 000 €. Toivottavasti Richt erotetaan.

Aulis Anttila

  • Vieras
Syyttömät...
Eduskunnan käpälöintijutussa Pekka Vilkunaa syytettiin naiskansanedustajan toimesta. Jyrki Richt teki tästäkin jutun lähdesuojaa piilottamalla, samoin kuin Vanhasen olemattomasta lautakasasta.
Ylen toimittajain uusi linja on nyt selvillä eli perättömiä saa puhua ja piiloudutaan lähdesuojan taakse, oli se sitten itse keksitty tai ei, sitäkään ei kukaan tiedä. No Vilkuna saanee 20 000 €. Toivottavasti Richt erotetaan.

...ja taas yksi syytön kepulainen... näiden juhantalojen, haavistojen sun muiden anttiloiden pitkään listaan...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Syyttömät...
Eduskunnan käpälöintijutussa Pekka Vilkunaa syytettiin naiskansanedustajan toimesta. Jyrki Richt teki tästäkin jutun lähdesuojaa piilottamalla, samoin kuin Vanhasen olemattomasta lautakasasta.
Ylen toimittajain uusi linja on nyt selvillä eli perättömiä saa puhua ja piiloudutaan lähdesuojan taakse, oli se sitten itse keksitty tai ei, sitäkään ei kukaan tiedä. No Vilkuna saanee 20 000 €. Toivottavasti Richt erotetaan.

...ja taas yksi syytön kepulainen... näiden juhantalojen, haavistojen sun muiden anttiloiden pitkään listaan...
Kestääkös sun toilailus julkisuuden .  :o :o :o :o :o :o :o :o :o