Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lyydi-siskolta vastaukset kysymyksiin joita et muualta ole iljennyt kysyä  (Luettu 62189 kertaa)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Mitä mun pitäis tehä,kun olen ruvennu tuntemaan vetoa mun oppisopimus opiskelijaa kohtaan?
Kysäse. Hopotus,nostakko se kynsiviila.

cow-150 c2

  • Vieras
Sehän se tässä,ku se on 25 v mies.....

sorkkahessu

  • Vieras
Sehän se tässä,ku se on 25 v mies.....
Jos sulla on rinnat niin ei mitään hätää

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Lyydi-sisko  = Sorkkahessu.  Mainostaa Agronetissä ilmaiseksi .

sorkkahessu

  • Vieras
Lyydi-sisko  = Sorkkahessu.  Mainostaa Agronetissä ilmaiseksi .
Enkä ole . En paljasta toista sähköpostiani Agronetissä

Movado

  • Vieras
Vaikka Lyydi ei vastannut mielestäni tyhjentävästi kinkiseen kysymykseen vaan arvioi aulista oudolla sanalla - vaikka se taisi olla sarkasmia  ???

Tällä kertaa toivon Lyydin miettivän pidempään, koska tällä kertaa on kysymys todella vaikeasta moni syisestä ongelmasta.

Varsinainen ongelma on sukulaiseni jolla on mennyt jo pitkään niin huonosti etten enää tiedä miten häntä voisin auttaa.
Malliksi kirje jonka kirjoitin hänen sanelustaan!

Vastaus perintätoimiston kirjeeseen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hyvät perintätoimiston Herrat,

Hävytön kirjeenne saapui tänään avonaisessa kuoressa kuoressa oli punaisella tekstillä " PERINTÄOSASTO " 2 luokan postimerkillä varustettuna. Se tavallaan ilahdutti minua ja perhettäni, mutta samalla se herätti ajatuksen siitä, että maassamme on vieläkin kaikenlaisia pihejä paskahousuvasikoita, jotka lähettävät yrittäjille karhukirjeitä avonaisissa kuorissa. Ihmettelette sitä, miksen ole suorittanut laskuanne joka olisi teidän mielestänne pitänyt olla jo kauan sitten maksettu.

Kun puhutte minulle koituvista vaikeuksista haluan minä hieman valistaa teitä. Vuonna 1997 ostin velaksi perämoottorin, uuden Ladan, vähän käytetyn Massey-Fergusonin, kaksi ravihevosta, kaksi strutsia, haulikon,ja erinomaisen siitoskarjun jonka suku oli paremmin dokumentoitu kuin minun.

Vuonna 1999 Lada paloi eikä jäljelle jäänyt kuin kasa ruostetta, toinen hevosista kuoli syötyään rautanauloja ja toisen annoin valmennettavaksi mustalaiselle joka idiootti nälkiinnytti hevoseni kuoliaaksi. Isäni kuoli ja veljeni hirtettiin Thaimaassa huumekaupasta. Sen jälkeen liityin kirkkoon ja kokoomuspuolueeseen. Kirkon kanttori pani tyttäreni paksuksi ja lääkärille piti maksaa etten olisi saanut äpärää sukulaiseksi. Sittemmin erosin kirkosta. Kokoomuspuolueen paikallisosaston sihteeri raiskasi sisareni ja karkasi sen kanssa. Maksoin lunnasrahat paikalliselle Kansan Tahdolle, ettei minun tarvinnut kommarilehden palstoilla todeta sitä paskaa siskoni mieheksi.

Vuonna 2000 yksi pojistani sai sikotaudin, se meni muniin ja terveyskeskuspuoskarintohelo kuohitsi poikaparan. Kesällä Tenojoella ollessani kalassa vene kaatui ja perämoottori meni pohjaan sen sileän tien. Kaksi pojistani hukkui. Ei kuitenkaan se, joka oli kuohittu, eikä se, joka osasi uida ja joka ei ollut mukana. Kaiken lisäksi karkuun pääsi suurin lohi minkä olen ikänä nähnyt.

Vuonna 2003 akkani karkasi somalipakolaisen kanssa ja jätti minulle muistoksi mustat kaksospojat. Menin naimisiin venäläisen naisen kanssa pitääkseni kustannukset kurissa. Hän oli kuitenkin kylmä ja minulla oli vaikeuksia saada häntä laukeamaan joten menin terapeutille. Tämä neuvoi minua luomaan jännitystä kun vaimoni lähestyy huippua joten otin haulikon mukaani sänkyyn ja kun mielestäni aika alkoi olla kypsä työnsin piipun ulos ikkunasta ja painoin liipasinta.Siitä seurasi että vaimoni paskansi sänkyyn, minulta jäi kesken ja ammuin toisen strutsin kuoliaaksi.

Vuonna 2005 paloi taloni, vaimoni pakkasi kimpsunsa ja lähti Helsinkiin *****amaan, ja minä aloin ryypätä enkä lopettanut ennenkuin minulla ollut muuta jäljellä kuin vesitiivis kello ja munuaiskivet. Pitkään en tehnyt muuta kun vedin kelloni ja kusin. Sekin ilo loppui siihen kun jäljellejäänyt strutsi söi kellon ja vaimoni venäläiset sukulaiset lähettivät minulle pullon votkaa josta lähti vasemmasta silmästä näkö.

Seuraavana vuonna päätin yrittää uudelleen ja ostin taas velaksi lannanlevittimen ja puimakoneen. Seuraavalla viikolla joku ryökäle kuitenkin varasti ne suoraan pihasta vieden mukanaan Massey-Fergusonin, josta olin hetken onnellinen. Kuukauden päästä minut kuitenkin haastettiin käräjille ja tuomittiin maksamaan puoli miljoonaa sakkoa ympäristön saastuttamisesta sillä Massey-Fergusonini oli löydetty järvestä ja kunnanjohtajan porealtaassa oli lillunut öljyä. Poikani pyyhki  4-H partioretkellä persettään horsman kukkiin, joissa oli vesakkomyrkkyä. Sen seurauksena koko persläpi oli leikattava pois. Syksyllä paperitehtaan herrat saatanat ampuivat hirvimetsällä ollessaan siitoskarjuni kivekset irti juuri kun olin saanut siemennyksestä etumaksua. Nyt olen niin köyhä että jos paskantaminen maksaisi sentin joutuisin oksentamaan.

Voin kertoa, että rahan saanti minulta on täsmälleen yhtä helppoa kuin työntää sulaa voita hehkuvalla sukkapuikolla villikissan perseeseen. Mikään kirjeessänne ei minua hämmästytä niin paljon,kuin väitteenne, että tulette aiheuttamaan minulle ikävyyksiä. Jos katsotte olevanne kykeneviä siihen, niin tehkää se ihmeessä!

Jos TE perkeleet olette yhtä pieniä kooltanne kuin periaatteiltanne, niin voitte varmasti seistä polvistumatta lattajaloillanne ja lipoa mäyräkoiran persettä. Tulen rukoilemaan, että kodistanne makuuhuoneen sängyn alta löytyisi haisunäätien pesäkolo, lisäksi toivon salaman lyövän sinne missä tekin olette.

Ystävällisesti Teidän,
Toivo Valio Onnela

Viimeksi muokattu: 04.12.09 - klo:14:46 kirjoittanut Movado

IJK

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 111
Hyvä Lyydi-se....eikun täti, onko hyvä vai paha asia, jos antaa tyttärelleen nimet  Aina Ilman Ellen Anna ?

Tai Unelma Sirpa Leena

Tai Amanda Hugginkiss
SURVIVAL - When you are in deep trouble, say nothing, and try to look like you know what you're doing.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Seppodemarius...
Hyvä Antidesantti ja muut vapaata sanaa seuraavat:
Kyllä Lyydi-sisko ottaa innokkaasti yhteyttä myös yksityisviestein, mutta
autan meihin naisiin liittyvissä kysymyksissä tällaisissa tärkeissä asioissa tällä palstalla pääsääntöisesti, jotta lyydi-siskon hyvät neuvot eivät jäisi
vain harvojen hyödyksi.
Luulenpa, että nimimerkki Sepedeus ei uskalla julkisesti lähestyä Teitä mainitsemissanne asioissa...  ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

A.R.Vaja

  • Vieras
Lyydi-Siskolta kysyisin,että auttaisikohan Veetin v-mäisyyteen jos saisi lonkkaruusua kunnolla. Kysymys on sitten vielä,että kuka sitä Veetille antaisi?

lyydi-sisko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 59
Anteeksi vastauksia odottaneet ja muutkin Rakkaat lukijani..
Tilanne oli tänään kohdaltani se että, koska naapurini on todella sika, hänen jäljiltään oleva tiskausurakkani ja siivousvelvoitteeni oli valtava,
ehdin vastaamaan vasta nyt, lisäksi myös kammarin puolella oli tehtävää.
Lyydi-siskon vastaukset:
-lyydi-sisko ei oikein osaa neuvoa (Cow-150C2) jos kyseessä 25-vuotias mies opiskelija, mutta neuvoisin naisopiskelijan ollessa kyseessä yllättämään hänet takaapain, kuitenkin raiskaamatta
-Sorkkahessu on kyllä oikeassa, lyydi-sisko ei ole yhtäkuin SorkkaHessu
-Kyllä perintätoimiston kuuluisi kohtuullistaa ko.saatavaa tässä tapauksessa (Movado)
-Vyöruusu on vakava sairaus, ajattele jos se tarttuisi *****in (A.R.Vaja)

A.R.Vaja

  • Vieras
Tietoon on tullut että hopo on homo,mitä lyydi-sisko sanoisi tuohon? Hopon tiedetään homotelleen.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Lyydi-sisko  = Sorkkahessu.  Mainostaa Agronetissä ilmaiseksi .

A.R.Vaja  =  arvaaja! 

Ei Hessua saa AINA kiusata.

sorkkahessu

  • Vieras
Tietoon on tullut että hopo on homo,mitä lyydi-sisko sanoisi tuohon? Hopon tiedetään homotelleen.
Ite oot homo . Kirjoituksesi on perseestä  :P :P :P :P

A.R.Vaja

  • Vieras
Hopo paljasti homoutensa,nyt se alkoi perseestä puhumaan :D :D

sorkkahessu

  • Vieras
Hopo paljasti homoutensa,nyt se alkoi perseestä puhumaan :D :D
Jaa . Ton laskuopin mukaan olet perseestä ja syvältä eli homo .  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D