Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lyydi-siskolta vastaukset kysymyksiin joita et muualta ole iljennyt kysyä  (Luettu 62143 kertaa)

lyydi-sisko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 59
Hyvä Enter! Lyydi-sisko haluaa kyllä tarvittaessa antaa sinulle ongelmissasi kaiken henkilökohtaisenkin tuen, ja jos taloudellinen tilanteesi on edellä mainitun kaltainen, tulen kyllä heti kun pääsen.
Mutta älä sittën maksa mitään laskuja ennen sitä, MYEL-laskut sinun kannattaa unohtaa ennen saapumista jotta rahaa jää myös siihen
tärkeään (A-olut, Tanssiravintolat Seurustelu Ystävät tai Taxi)

lyydi-sisko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 59
Vastaus terminatorille:
tähän ei ole ymmartääkseni kuin yksi vastaus ja se on SETA-TÄTI
Hyvää illanjatkoa toivoo Lyydi-sisko.

Vilja-Antti

  • Vieras
 Hyvä Lyydi-se....eikun täti, onko hyvä vai paha asia, jos antaa tyttärelleen nimet  Aina Ilman Ellen Anna ?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Hyvä Lyydi-se....eikun täti, onko hyvä vai paha asia, jos antaa tyttärelleen nimet  Aina Ilman Ellen Anna ?

Tai Unelma Sirpa Leena
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Hyvä Lyydi-se....eikun täti, onko hyvä vai paha asia, jos antaa tyttärelleen nimet  Aina Ilman Ellen Anna ?

Ei voi antaa 4 etunimeä lapselle suomennimilain mukaan jos niisä ei ole väli viivaa valissä
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

lyydi-sisko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 59
lyydi-siskon mielestä nimet käyvät hyvin. Muu hyvä voisi esim. olla  Anna
Aina Cecilia

Movado

  • Vieras
Ensin nimi edotus kun en tiedä miten kiire Vilja-Anttilla on.

 Anna Aina Laina Lempi - jätetään hyväksyttäväksi tai  bumerangiksi

Mutta sitten kinkkinen kysmys

Mikä näistä ei kuulu joukkoon ?

 Aulis Anttila, säätieteilijä, savolainen maalaisisäntä ja Neiti Aika? ja jos vastaus mahdollisesti löytyy, mistä moinen johtuu ?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Mikä näistä ei kuulu joukkoon ?

 Aulis Anttila, säätieteilijä, savolainen maalaisisäntä ja Neiti Aika? ja jos vastaus mahdollisesti löytyy, mistä moinen johtuu ?
Neiti Aika. Se on ainut, joka puhuu totta..

Aulis Anttila

  • Vieras
Totta...
Mikä näistä ei kuulu joukkoon ?
 Aulis Anttila, säätieteilijä, savolainen maalaisisäntä ja Neiti Aika? ja jos vastaus mahdollisesti löytyy, mistä moinen johtuu ?
Neiti Aika. Se on ainut, joka puhuu totta..

Mut jos se mankkunauha on venyny ja se aika"tieto" onki sekan tai pari jäljessä  ::) ::) ::) ::)

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Aulis Anttila, säätieteilijä, savolainen maalaisisäntä ja Neiti Aika? ja jos vastaus mahdollisesti löytyy, mistä moinen johtuu

Aulis Eläkeläinen ei kuulu joukkoon, kaikilla muilla on munat, neiti aikahan ei niitä edes tarvitse :-X :-\ :-* :'(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Seppodemarius...
Lyydi-sisko vastaa mielellään kysymyksiisi suoraan ja ujostelematta luottamuksella vapaassa sanassa. Olivatpa kysymyksesi aiheet esim. meihin naisiin liittyviä tai muuta jonka esim.ujoutesi estää kysymästä muilta.
Vinkki Lyytille: laitahan yksityisviestiä nimimerkille Sepedeus! Sillä on varmasti palijo kysyttävvää naesista...  ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

lyydi-sisko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 59
Hyvä Antidesantti ja muut vapaata sanaa seuraavat:
Kyllä Lyydi-sisko ottaa innokkaasti yhteyttä myös yksityisviestein, mutta
autan meihin naisiin liittyvissä kysymyksissä tällaisissa tärkeissä asioissa tällä palstalla pääsääntöisesti, jotta lyydi-siskon hyvät neuvot eivät jäisi
vain harvojen hyödyksi.
Aulis Anttila vaikuttaa lyydi-siskosta varsin viisaalta, hmm.. voisimmeko ehkä tavata?

cow-150 c2

  • Vieras
Mitä mun pitäis tehä,kun olen ruvennu tuntemaan vetoa mun oppisopimus opiskelijaa kohtaan?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Mitä mun pitäis tehä,kun olen ruvennu tuntemaan vetoa mun oppisopimus opiskelijaa kohtaan?

Ilmoittaudu iso mies poliisille. Pikkupoikien ahdistelu on rangaistavaa!
Kui mää ain olen paras?

cow-150 c2

  • Vieras
Odotetaa nyt se lyytin kommentti ekaks....