Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe käärintämuavit  (Luettu 12386 kertaa)

anssi77

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: käärintämuavit



Vähennä kiristystä, ettei katkeile yhtenään.

Vaihra pois se Agronikki nin muavin katkeilu loppuu heti!

Jos muavi ei kestä 3D:tä, niin polttolaitokseen suoraan ja tehdas kiinni.
[/quote]

No meillä kans 3-D ja ranit toiminu ongelmitta, eli lande ei muuta kuin huoltomiestä tilaamaan jo valmiiksi ens kesälle tai kone vaihtoon.

Viimeksi muokattu: 06.12.09 - klo:20:19 kirjoittanut anssi77

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: käärintämuavit
Onko kellään kokemusta agroniikkin putkikääräimestä?
On meinaan edukas peli parikymppiä ja alvari..

Eikös tuo vaadi traktorin voimalähteeksi? Ja sinne kuskin sitä käyttämään.

juvala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64
  • Tuottava hereford...
Vs: käärintämuavit
500mm muavi eräältä kotimaiselta tehtaalta haettuna 47e rulla sis alv.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: käärintämuavit
Onko kellään kokemusta agroniikkin putkikääräimestä?
On meinaan edukas peli parikymppiä ja alvari..

Eikös tuo vaadi traktorin voimalähteeksi? Ja sinne kuskin sitä käyttämään.
No sitte sen mainostekstin "valvotaan traktorista" ymmärtää ::)
Ei sitte kannata sekaantua..

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: käärintämuavit
500mm muavi eräältä kotimaiselta tehtaalta haettuna 47e rulla sis alv.

eihä noita tehtaita montaa suames oo??

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: käärintämuavit
500mm muavi eräältä kotimaiselta tehtaalta haettuna 47e rulla sis alv.

eihä noita tehtaita montaa suames oo??
Juu en kans tiedä montaa. Juvala vois kertoo miten tää homma toimii, vai kerroitko vaan keskusliikkeen sisäänostohinnan?
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: käärintämuavit
500mm muavi eräältä kotimaiselta tehtaalta haettuna 47e rulla sis alv.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9750
Vs: käärintämuavit
500mm muavi eräältä kotimaiselta tehtaalta haettuna 47e rulla sis alv.



Eikö tua ole kallista 500:ksi. Ainakin käyttö tuloo kalliimmaksi kuin 750:lla. Joskus oli hinnallisesti houkuttelevaa käyttää 500:sta , mutta vain hinnallisesti  ??? Taitaa olla jo nykyään marginaali tavaraa joka nostaa 500: n hintaa

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: käärintämuavit



Vähennä kiristystä, ettei katkeile yhtenään.

Vaihra pois se Agronikki nin muavin katkeilu loppuu heti!

Jos muavi ei kestä 3D:tä, niin polttolaitokseen suoraan ja tehdas kiinni.

No meillä kans 3-D ja ranit toiminu ongelmitta, eli lande ei muuta kuin huoltomiestä tilaamaan jo valmiiksi ens kesälle tai kone vaihtoon.
[/quote]

Meinaakko, että hualtomiäs  pystyy helteen viilentämään??  Viime kesänä helteitä riitti rehuntekoaikaan.
Viileellä toimi kohtalaisen hyvin.  Muovin pitää kestää helteet, sanoo ranin äijäkin, vaan ei kestä!!! Jonnin verran vietin puhelimessa tehtaan äijän kanssa viime kesänä.
Kookauooias sanoi, että uudet ranit tulee ens kesäksi myyntiin.  Jotta vikakin myönnettiin ja yritystä parannukseen taitaa olla. 

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: käärintämuavit
500mm muavi eräältä kotimaiselta tehtaalta haettuna 47e rulla sis alv.



Eikö tua ole kallista 500:ksi. Ainakin käyttö tuloo kalliimmaksi kuin 750:lla. Joskus oli hinnallisesti houkuttelevaa käyttää 500:sta , mutta vain hinnallisesti  ??? Taitaa olla jo nykyään marginaali tavaraa joka nostaa 500: n hintaa
Mun mielestä halpaa. Viissatases rullas 1800 metriä, ku 750 rullas 1500 metriä. Suhteutettuna 47 kapeesta vastaa 58,75 leveemmästä. Multa pyysivät viä karvan päälle 68 >:(

anssi77

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: käärintämuavit



Vähennä kiristystä, ettei katkeile yhtenään.

Vaihra pois se Agronikki nin muavin katkeilu loppuu heti!

Jos muavi ei kestä 3D:tä, niin polttolaitokseen suoraan ja tehdas kiinni.

No meillä kans 3-D ja ranit toiminu ongelmitta, eli lande ei muuta kuin huoltomiestä tilaamaan jo valmiiksi ens kesälle tai kone vaihtoon.

Meinaakko, että hualtomiäs  pystyy helteen viilentämään??  Viime kesänä helteitä riitti rehuntekoaikaan.
Viileellä toimi kohtalaisen hyvin.  Muovin pitää kestää helteet, sanoo ranin äijäkin, vaan ei kestä!!! Jonnin verran vietin puhelimessa tehtaan äijän kanssa viime kesänä.
Kookauooias sanoi, että uudet ranit tulee ens kesäksi myyntiin.  Jotta vikakin myönnettiin ja yritystä parannukseen taitaa olla. 
[/quote]

No sehän vasta huoltomies oliski ;D...Ei meidänkään pakkasessa tarvinnu paalata, kyllä se mittari tais parhaimillaan reilussa +30 asteessa kävästä,eikä onkelmia ollu..  mut oli miten oli joka tapauksessa hyvä jos ne nyt on ottanu sun valitukset tosissaan, itte tosin en käyttäis paljon aikaa minkään uuden kaman kehittelyyn koska mun kokemuksella nämä nykyset on ihan tarpeeks hyviä!!...mut sehän nyt on vaan mun mielipide!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: käärintämuavit
>>>No sehän vasta huoltomies oliski Virnistää...Ei meidänkään pakkasessa tarvinnu paalata, kyllä se mittari tais parhaimillaan reilussa +30 asteessa kävästä,eikä onkelmia ollu..  mut oli miten oli joka tapauksessa hyvä jos ne nyt on ottanu sun valitukset tosissaan, itte tosin en käyttäis paljon aikaa minkään uuden kaman kehittelyyn koska mun kokemuksella nämä nykyset on ihan tarpeeks hyviä!!...mut sehän nyt on vaan mun mielipide!

Ei ole pelkoa, että otan riskin siitä kiusasta toista kertaa. Eiköhän tuo Trioplast voisi olla potentiaalinen seuraava koeponnistettava.

anssi77

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: käärintämuavit
>>>No sehän vasta huoltomies oliski Virnistää...Ei meidänkään pakkasessa tarvinnu paalata, kyllä se mittari tais parhaimillaan reilussa +30 asteessa kävästä,eikä onkelmia ollu..  mut oli miten oli joka tapauksessa hyvä jos ne nyt on ottanu sun valitukset tosissaan, itte tosin en käyttäis paljon aikaa minkään uuden kaman kehittelyyn koska mun kokemuksella nämä nykyset on ihan tarpeeks hyviä!!...mut sehän nyt on vaan mun mielipide!

Ei ole pelkoa, että otan riskin siitä kiusasta toista kertaa. Eiköhän tuo Trioplast voisi olla potentiaalinen seuraava koeponnistettava.

On jotain kokemusta siitäkin, toissakesältä..ihan OK sekin,  Taarup merkkistä muistaakseni,  ihan Ranin ja Silotiten tasosta. Mima oikeastaan ainut merkki joka ei oo mun koneessa toiminu, jollain asiakkaalla oli viime kesänä reilu lavallinen ja yli puolet rullista temppuili jatkuvasti. Missä hinnoissa tuo trioplast pyörii?

sirkussonni

  • Vieras
Vs: käärintämuavit
Mima oikeastaan ainut merkki joka ei oo mun koneessa toiminu, jollain asiakkaalla oli viime kesänä reilu lavallinen ja yli puolet rullista temppuili jatkuvasti. Missä hinnoissa tuo trioplast pyörii?

Olisko sitten ollut se loppu lava joka mun koneessa meni moitteetta, sellaisen lopun lavan käytin pois joka ei ollu jossakin koneessa toiminu!

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: käärintämuavit
Farmfilm nimisen muovin kans oli onkelmia, meinaten kun tuaoli simmosta että siellä oli ilmakuplia muovirullan sisällä, entiä sitte mitä oli valmistuksen aikana oikke tapahtunu. Niihi kohtii tuppas tulemaan reikiä misä ne kuplat olivat.

 
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)